Gå til innhold

Hvilke farger kunne du tenke deg på vognteppe til jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal hekle et i gave til noen som venter ei jente...Vurderer gammelrosa,hvit og brun....vil gjerne ha tips fra andre foreldra, hva liker dere? Hilsen gammeltante

Anonymkode: 79360...6f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det hørtes ut som en kjempefin kombinasjon! Vet ikke om vi venter jente eller gutt enda, men får vi jente kunne jeg fint ha tenkt meg å bruke vognteppe i de fargene. For en snill gammeltante ❤️

Anonymkode: 0c736...232

Skrevet

Jeg er veldig glad i en dus grønnfarge😊

Anonymkode: 3a866...bf6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Synes det hørtes ut som en kjempefin kombinasjon! Vet ikke om vi venter jente eller gutt enda, men får vi jente kunne jeg fint ha tenkt meg å bruke vognteppe i de fargene. For en snill gammeltante ❤️

Anonymkode: 0c736...232

Tusen takk :) Ja er koselig å overraske dei med et teppe. Vi bor langt unna hverandre, så skal sende det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er veldig glad i en dus grønnfarge😊

Anonymkode: 3a866...bf6

Ja jeg også elsker grønn. Tenker fra gammel av at det er en guttefarge, men er jo ikke det :) Må tenke litt hva jeg skal gjør...kunne sikkert vært fint med dus grønn,offwhite og grå? ts

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja jeg også elsker grønn. Tenker fra gammel av at det er en guttefarge, men er jo ikke det :) Må tenke litt hva jeg skal gjør...kunne sikkert vært fint med dus grønn,offwhite og grå? ts

Det hørtes veldig fint ut.

Anonymkode: 3e0dd...013

Skrevet

Hadde blitt kjempeglad for rosa og brunfarger.

Skrevet

Jeg tenker alt med rosa er vel innafor 😅 Vi venter selv en jente og mamma har Hekla et vognteppe i lilla og rosa nyanser og hun holder på å strikke nytt teppe til rommet i andre farger. Jeg tenker du kan få mye kombinasjoner som er fine med rosa. Jeg personlig er glad i farger, men tenker at hvis du ikke vet godt hva de liker selv så gå for noe rolig og nøytralt. Ditt forslag hørtes med andre ord bra ut😇

Skrevet

Ville styrt unna babyrosa, men gammelrosa sammen med hvitt og brunt er kjempefint. Vet du hvilken farge de har på vogna? Hvis de har grå vogn kan gammelrosa, grå og hvitt sammen bli fint. Personlig ville jeg blitt veldig glad for noe i burgunder, 

Anonymkode: 18622...ad9

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde tatt en nøytral farge, så får de brukt det om evt barn nr to er gutt :)

Anonymkode: e2fd9...ce3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ville styrt unna babyrosa, men gammelrosa sammen med hvitt og brunt er kjempefint. Vet du hvilken farge de har på vogna? Hvis de har grå vogn kan gammelrosa, grå og hvitt sammen bli fint. Personlig ville jeg blitt veldig glad for noe i burgunder, 

Anonymkode: 18622...ad9

ja har vurdert burgunder også :) aner ikke farge på vogn...ts

Skrevet

Turkis ville jeg hatt. Eller kanskje en god, varm farge som oransje, gul. 

Anonymkode: 1db78...a83

Skrevet

Jeg ville hatt noe i sterke, klare farger, og gjerne variasjoner i struktur heller enn mønster i farger :)

Men du kjenner jo paret, og vet sånn ca hva de liker? :)

Anonymkode: b9442...05b

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg ville hatt noe i sterke, klare farger, og gjerne variasjoner i struktur heller enn mønster i farger :)

Men du kjenner jo paret, og vet sånn ca hva de liker? :)

Anonymkode: b9442...05b

Hvis man ikke vet hva den andre liker så går man hvert fall ikke for sterke farger, da finner man noe mer dempet og nøytralt. 

• Liker 2
Skrevet

Sort, grått, hvitt. Det må da ikke være farger eller rosa. 

Anonymkode: ecde0...8cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvis man ikke vet hva den andre liker så går man hvert fall ikke for sterke farger, da finner man noe mer dempet og nøytralt. 

Enig! 

Anonymkode: 9b736...ff7

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skal hekle et i gave til noen som venter ei jente...Vurderer gammelrosa,hvit og brun....vil gjerne ha tips fra andre foreldra, hva liker dere? Hilsen gammeltante

Beige, kremfarget eller gammelrosa

Anonymkode: 85356...0e3

• Liker 1
Skrevet

Rustrød synes jeg hadde vært veldig fint 😍

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...