Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ordinær eksamen var skriftlig skoleeksamen. Vil også neste ordinær eksamen være det? 

Skal meld meg opp til  neste ordinær eksamen, men det står « ny eksamen - covid -skriftlig skoleeksamen» hva betyr dette? Blir skoleeksamen eller hjemmeeksamen?

Anonymkode: f6adf...a7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det skoleeksamen.. Det står jo "Covid skriftlig Skoleeksamen" 

Anonymkode: 2b159...c4a

Skrevet

Covid har gjort det mulig å endre eksamensform. Slik det står nå, ser det ut til at det er skriftlig skoleeksamen på den eksamenen du skal melde deg opp på. 
Men også uten covid - det kan gjøres endringer i eksamensform, men det tar lang tid, minimum ett år (avhengig av hvilket semester emnet går på). 
Jeg underviser på høyere utdanning selv. På høstsemesteret fikk vi ikke lov til å endre til hjemmeeksamen (jeg ønsket det pga covid, og det ble masse oppstyr da smitten økte og det var for sent å endre). Nå på konter i februar + ordinære eksamener til våren har vi fått høre at det vil bli mulig å endre eksamensform. Men vi har ikke gjort det ennå, det må gjøres etter jul. Hvis ditt universitet har noe lignende, kan det hende at eksamensform fremdeles kan bli endret. 

Anonymkode: 2b506...78c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Covid har gjort det mulig å endre eksamensform. Slik det står nå, ser det ut til at det er skriftlig skoleeksamen på den eksamenen du skal melde deg opp på. 
Men også uten covid - det kan gjøres endringer i eksamensform, men det tar lang tid, minimum ett år (avhengig av hvilket semester emnet går på). 
Jeg underviser på høyere utdanning selv. På høstsemesteret fikk vi ikke lov til å endre til hjemmeeksamen (jeg ønsket det pga covid, og det ble masse oppstyr da smitten økte og det var for sent å endre). Nå på konter i februar + ordinære eksamener til våren har vi fått høre at det vil bli mulig å endre eksamensform. Men vi har ikke gjort det ennå, det må gjøres etter jul. Hvis ditt universitet har noe lignende, kan det hende at eksamensform fremdeles kan bli endret. 

Anonymkode: 2b506...78c

Okei, takk!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig er det skoleeksamen.. Det står jo "Covid skriftlig Skoleeksamen" 

Anonymkode: 2b159...c4a

Det bruker å stå «skriftlig skoleeksamen» og  ikke «Covid skriftlig skoleeksamen» derfor spurt jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...