AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 Hei, jeg oppdrettet en profil der for over 1 år siden men så var det så mye spørsmål så jeg ble ikke ferdig og glemte hele greia. Tok nå opp tråden og trenger litt hjelp til å forstå hvordan denne appen fungerer. Kan man ikke legge inn ønsket alder og bosted for de som kan kontakte meg? Kan man ikke redigere matchespørsmålene? Virker på meg som en app som har lite valgmuligheter men velger derfor å spørre her før jeg sletter den og finner en annen 😀 Anonymkode: 6c2a7...13a 1
DeLorean Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 Tror dette er en meget tvilsom datingapp. Sikkert full av falske profiler og datagenererte svar.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #3 Skrevet 31. desember 2021 Aldri hørt om den, så ville vurdert å heller bruke en app som "alle" bruker.. Anonymkode: 4f974...25f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #4 Skrevet 31. desember 2021 Tinder og facebook er bra. Happn ok. Just Kiss veldig dårlig. Anonymkode: c422e...d28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå