Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i et avstandsforhold med en fra Italia i 2 år, og nå 7 år etterpå savner jeg vedkommende og tenker fortsatt på vedkommende hver dag. Det var jeg som gjorde det slutt fordi ingen av oss ønsket å flytte. Vi føltes som den perfekte match men begge hadde utdanninger og relasjoner vi ikkje ønsket å bryte opp. Jeg gikk inn i nytt forhold  3 år etter, men angret meg og fant ut at jeg ville gå fra kjæresten og flytte til Italia. Men rett før fant jeg ut at jeg var gravid, så jeg ble. Er lykkelig fordi jeg har fått min lille prinsesse, men ønsker tips til hva jeg kan gjøre med savnet og sorgen etter han fra Italia? 

Anonymkode: 43bdc...269

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt å angre på et sånt valg. Husker jeg i 20-årene også tenkte at studier og venner var det viktigste i livet, men det er det ikke. Kjærligheten er viktigst men mange ofrer et godt samliv med en partner man matcher med for å bo nærme venner og familie. Jeg tror nok det toget har gått. Vet du hvordan livssituasjonen til italieneren er? Er du åpen for å flytte til Italia med barnet ditt? Er barnets far åpen for at du tar med deg barnet hans til et annet land? 

Anonymkode: ac266...be2

Skrevet

Stakkars kjæresten din.

Anonymkode: 87447...17e

Skrevet

Du må slutte å tenke på ham. Ta et bevisst valg. Hver gang tankene går til ham, må du tenke på noe annet. Tving deg til det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...