AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #21 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Folk må da få bruke pengene sine på hva de vil? Er da ikke noe mer fornuftig å kjøpe en sykkel eller en klokke til 50000+ enn en veske? Anonymkode: 1ff20...d77 Nei. Å kjøpe sykkel eller klokke til samme pris er også idiotisk. Anonymkode: 1f907...540 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #22 Del Skrevet 1. januar 2022 11 minutter siden, Kaur said: Har ikke hørt om det Hvorfor kommentere da? Anonymkode: 1ff20...d77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 1. januar 2022 #23 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du virkelig at en kvinne kjøper en veske for å imponere en mann? (Jeg går ut i fra at du er en mann?) Tviler på at du ville sett forskjell på en merke-veske og en rimeligere skinnveske. Anonymkode: 57979...fa5 Ja det er jo vanskelig å se to svære gullforgyllte G-er..🤩😂🙈...Spiller liten rolle for meg ..jeg velger hun lille reflekterte i grå onepiece med MDG på ryggen alle dager i uka uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #24 Del Skrevet 1. januar 2022 ABM skrev (5 timer siden): Ja det er jo vanskelig å se to svære gullforgyllte G-er..🤩😂🙈...Spiller liten rolle for meg ..jeg velger hun lille reflekterte i grå onepiece med MDG på ryggen alle dager i uka uansett... Lille? Så kvinner må være vevre små skikkelser som ikke tjener egne penger. Anonymkode: 6ecca...5fb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #25 Del Skrevet 1. januar 2022 Celine er et eksklusivt merke. Som gjerne folk "uten" penger ikke kjenner til. Alle har hørt om Gucci og Chanel, og tror det er status å bære på armen. Men merker som Celine er faktisk mer status, da det flasher mindre. Og bare de som vet vet. Eies av LVMH gruppen forresten. Top klasse. Anonymkode: 9b472...330 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #26 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei. Å kjøpe sykkel eller klokke til samme pris er også idiotisk. Anonymkode: 1f907...540 Du kan jo ikke sammenligne en sykkel og en veske. Å kjøpe sykkel til 50 000 er helt vanlig blant de som har sykkel som hobby/livsstil/trening. Kjøper man en veske til 50 000 som ikke kan brukes til annet enn å putte noe oppi, så vil jeg si man enten er ekstremt rik, eller at man har noen løse skruer. Anonymkode: d9d67...739 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #27 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har aldri hørt om det. Men jeg må si at folk som kjøper vesker til flere titalls tusen står ikke så høyt i kurs hos meg. Bruk pengene mer fornuftig. Og finner du ikke noe annet å bruke dem på, så finnes det alltids muligheter til å hjelpe noen som trenger det. Anonymkode: 1f907...540 Du høres ut som venninna mi som kritiserte en av veskene mine, samme uke som hun hadde kjøpt seg skiutstyr for 20 000. Hun fikk heldigvis en sleivete kommentar fra en tredje venninne... Jeg tjener mine egne penger, eier egen (godt nedbetalt) bolig, og det går fast trekk til pensjon hver måned. Hvor mye har du brukt på bil? Sportsklokke? Mac? Kunne du heller gitt disse pengene til noen som trenger det? For å svare på HI. Chanel er mer eksklusivt. Grunnen til at jeg foretrekker Celine er stilen, ren design og farger, uten stor logo og mønster. Ikke at jeg synes det er noe feil med de som ønsker det i stedet, alle må få velge sin stil. Anonymkode: e26b3...636 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #28 Del Skrevet 1. januar 2022 ABM skrev (9 timer siden): 😂😂😂. Hvis en kvinne vil imponere meg gjør hun lurt i å legge igjen Gucciveska hjemme...🙈 Lurt! Hvis det hadde stått og falt på hvilken veske jeg kommer med, så er jeg glad for å oppdage at du ikke er noe for meg så fort som mulig. Helst før første møte. Anonymkode: fdf39...a49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 1. januar 2022 #29 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Noen som vet? Anonymkode: 8eb48...bd8 Det er vel lite som kan måle seg meg Chanel, men jo Celine er definitivt helt der oppe når det kommer til eksklusivitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #30 Del Skrevet 1. januar 2022 Vil si Celine er mer «eksklusivt» enn Gucci. Nevøen min på 14 og vennene hans eeelsker Gucci og sprader rundt i Gucci-flipflops, klokker og sko fordi det er kult på ungdomsskolen… (og nei, de har på ingen måte penger, men har sommerjobber og sparer). Chanel er Chanel. Et virkelig klassisk og ikonisk merke. Men ja, det er også veldig standard for de med litt penger å kjøpe seg en Chanel 2.55 for å vise at de har penger. I tillegg er disse veskene kopierte og derfor (etter min mening) veldig misbrukte. Samme kan absolutt sies om Gucci. Jeg tenker ikke «eksklusivt» når jeg ser noe Gucci. Celine er et luksusmerke etablert i 1945, så skjønner ikke helt hvorfor enkelte mener det er et nytt merke…? Det er absolutt et veletablert og anarkjent merke, som jeg ikke ville påstått var noe mindre eksklusivt enn Chanel eller Gucci (som igjen nesten har blitt klisjeer). Om man skal rangere luksusmerker er vel Hermes «over» både Chanel og Gucci? AnonymBruker skrev (1 time siden): Celine er et eksklusivt merke. Som gjerne folk "uten" penger ikke kjenner til. Alle har hørt om Gucci og Chanel, og tror det er status å bære på armen. Men merker som Celine er faktisk mer status, da det flasher mindre. Og bare de som vet vet. Eies av LVMH gruppen forresten. Top klasse. Anonymkode: 9b472...330 Enig. Anonymkode: 07947...064 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #31 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du kan jo ikke sammenligne en sykkel og en veske. Å kjøpe sykkel til 50 000 er helt vanlig blant de som har sykkel som hobby/livsstil/trening. Kjøper man en veske til 50 000 som ikke kan brukes til annet enn å putte noe oppi, så vil jeg si man enten er ekstremt rik, eller at man har noen løse skruer. Anonymkode: d9d67...739 Tja…klassiske luksusvesker øker i verdi, mens dyre sykler taper seg. Så veska er nok en bedre investering. Anonymkode: 06ec2...1ed 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #32 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Tja…klassiske luksusvesker øker i verdi, mens dyre sykler taper seg. Så veska er nok en bedre investering. Anonymkode: 06ec2...1ed Er det vanlig at brukte vesker øker i verdi? Uansett, noe av det viktigste man kan investere i, er sin egen helse, så en bra sykkel som blir brukt er som regel en god investering. Anonymkode: d9d67...739 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 1. januar 2022 #33 Del Skrevet 1. januar 2022 laPistola skrev (8 timer siden): Pappas penger.. ja, vi kvinner glemmer lett at vi ikke kan tjene penger for og kjøpe vesker til oss selv. Det er bare de intelligente og reflekterte som skjønner det. Blir akkurat like lite imponert om du betalte den selv...turnoff som f uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #34 Del Skrevet 1. januar 2022 Jeg anser Celine som er eksklusivt enn Gucci. Gucci har blitt litt allemannseie. Mindre eksklusivt enn Chanel, hovedsakelig pga. pris. Anonymkode: 0f892...24e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 1. januar 2022 #35 Del Skrevet 1. januar 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt og siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 1. januar 2022 #36 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Er det vanlig at brukte vesker øker i verdi? Uansett, noe av det viktigste man kan investere i, er sin egen helse, så en bra sykkel som blir brukt er som regel en god investering. Anonymkode: d9d67...739 Jepp, vesker øker i verdi. Vesker og klokker er gode investeringer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 1. januar 2022 #37 Del Skrevet 1. januar 2022 (endret) Celiné er ikke et ungt merke, og det er eksklusivt. De selger og produserer bare 25.000 silkeskjerf verden rundt, vil si merket er over Gucci, men under Chanel. Men vil si at Hermés er mer luksus enn alle disse merkene. Som en bruker over her sier har jo Gucci blitt mainstream, det er kleint å se. Endret 1. januar 2022 av Rosatoast 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 1. januar 2022 #38 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lille? Så kvinner må være vevre små skikkelser som ikke tjener egne penger. Anonymkode: 6ecca...5fb Det eneste kvinner må være for å interessere meg er intelligente og reflekterte...Størrelsen spiller ingen rolle....Og jeg synes ikke det virker særlig reflektert å bruke vesker til flere 10000-er.... Hvis noen har penger de ikke trenger så finnes det små barn som lever i den absolutte fattigdom i store deler av verden ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #39 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det vanlig at brukte vesker øker i verdi? Uansett, noe av det viktigste man kan investere i, er sin egen helse, så en bra sykkel som blir brukt er som regel en god investering. Anonymkode: d9d67...739 Jeg kjøpte min Celine Luggage for 15 000. Ser nypris på denne nå er 28 000. Hva den går for brukt aner jeg ikke. For veskene mine er nøye gjennomtenkt, og er kjøpt for å ha dem resten av livet. Anonymkode: e26b3...636 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #40 Del Skrevet 1. januar 2022 ABM skrev (7 minutter siden): Det eneste kvinner må være for å interessere meg er intelligente og reflekterte...Størrelsen spiller ingen rolle....Og jeg synes ikke det virker særlig reflektert å bruke vesker til flere 10000-er.... Hvis noen har penger de ikke trenger så finnes det små barn som lever i den absolutte fattigdom i store deler av verden ... Hva koster bilen din? Sikker på at du ikke kunne knepet inn 100 000 der, og gitt til fattige barn? Anonymkode: e26b3...636 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå