AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 Beklager at jeg ikke bruker den festede vogntråden akkurat nå, men det haster litt med å få svar. Har nylig fått et veldig bra tilbud om å kjøpe en pent brukt Cybex Priam fra 2017, og vurderer nå å takke ja. Vi hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe en helt ny modell av et helt annet merke, men føler ikke vi har så mye å tape når prisen var så lav som den er. Har lest og hørt mye bra om Cybex-vognene, men problemet er bare at jeg sliter med å finne informasjon/erfaringer om 2017-modellen. Er det noen som er erfaring med denne modellen og kan si litt om hvordan den er på ulikt underlag som asfalt og grusstier? Tar den stor plass sammenlagt, og er den lett å slå sammen? Anonymkode: 14bd8...c95
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Beklager at jeg ikke bruker den festede vogntråden akkurat nå, men det haster litt med å få svar. Har nylig fått et veldig bra tilbud om å kjøpe en pent brukt Cybex Priam fra 2017, og vurderer nå å takke ja. Vi hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe en helt ny modell av et helt annet merke, men føler ikke vi har så mye å tape når prisen var så lav som den er. Har lest og hørt mye bra om Cybex-vognene, men problemet er bare at jeg sliter med å finne informasjon/erfaringer om 2017-modellen. Er det noen som er erfaring med denne modellen og kan si litt om hvordan den er på ulikt underlag som asfalt og grusstier? Tar den stor plass sammenlagt, og er den lett å slå sammen? Anonymkode: 14bd8...c95 Stor forskjell, valgte og har den nyeste. Den gamle er ikke like brukervennlig Anonymkode: 6fa36...1bb
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #3 Skrevet 31. desember 2021 Har 2018 modellen og har vært kjempe fornøyd, brukt den til to barn, har også prøvd andre vogner senere men ingen slår priamen Anonymkode: 4ac2d...e23
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #4 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Stor forskjell, valgte og har den nyeste. Den gamle er ikke like brukervennlig Anonymkode: 6fa36...1bb Takk for svar! Har du testen den gamle modellen selv, eller har du hørt ifra andre andre? AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har 2018 modellen og har vært kjempe fornøyd, brukt den til to barn, har også prøvd andre vogner senere men ingen slår priamen Anonymkode: 4ac2d...e23 Takk for svar:) Kan jeg spørre hvile andre vogner du har vært borti? Anonymkode: 14bd8...c95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå