AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 Jeg og samboer har en gutt på 2 og venter en jente om noen måneder. Fant ut i går at han ble invitert bort til noen venner på nyttårsaften men han automatisk sa nei fordi han var redd jeg skulle bli sur om han dro. Tvert i mot så skulle jeg ønske han dro! Klarte å overtale han til at det er helt greit og bare fint at han drar ut, og det er ikke no problem for meg å være alene hjemme med guttungen. Vi hadde jo ikke akkurat noen planer uansett. Så han drar ut og jeg håper han koser seg, for det trenger han virkelig. Men han syntes veldig synd på meg som blir sittende alene og har dårlig samvittighet. Helt ærlig så gleder jeg meg veldig til å ha en kveld uten han i hus. Ting er anspent og jeg savner å være alene. Moren min reagerer også veldig på at jeg velger å ha en alenekveld og maser om å komme og holde meg med selskap, men jeg vil ikke det. Hun syntes samboer er egoistisk som drar uten meg. Jeg skjønner ikke greia, er det virkelig så rart at jeg vil ha en kveld for meg selv? Er så lei selskaper og fet mat og 2åringen skal ikke akkurat sitte oppe til midnatt og se fyrverkeri. Kommer til å legge meg tidlig selv om det er nyttårsaften, gidder ikke feire. Er jeg virkelig så sær? Anonymkode: c62f6...f8b 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 Jeg feirer aldri nyttårsaften og legger meg lenge før midnatt. Sikkert noen som synes det er sært men dem om det. Anonymkode: 91a4f...5ac 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #3 Skrevet 31. desember 2021 Nei, I hvertfall ikke når dere har en toåring og du er gravid med nummer 2. Anonymkode: 16ed1...cf6 3
Gjest Cammomillo Skrevet 31. desember 2021 #4 Skrevet 31. desember 2021 Nei, langt i fra. Kos deg og godt nyttår
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #5 Skrevet 31. desember 2021 Personlig så ville jeg vært mer bekymret for at han kommer hjem med corona og smitter en gravid kvinne. Nyttårsaften alene kan være ganske så avslappende og hyggelig Anonymkode: 53e3b...d54 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #6 Skrevet 31. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Moren min reagerer også veldig på at jeg velger å ha en alenekveld og maser om å komme og holde meg med selskap, men jeg vil ikke det. Hun syntes samboer er egoistisk som drar uten meg. Jeg skjønner ikke greia, er det virkelig så rart at jeg vil ha en kveld for meg selv? Er så lei selskaper og fet mat og 2åringen skal ikke akkurat sitte oppe til midnatt og se fyrverkeri. Kommer til å legge meg tidlig selv om det er nyttårsaften, gidder ikke feire. Er jeg virkelig så sær? Anonymkode: c62f6...f8b Nei, det (fremhevet) er ikke sært. Men det er sært at din mor tror det angår henne. Anonymkode: 75aaf...d50 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #7 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, det (fremhevet) er ikke sært. Men det er sært at din mor tror det angår henne. Anonymkode: 75aaf...d50 Sært at moren hennes bryr seg om henne ? Anonymkode: 53e3b...d54 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #8 Skrevet 31. desember 2021 Mann her. I fjor spiste jeg middag hos eksen og ungene, men i år er jeg for meg selv. Det er veldig behagelig. Party mistet jeg helt lysten på, etter noen runder med fulle folk, og fyrverkeri. Det er nå minst 20 år siden. God nytt år til deg, TS! Anonymkode: ca067...8aa 3
Ariana807 Skrevet 31. desember 2021 #9 Skrevet 31. desember 2021 Det er litt tabu å si at man vil være alene på nyttårsaften 😅 er selv frivillig alene i kveld, og har allerede kost meg med masse sushi og karamellpudding 😄 Håper du får kost det i kveld 💙 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #10 Skrevet 31. desember 2021 Jeg er ufrivillig alene i kveld. Anonymkode: c37f7...a97
miss summers Skrevet 31. desember 2021 #11 Skrevet 31. desember 2021 (endret) .. Endret 31. desember 2021 av miss summers
Summeer Skrevet 31. desember 2021 #12 Skrevet 31. desember 2021 Vi gjorde akkurat det samme da vi hadde toåring og jeg var gravid. Da jeg var gravid første gang så sa jeg også at han kunne dra på fest, men heldigvis ble han hjemme, for vi våknet kjempetidlig 1. Januar av at vannet gikk i senga. Det var et risikosvangerskap, og ikke så lenge igjen til termin. Så i 2. Svangerskapet hadde vi ikke noen bekymring for å gjenta første fødselen når jeg kun var halvveis.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #13 Skrevet 31. desember 2021 Er alene for tredje året på rad. Litt stusselig men går fint. Er "ufrivillig" uetablert og barnløs. Håper virkelig dette snur i 2022!! Anonymkode: a2164...a9e
Jegern Puahate Skrevet 31. desember 2021 #14 Skrevet 31. desember 2021 Å chille alene på nyttårs er jo egentlig ganske behagelig, så kan de andre gå på krampeaktige familieselskaper eller overhypede fester som alltid ender med skuffelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå