Gjest Ananas Skrevet 15. oktober 2005 #1 Skrevet 15. oktober 2005 http://www.nrk.no/underholdning/spillguide...ill=asylspillet
Gjest Hel Skrevet 15. oktober 2005 #2 Skrevet 15. oktober 2005 Prøvde meg på det i går. Var ikke lett.
Bønna Skrevet 16. oktober 2005 #3 Skrevet 16. oktober 2005 Prøvde meg på det i går. Var ikke lett. ← Det skal det jo heller ikke være.
Gjest Hel Skrevet 16. oktober 2005 #4 Skrevet 16. oktober 2005 Det skal det jo heller ikke være. ← Hehe, nei det har du rett i.
Bønna Skrevet 19. oktober 2005 #6 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg døde... ← Det er jo meninga at du skal dø. Hensikten er at du skal synes ekstra synd på alle lykkejegerne, når du tror de fleste av dem dør i forsøket. Men det er selvsagt veldig langt unna virkeligheten. Ellers skjønner jeg ikke hva som er så galt med å hjelpe dem der de er? Norge må gjerne være med å finansiere høystandard flyktningeleire i flyktningenes nærområder. På den måten kunne man jo hjulpet langt flere enn det man gjør i dag.
Gjest Ananas Skrevet 19. oktober 2005 #7 Skrevet 19. oktober 2005 Det er jo meninga at du skal dø. Hensikten er at du skal synes ekstra synd på alle lykkejegerne, når du tror de fleste av dem dør i forsøket. Men det er selvsagt veldig langt unna virkeligheten. ← Hvor stor dødelighetsrate synes du man bør kreve av asylsøkere på rømmen før vi synes synd i dem? 50%? 10%? eller er det nok med kansje bare 2%? Eller synes du ikke vi burde synes synd i dem uansett? Jeg kommer aldri til å rakke ned på noen som jakter på lykken.
Bønna Skrevet 19. oktober 2005 #8 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg kommer aldri til å rakke ned på noen som jakter på lykken. ← Jeg synes det er noe ekkelt med slike folk, jeg. Opportunister har jeg aldri hatt sansen for. For øvrig ser jeg fortsatt ikke hva som er så galt med å hjelpe dem der de er.
liv Skrevet 19. oktober 2005 #9 Skrevet 19. oktober 2005 Kom frem, men det tok minst 1050 døgn eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå