AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 Jeg lurer på om jeg har satset på feil hester. Hvilke venner du har livet, påvirker massivt hva slags liv du selv får. Det er ingen hemmelighet at venner som lykkes i karrieren smitter over til resten av vennegjengen. Hvis en person blir en suksessfull grunder i San Fransisco åpner det seg muligheter for andre i vennegjengen som kan tenke seg å flytte etter. Hvis en i vennegjengen blir en kjent og sentral politiker på Stortinget, så åpner det seg nettverksmuligheter og informasjon som kan tjene resten av vennegjengen i deres egen karriere. Hvis en i vennegjengen blir fotballproff i utlandet sier det seg selv hva slags fester resten av vennene får delta på. Jeg føler ingen av mine venner overhodet er på vei i noen suksessfull retning. Så jeg kan ikke forvente meg noe drahjelp fra de. Ikke har de noen ambisjoner heller. Så alt hviler på meg. Og så er det de som drar nytte av det dersom jeg lykkes. Og det er greit hadde de bare prøvd selv. Men de prøver ikke og det synes jeg både er urettferdig, og det minsker sjansene våre for å lykkes drastisk. Skal jeg kutte de ut og prøve å finne meg andre venner? Jeg føler jeg må ta et valg nå før vi blir for gamle og det er for sent å finne nye venner. Anonymkode: a1c35...fba
Sunshineyellow Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 🤣🤣🤣 Men om du er seriøs.... gode venner er viktig. Du kommer til å angre om du kutter de ut!:) 3
Kvalitet Skrevet 31. desember 2021 #3 Skrevet 31. desember 2021 Hvilke planer har du for å lykkes da? 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #5 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis en i vennegjengen blir fotballproff i utlandet sier det seg selv hva slags fester resten av vennene får delta på Viktigste argument ever. Anonymkode: ec306...b0f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #6 Skrevet 31. desember 2021 Synes absolutt du skal finne deg nye venner, for vennene dine sin skyld. Anonymkode: 60c93...353 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #7 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Viktigste argument ever. Anonymkode: ec306...b0f På festene til fotballkjendiser er det mange modelldamer. Sjansen for å ende opp med ei sykt deilig dame går fra null til ganske stor om man har en fotballkjendis i vennegjengen. Jeg er ikke tvil om at vennene til John Carew har fått muligheter i livet de ellers adri ville vært i nærheten av uten hans suksess. Anonymkode: 5d9e2...b7e
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #8 Skrevet 31. desember 2021 Kanskje vennene dine tenker det samme om deg? Anonymkode: 68691...29f 3
Gjest Alterego666 Skrevet 31. desember 2021 #9 Skrevet 31. desember 2021 Hvilke konkrete planer har du for en strålende suksess, TS? Du leter ikke etter bedre venner, du leter etter et nettverk som kan gi deg suksess. Ekte venner vurderer deg ikke etter nettverkspotensialet ditt, de vil bare være venn med deg fordi du er den du er.
Ukjentkjendis Skrevet 31. desember 2021 #10 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ingen hemmelighet at venner som lykkes i karrieren smitter over til resten av vennegjengen. Har du så lavt selvtillit at du ikke tror på deg selv? Å stå på egne bein og lykkes? Ser du overhodet ingen muligheter i livet, så må din strategi være at vennene lykkes først? Du kan ikke flytte til San Francisco, du må vente at...noen fra vennegjengen gjør det og blir banebrytere? 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #11 Skrevet 31. desember 2021 Entern skrev (1 time siden): 2/10 0/10 Anonymkode: 639fe...cde 1
Entern Skrevet 31. desember 2021 #12 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 0/10 Anonymkode: 639fe...cde Nei.
Gjest O.G. Skrevet 31. desember 2021 #13 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer på om jeg har satset på feil hester. Hvilke venner du har livet, påvirker massivt hva slags liv du selv får. Det er ingen hemmelighet at venner som lykkes i karrieren smitter over til resten av vennegjengen. Hvis en person blir en suksessfull grunder i San Fransisco åpner det seg muligheter for andre i vennegjengen som kan tenke seg å flytte etter. Hvis en i vennegjengen blir en kjent og sentral politiker på Stortinget, så åpner det seg nettverksmuligheter og informasjon som kan tjene resten av vennegjengen i deres egen karriere. Hvis en i vennegjengen blir fotballproff i utlandet sier det seg selv hva slags fester resten av vennene får delta på. Jeg føler ingen av mine venner overhodet er på vei i noen suksessfull retning. Så jeg kan ikke forvente meg noe drahjelp fra de. Ikke har de noen ambisjoner heller. Så alt hviler på meg. Og så er det de som drar nytte av det dersom jeg lykkes. Og det er greit hadde de bare prøvd selv. Men de prøver ikke og det synes jeg både er urettferdig, og det minsker sjansene våre for å lykkes drastisk. Skal jeg kutte de ut og prøve å finne meg andre venner? Jeg føler jeg må ta et valg nå før vi blir for gamle og det er for sent å finne nye venner. Anonymkode: a1c35...fba Gjør det du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå