Gå til innhold

Har du gjort noe dumt etter å ha tatt innsovningstablett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lærte på den harde måten at jeg ikke bør ha med mobil på sengen etter å ha tatt innsovningstablett…

Våknet opp til en bestillingsbekreftelse på de mest tacky klærne man kan tenke seg, uten å huske at jeg har bestilt det! 🤨

I tillegg til en lang avhandling på sms til mormoren min om hvor glad jeg er i henne osv. Det var jo ikke så galt, men det var ulikt meg med så mye føleri og insanely mange hjerter! 

Lurer på om noen har opplevd lignende? Håper på en god latter 😄

Anonymkode: c5a5c...bb2

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sterke medisiner du tar?

Anonymkode: 1a7f6...d31

• Liker 1
Gjest Hottentått
Skrevet

Har ikke tatt det selv, men fikk en telefon fra et familiemedlem en kveld hvor hun sa hun ville kose med navlen min 😂😂😂 jeg syns det var sykt ekkelt der og da, ble redd for at hun ruset seg i skjul osv. Snakket med henne dagen etter og hun husket absolutt ingenting. Hun hadde også ringt til en kollega av seg og snakket om masse rart. 

Skrevet

Malte figurer på ene veggen på soverommet 🤦‍♀️ Har absolutt ingen talent, og maler som en på barneskolen. Men der og da virket det som en utrolig god idé.

Anonymkode: c255e...212

• Liker 4
Skrevet

Av og til våkner jeg opp med mat i senga, går og snoker på kjøkkenet. Alltid like gøy å oppdage at jeg har sovet på en sjokoladebit 

• Liker 6
Gjest Anonym373
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Lærte på den harde måten at jeg ikke bør ha med mobil på sengen etter å ha tatt innsovningstablett…

Våknet opp til en bestillingsbekreftelse på de mest tacky klærne man kan tenke seg, uten å huske at jeg har bestilt det! 🤨

I tillegg til en lang avhandling på sms til mormoren min om hvor glad jeg er i henne osv. Det var jo ikke så galt, men det var ulikt meg med så mye føleri og insanely mange hjerter! 

Lurer på om noen har opplevd lignende? Håper på en god latter 😄

Anonymkode: c5a5c...bb2

Wow! Går du på dop?

Gjest Anonym373
Skrevet

Går på melatonin , blir kun trøtt 

Skrevet

WTF er dette for noen piller?

Har tatt en del forskjellige sovepiller, men aldri opplevd noe slikt.

Anonymkode: c2adb...22e

• Liker 9
Skrevet

Send sms til en kompis med noe som var tatt helt ut av sammenheng. Flaut!

Send sint sms til besteforeldre (jeg hadde grunn til å være sint, men jeg ville aldri sendt en sånn melding i «u-påvirket» tilsand). Ubehagelig.

Spist og drukket snoop. Morsomt, men unødvendige kalorier som jeg ikke husker å ha spist😛

Spilt inn en videoer av meg selv. Vondt å se på.

Hatt sex. Ubehagelig å ikke huske.

Anonymkode: 9a94f...131

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

WTF er dette for noen piller?

Har tatt en del forskjellige sovepiller, men aldri opplevd noe slikt.

Anonymkode: c2adb...22e

Imovane

• Liker 4
Skrevet

Jeg har opplevd noe lignende, om jeg tar over en viss dose med imovane så blir jeg helt borte. Kan tusle ute og snakke med naboen, sette i gang både et og annet prosjekt, sende meldinger og annet. Har heldigvis landet på hvilken dose som fungerer godt for meg, og det begynner å bli en stund til. Hater den "hva gjorde jeg i går"-følelsen!

Anonymkode: ab1bf...124

• Liker 3
Skrevet

Imovane er apedop. Jeg bor i overetasjen på en togstasjon. Tok en Imovane, så ruslet jeg ut og tok tog i 4 timer. 

Aldri mer.

Anonymkode: c9a82...961

• Liker 11
Skrevet
Saftelsker skrev (32 minutter siden):

Av og til våkner jeg opp med mat i senga, går og snoker på kjøkkenet. Alltid like gøy å oppdage at jeg har sovet på en sjokoladebit 

Dette skjedde ofte med meg når jeg gikk på seroquel. Det lå alltid matrester i senga, sjokoladepapir på nattbordet osv. :P Våknet opp om natten og spiste, kunne ikke huske det på morgenen, men så jo sporene på soverommet. 

Skrevet

Jeg sover bare fire timer på Imovane og synes det er utrolig at noen kan bli så lost av samme medisin. Har brukt store doser Seroquel, Zyprexa, Nozinan og Sobril og har aldri mista meg selv og gjort noe rart. Bare sovet litt bedre enn jeg sover uten.

Anonymkode: 9a8f3...363

• Liker 2
Skrevet
Trøst skrev (1 time siden):

Dette skjedde ofte med meg når jeg gikk på seroquel. Det lå alltid matrester i senga, sjokoladepapir på nattbordet osv. :P Våknet opp om natten og spiste, kunne ikke huske det på morgenen, men så jo sporene på soverommet. 

Hvor mye Seroquel? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Imovane

Da tåler du absolutt ikke Imovane, har gått på disse mange ganger og kjenner fler som har brukt dem. Ingen slike sterke rus-reaksjoner som du har fått, det hørtes litt rart ut. 

Imovanen merker man egentlig ikke, men man sovner inn ganske momentant. Når det er sagt så kan man få bivirkninger hvis man tar mer imovane enn forskrevet, og jeg gjorde dette en gang - og da fikk jeg bivirkning som korttids hukommelsestap og balanse evnen min forsvant helt. 

Endret av Rosatoast
  • Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg sover bare fire timer på Imovane og synes det er utrolig at noen kan bli så lost av samme medisin. Har brukt store doser Seroquel, Zyprexa, Nozinan og Sobril og har aldri mista meg selv og gjort noe rart. Bare sovet litt bedre enn jeg sover uten.

Imovane er en innsovningsmedisin, så at du ikke sover lenge på den er i grunnen ikke så rart. 

At folk gjør mye rart på Imovane/Zopiclon er ganske kjent, og normalt. Google Imovane+freak.no.

Har selv omøblert stua, sendt mye rare meldinger og ikke minst bestilt alt mulig rart på nett og ikke minst raider jeg kjøkkenet 🤣 Har gått på det fast i mange år, så er ikke så ille lenger, og jeg er veldig klar over det. Også når jeg er påvirket. Hender samboern må minne meg på det, evnt distraherer han meg sånn at jeg legger meg og sovner. Husker aldri noe dagen etter.

Det er lurt å ha en god leggerutine,  og gå å legge seg før medisinen er på topp. Da sovner man stort sett fint 😅

Endret av Jodaneida
Skrevet

Ja!!!! Etter EN Imovane. Tør aldri ta det mer. Hallusinerte som bare f og skrev skikkelig klein sms til en mann jeg var interessert i. Glemmer det aldri. Så pinlig. 

Anonymkode: 32334...886

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Det er ikke bare litt psykisk hele greia? Ikke normalt å få samme reaksjoner på innsovningspille som på syre. 

Skrevet

En venninne sto opp på natta, fant fram trusene til sin 10 år gamle datter og prøvde å få de på seg 😄

Anonymkode: 6e9b7...091

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...