norw Skrevet 31. desember 2021 #1 Del Skrevet 31. desember 2021 Nå tenker jeg først og fremst på pene, populære damer som får seg kjæreste. Damer som hovedsakelig er pene og som får følgere og oppmerksomhet pga det. De som ikke har stort å by på utover utseendet. Man skulle tro at dette er litt ødeleggende (men jeg mener ikke at de bør droppe å få seg kjæreste), for mennene som har siklet etter disse damene (selv om det ikke er noen særlig reell sjanse for kontakt irl) mister vel noe av interessen? Vil de fortsatt like og kommentere i samme grad som om hun var singel? Jeg tenker i hvert fall at det er litt nedtur når attraktive mennesker ikke er single lenger. Og de bør kanskje ikke nevne kjæresten for ofte når de legger ut noe. Som et spesifikt eksempel er det en pen dame på Twitter/Instagram som egentlig aldri legger ut noe interessant, men tweets som at hun ikke (!) har noe nyttårsforsett for 2022, at hun fikk B på en eksamen etc, som ikke er interessant på noe vis, og nylig la ut en tweet om at hun blir mer og mer forelsket i kjæresten (som heller ikke er interessant), som kanskje slår mer ut mer negativt enn positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 31. desember 2021 #2 Del Skrevet 31. desember 2021 To umiddelbare tanker: 1. Jeg har inntrykk av at disse influencerne primært er interessante for andre kvinner og at kvinner er de største konsumentene av blogger hvor pene kvinner forteller om sine liv osv. En kjæreste passer sånn sett godt inn. 2. I den grad menn frekventerer disse platformene er det vel for å se på "fine bilder" og hvorvidt vedkommende har kjæreste eller hva annet en finner på i livet er av liten interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 31. desember 2021 #3 Del Skrevet 31. desember 2021 Man kan da være pen OG ha mer å by på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå