Gå til innhold

Mensmurringer forsvunnet helt i uke 5+4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk tidlig ul pga risiko pga exu tidligere, det var heldigvis ikke det nå. De kunne ikke se foster enda, men en plommepose akkurat i uke 5. Jeg har hatt murringer og stikkinger hele veien fra jeg fikk postiv test, også ømme pupper. 

Siden i går kveld har jeg hatt mindre ømme pupper og NULL murringer eller stikkinger. Jeg føler meg ikke gravid lengre. Jeg tenker nå på en MA. Er det vanlig tegn at bare murringene slutter for eksempel? 

Anonymkode: d6d73...733

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, der er helt normalt.

Hysteriske gravide er slitsomme greier.

Anonymkode: 72d63...f69

Skrevet

Når jeg hadde MA så var det et tegn. MEN, det skjedde fra og til veldig ofte, begge gangene det gikk bra å. Den ene gangen jeg hadde SA, så hadde jeg veldig sterke symptomer hele veien, før det plutselig smalt til. Så sånn som du beskriver det, var helt normalt hos meg når det gikk bra å. I uke 5 så kunne de bare så vidt skimte en fostersekk hos meg. Var på 2 ultralyden til før 7, og det var først i uke 7 de kunne se noe mer hos meg. Og resultatet ligger å sover i krybbe her nå. Krysser fingrene for at alt er bra hos deg.

Anonymkode: cfdd6...704

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, der er helt normalt.

Hysteriske gravide er slitsomme greier.

Anonymkode: 72d63...f69

Man er ikke hysterisk når man er redd for å miste. Det som er slitsomt her inne er sånne som deg. Anonyme som slenger dritt. 

• Liker 1
Skrevet

Symptomer kommer og går hele tida. Ene dagen er man kvalm, neste kanskje ikke. Murringer nå og da. Ømme bryster av og på. Helt normalt. 

Trodde ved en MA at kroppen ikke oppfatter at det dør, så symptomene fortsetter?

Anonymkode: 0a279...16d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Lilletrille79 skrev (7 timer siden):

Man er ikke hysterisk når man er redd for å miste. Det som er slitsomt her inne er sånne som deg. Anonyme som slenger dritt. 

Personen er stort sett i alle tråder hvor det går ann å kritisere noe, lykketrollet til kvinneguiden🤡

Anonymkode: cfdd6...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...