AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 Hvis ordinær eksamen var skriftlig skoleeksamen. Vil også neste ordinær eksamen være det? Skal meld meg opp til neste ordinær eksamen, men det står « ny eksamen - covid -skriftlig skoleeksamen» hva betyr dette? Blir skoleeksamen eller hjemmeeksamen? Anonymkode: f6adf...a7c
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 Selvfølgelig er det skoleeksamen.. Det står jo "Covid skriftlig Skoleeksamen" Anonymkode: 2b159...c4a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #3 Skrevet 31. desember 2021 Covid har gjort det mulig å endre eksamensform. Slik det står nå, ser det ut til at det er skriftlig skoleeksamen på den eksamenen du skal melde deg opp på. Men også uten covid - det kan gjøres endringer i eksamensform, men det tar lang tid, minimum ett år (avhengig av hvilket semester emnet går på). Jeg underviser på høyere utdanning selv. På høstsemesteret fikk vi ikke lov til å endre til hjemmeeksamen (jeg ønsket det pga covid, og det ble masse oppstyr da smitten økte og det var for sent å endre). Nå på konter i februar + ordinære eksamener til våren har vi fått høre at det vil bli mulig å endre eksamensform. Men vi har ikke gjort det ennå, det må gjøres etter jul. Hvis ditt universitet har noe lignende, kan det hende at eksamensform fremdeles kan bli endret. Anonymkode: 2b506...78c
SKW Skrevet 31. desember 2021 #4 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Covid har gjort det mulig å endre eksamensform. Slik det står nå, ser det ut til at det er skriftlig skoleeksamen på den eksamenen du skal melde deg opp på. Men også uten covid - det kan gjøres endringer i eksamensform, men det tar lang tid, minimum ett år (avhengig av hvilket semester emnet går på). Jeg underviser på høyere utdanning selv. På høstsemesteret fikk vi ikke lov til å endre til hjemmeeksamen (jeg ønsket det pga covid, og det ble masse oppstyr da smitten økte og det var for sent å endre). Nå på konter i februar + ordinære eksamener til våren har vi fått høre at det vil bli mulig å endre eksamensform. Men vi har ikke gjort det ennå, det må gjøres etter jul. Hvis ditt universitet har noe lignende, kan det hende at eksamensform fremdeles kan bli endret. Anonymkode: 2b506...78c Okei, takk!
SKW Skrevet 31. desember 2021 #5 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selvfølgelig er det skoleeksamen.. Det står jo "Covid skriftlig Skoleeksamen" Anonymkode: 2b159...c4a Det bruker å stå «skriftlig skoleeksamen» og ikke «Covid skriftlig skoleeksamen» derfor spurt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå