Gå til innhold

Vurderer å slikke kollega i rumpa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I februar blir det forhåpentligvis forsinket julebord med jobben, og jeg har vært litt på "flørtern" med en kollega tidligere. Vi har aldri knullet, men det ble litt småkyssing på en fest for en stund tilbake. Så jeg vet at det kan bli ligging denne gangen, for nå skal vi på et høyfjellshotell en hel helg, der alle har fått egne rom.

Jeg har alltid vært ekstremt glad i slikking, og elsker å slikke kvinner bakfra slik at jeg kan "streife" innom rumpehullet også. Så om jeg ender i bingen med henne, håper jeg på å få denne muligheten. Jeg vet ikke hvorfor, men tanken på at vi skal sitte rundt lunsjbordet sammen senere og vi begge vet at jeg slikket henne i rumpa, gjør meg veldig kåt. Da har vi på en måte en kinky hemmelighet oss to i mellom.

Men hva tenker kvinner om dette? Om dere skulle hatt sex med en kollega, ville det bare vært helt vanlig misjonær, eller hadde det vært spennende for dere om han snudde dere rundt og slikket dere i rumpa? Med deres samtykke, selvsagt :) 

Mvh
"Mr. X"

#69dudes

Anonymkode: 8ecbe...b2d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere har kysset tidligere kan du vel dra i gang en flørt på snap? Så kan dere snappe om hva dere liker og ikke. Kanskje slipper du å vente helt til februar også. 

Anonymkode: 4369a...d05

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes drittslikking er ekkelt. Siden du spurte. Hvis daten hadde ekstremt lyst til å gjøre det, så kunne jeg gitt ham lov, men da skulle munnen hans bli holdt borte fra resten av meg etterpå en goood stund (minst en dag).

Men det eneste som har noe å si er jo om hun du håper å være med liker det, ikke hva vi synes.

Anonymkode: d10ea...fbb

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis dere har kysset tidligere kan du vel dra i gang en flørt på snap? Så kan dere snappe om hva dere liker og ikke. Kanskje slipper du å vente helt til februar også. 

Kan jo det, men saken er at vi begge er litt sjenerte og snakker aldri om dette, verken digitalt eller face to face. Men så fort det blir litt alkohol i bildet starter flørtingen. Og jeg har henne heller ikke på snap, så blir litt rart å bare spørre sånn helt ut av det blå :) 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes drittslikking er ekkelt. Siden du spurte. Hvis daten hadde ekstremt lyst til å gjøre det, så kunne jeg gitt ham lov, men da skulle munnen hans bli holdt borte fra resten av meg etterpå en goood stund (minst en dag).

Men det eneste som har noe å si er jo om hun du håper å være med liker det, ikke hva vi synes.

En hel dag ja, det var da veldig uvanlig. Men folk er forskjellige heldigvis.

Jeg vet at mange kvinner elsker å bli slikket i rumpa, spesielt når de drikker. Spørsmålet var mer om hva dere synes om det i etterkant i arbeidslivet. Om det er kleint eller ikke.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan jo det, men saken er at vi begge er litt sjenerte og snakker aldri om dette, verken digitalt eller face to face. Men så fort det blir litt alkohol i bildet starter flørtingen. Og jeg har henne heller ikke på snap, så blir litt rart å bare spørre sånn helt ut av det blå :) 

TS

Legg henne til, da vel. Jeg heier på deg 😃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at mange kvinner elsker å bli slikket i rumpa, spesielt når de drikker. Spørsmålet var mer om hva dere synes om det i etterkant i arbeidslivet. Om det er kleint eller ikke.

TS

Er ikke mer kleint enn resten av sex-akten. At man har vært til sengs med en kollega kan være kleint nok. Har du ikke hatt så mye tilfeldig sex? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Helt enig!

Anonymkode: 61a7f...687

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med på myyyye rart men slikking i ræva driver jeg ikke med. 

Anonymkode: 7b919...48e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (2 minutter siden):

Er ikke mer kleint enn resten av sex-akten. At man har vært til sengs med en kollega kan være kleint nok. Har du ikke hatt så mye tilfeldig sex? 

Det har jeg, men mest med kvinner jeg har møtt på byen. Tanken på å se hverandre i øynene i lunsjen og vite at hun likte at jeg slikket henne i rumpa gjør meg ganske kåt av en eller annen grunn. Akkurat hvorfor vet jeg ikke :) 

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med på myyyye rart men slikking i ræva driver jeg ikke med. 

Anonymkode: 7b919...48e

Lyst til å utdype litt? :) 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg, men mest med kvinner jeg har møtt på byen. Tanken på å se hverandre i øynene i lunsjen og vite at hun likte at jeg slikket henne i rumpa gjør meg ganske kåt av en eller annen grunn. Akkurat hvorfor vet jeg ikke :) 

TS

Du får oppdatere oss etter julebordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS

Tror ikke det er så uvanlig som du tror.

Om det blir kleint i etterkant har i alle fall for meg ikke noe med hva slags sex jeg har. Så lenge det er noe jeg liker så er det neste dag ikke noe forskjell på om vi "bare" har hatt samleie eller om jeg har hatt penis langt nedi halsen osv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå):

Du får oppdatere oss etter julebordet. 

Haha, okay! Det ender vel bare opp med at jeg spruter i dressbuksa mi så fort hun stryker hånden over bulken min 😅

TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, okay! Det ender vel bare opp med at jeg spruter i dressbuksa mi så fort hun stryker hånden over bulken min 😅

TS

Bruk undertøy

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke slikk henne i rumpa først og dåsa etterpå. Det kan være farlig. 

Anonymkode: 3f375...0f8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenker det hører mer hjemme når man har et forhold og kan snakke om det på forhold. hører ikke hjemme i ons. 

Anonymkode: 51f53...979

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...