Brunello Skrevet 1. januar 2022 #41 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Folk må da få bruke pengene sine på hva de vil? Er da ikke noe mer fornuftig å kjøpe en sykkel eller en klokke til 50000+ enn en veske? Anonymkode: 1ff20...d77 Har ikke så mye med fornuft å gjøre om man har råd. Det latterlige er folk som kjøper dyre vesker og klokker når de burde prioritert annerledes. Først da kommer fornuftsbetraktninger inn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpestykke Skrevet 1. januar 2022 #42 Del Skrevet 1. januar 2022 Har aldri hørt om Celine. Hvis noen vil imponere meg, så kom med en hjemmelaget veske eller legg igjen hjemme den harry merkeveska. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #43 Del Skrevet 1. januar 2022 Aldri hørt om Celine, men alle andre merker nevnt her, så i alle fall noe mange ikke aner hva er. For noen er det status. Anonymkode: 0aa65...d37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #44 Del Skrevet 1. januar 2022 Natta1980 skrev (11 timer siden): Celine kan aldri bli like eksklusivt som Gucci eller Chanel. Gucci er überharry🙈 Anonymkode: 8e329...cc3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #45 Del Skrevet 1. januar 2022 ABM skrev (13 timer siden): 😂😂😂. Hvis en kvinne vil imponere meg gjør hun lurt i å legge igjen Gucciveska hjemme...🙈 Jeg er glad i å kle meg pent og bruker en del penger på klær, men jeg hadde ikke gått med en dyr veske som er lett gjenkjennelig i offentlighet, hadde følt meg tåpelig og try-hard. Det er flaut, og jeg er helt oppriktig når jeg sier at jeg hadde følt meg teit. Anonymkode: 80773...165 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #46 Del Skrevet 1. januar 2022 ABM skrev (13 timer siden): Imponer meg med intelligens og refleksjon...ikke pappas penger...turnoff som bare F.. Jeg håper (og tror) at de fleste som bruker store summer bruker sine egne penger, men det er likevel off. Det er mer negativt enn det er positivt å flaunte slike vesker, for å si det mildt. Anonymkode: 80773...165 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 1. januar 2022 #47 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er glad i å kle meg pent og bruker en del penger på klær, men jeg hadde ikke gått med en dyr veske som er lett gjenkjennelig i offentlighet, hadde følt meg tåpelig og try-hard. Det er flaut, og jeg er helt oppriktig når jeg sier at jeg hadde følt meg teit. Anonymkode: 80773...165 Akkurat! Godt formulert og den får du upvote for.. 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 1. januar 2022 #48 Del Skrevet 1. januar 2022 ABM skrev (2 timer siden): Det eneste kvinner må være for å interessere meg er intelligente og reflekterte...Størrelsen spiller ingen rolle....Og jeg synes ikke det virker særlig reflektert å bruke vesker til flere 10000-er.... Hvis noen har penger de ikke trenger så finnes det små barn som lever i den absolutte fattigdom i store deler av verden ... Det verste er at kvinner som kjøper vesker sydd på fabrikker i Europa tar fra disse barna muligheten til mer barnearbeid. det er ikke nødvendigvis dyrere og kjøpe kvalitet. Kjøpte en veske for 25 år siden. Den har steget i verdi. Jeg har ikke kjøpt masse ræl i tillegg. De som kjøper plastic fantastic made in Taiwan ,nytt hver gang det ryker eller til neste fest, bruker de mindre penger på sikt? Hvorfor er det deres kjøp bedre for fattige barn, eller miljøet for den sags skyld. Det går fint an og gi penger til fattige barn i verden selvom man har veske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. januar 2022 #49 Del Skrevet 1. januar 2022 laPistola skrev (1 minutt siden): Det verste er at kvinner som kjøper vesker sydd på fabrikker i Europa tar fra disse barna muligheten til mer barnearbeid. det er ikke nødvendigvis dyrere og kjøpe kvalitet. Kjøpte en veske for 25 år siden. Den har steget i verdi. Jeg har ikke kjøpt masse ræl i tillegg. De som kjøper plastic fantastic made in Taiwan ,nytt hver gang det ryker eller til neste fest, bruker de mindre penger på sikt? Hvorfor er det deres kjøp bedre for fattige barn, eller miljøet for den sags skyld. Det går fint an og gi penger til fattige barn i verden selvom man har veske. Godt sagt!☝️👍👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #50 Del Skrevet 1. januar 2022 Bedre å kjøpe én veske til 20 000 kroner enn 50 vesker til 400 kroner. Men mitt inntrykk er at de som kjøper kjempedyre vesker er ekstremt opptatt av det materielle og uansett shopper og shopper og shopper slik at det blir sjukt masse stæsj uansett. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aldri hørt om Celine, men alle andre merker nevnt her, så i alle fall noe mange ikke aner hva er. For noen er det status. Anonymkode: 0aa65...d37 Jeg har heller aldri hørt om Celine. Anonymkode: 0585a...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. januar 2022 #51 Del Skrevet 1. januar 2022 Jeg trodde Celine var kona til Kopperud’n jeg. Vel ekskona nå da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #52 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bedre å kjøpe én veske til 20 000 kroner enn 50 vesker til 400 kroner. Men mitt inntrykk er at de som kjøperne vesker er ekstremt opptatt av det materielle og uansett shopper og shopper og shopper slik at det blir sjukt masse stæsj uansett. Anonymkode: 0585a...db8 Jeg tror inntrykket ditt stammer fra Instagram, og fotballfruer... Jeg kjøper gjennomtenkte ting, ofte i øvre prisklasse. Primært ting som er produsert i Europa, uten at jeg er fanatisk her. Har noen vesker i den prisklassen, som alle er 5-15 år gamle nå, og som jeg ikke kan se for meg at jeg blir lei av, da alle er klassikere. Kjolen jeg brukte i går er 10 år gammel. Tilsvarende er både Trenchcoat og dunjakke ting jeg har hatt i årevis. Tror jeg knapt har shoppet siden Korona kom, utenom treningstøy, da jeg allerede føler jeg har for mange ting jeg ikke får brukt jevnlig nå når det er hjemmekontor, og stille sosialt. Anonymkode: e26b3...636 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 1. januar 2022 #53 Del Skrevet 1. januar 2022 laPistola skrev (1 time siden): Det verste er at kvinner som kjøper vesker sydd på fabrikker i Europa tar fra disse barna muligheten til mer barnearbeid. det er ikke nødvendigvis dyrere og kjøpe kvalitet. Kjøpte en veske for 25 år siden. Den har steget i verdi. Jeg har ikke kjøpt masse ræl i tillegg. De som kjøper plastic fantastic made in Taiwan ,nytt hver gang det ryker eller til neste fest, bruker de mindre penger på sikt? Hvorfor er det deres kjøp bedre for fattige barn, eller miljøet for den sags skyld. Det går fint an og gi penger til fattige barn i verden selvom man har veske. Joda...verden er ikke sort/hvit...og du har opplagt et poeng... Du får en utvote men en Gucciveske vil uansett alltid være turnoff for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 1. januar 2022 #54 Del Skrevet 1. januar 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatter og siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #55 Del Skrevet 1. januar 2022 laPistola skrev (1 time siden): Det verste er at kvinner som kjøper vesker sydd på fabrikker i Europa tar fra disse barna muligheten til mer barnearbeid. det er ikke nødvendigvis dyrere og kjøpe kvalitet. Kjøpte en veske for 25 år siden. Den har steget i verdi. Jeg har ikke kjøpt masse ræl i tillegg. De som kjøper plastic fantastic made in Taiwan ,nytt hver gang det ryker eller til neste fest, bruker de mindre penger på sikt? Hvorfor er det deres kjøp bedre for fattige barn, eller miljøet for den sags skyld. Det går fint an og gi penger til fattige barn i verden selvom man har veske. Må det være enten/eller? Det er ikke sånn at en ikke kan handle etisk og miljøbevisst dersom en ikke bruker en formue på vesker signert av luksusdesignere. Noen har en så sort/hvitt tankegang at jeg blir overrasket over at voksne mennesker argumenterer på den måten. Og hva er poenget? Å vise fram en veske designet av en random person som sosiale medier-personer syns er så enestående… Anonymkode: 80773...165 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #56 Del Skrevet 1. januar 2022 HAR ALDRI HØRT OM Celine! heller guess og Michael kors Anonymkode: 416cb...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #57 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): HAR ALDRI HØRT OM Celine! heller guess og Michael kors Anonymkode: 416cb...fb1 😂😂 Anonymkode: 0f892...24e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 1. januar 2022 #58 Del Skrevet 1. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 31.12.2021 den 14.08): Tror det blant unge. Det er et eksklusivt merke, men Gucci og Chanel er mye eldre. Det er vesker fra 25.000,- og opp. Sko til 10.000,- vesker til 50.000,- Det er bare ikke min stil. Jeg elsker Versace, Prada og Fendi. Anonymkode: 46bf0...c0a Må si jeg synes alle disse merkene er blod harry som alle dyre merker der du betaler for logo ikke for kvalitet. Endret 1. januar 2022 av Tuba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #59 Del Skrevet 1. januar 2022 Jeg slenger Gucci i samme kategori som MK (da typisk de veskene med flashy logo), Guess og LV – tacky. Har hørt om Celine for øvrig ja. Som noen nevnte, stiftet i 1945 by Céline Vipiana. Michael Kors jobbet riktignok for Celine fra 1997-2004 som «creative director and women’s ready-to-wear designer.» Anonymkode: 40724...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 1. januar 2022 #60 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Må det være enten/eller? Det er ikke sånn at en ikke kan handle etisk og miljøbevisst dersom en ikke bruker en formue på vesker signert av luksusdesignere. Noen har en så sort/hvitt tankegang at jeg blir overrasket over at voksne mennesker argumenterer på den måten. Og hva er poenget? Å vise fram en veske designet av en random person som sosiale medier-personer syns er så enestående… Anonymkode: 80773...165 Nei da, det må ikke være enten eller . Det finnes mange måter og leve på. Eksemplet jeg kom med er allikevel veldig typisk. Folk som kjøper billig , kjøper ofte mye billig. jeg kjøper få ting av god kvalitet i klassisk design som varer. Some fantes ikke da jeg kjøpte mine 2 dyre vesker. Det var ikke random, men noe jeg hadde ønsket meg lenge og var ville bruke feriepenger det ene året og bonus det andre året på. Du kan sikkert argumentere med at jeg burde gitt feriepengene til fattige barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå