Apple- Skrevet 15. oktober 2005 #1 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har et par dyre ting som jeg regner med å få en del penger for på Ebay.com (mer enn jeg ville fått på Ebay.co.uk, tror jeg). Er det noen som vet hvordan reglene er med å innføre store pengesummer fra utlandet? Jeg regner med å bruke Paypal, og det kan bli snakk om over 10 000. Skatter, avgifter - noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #2 Skrevet 15. oktober 2005 Er ikke sikker på hvordan det er med å innføre penger fra utlandet, men sjekk hva det vil koste å frakte varene utenlands først. Om du bruker posten så kan det iallefall fort bli svært dyrt, noe som nok vil skremme vekk endel kjøpere med mindre det er noe svært spesielt du selger.
Apple- Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2005 Det er ting som ikke veier så mye, så det går nok bra. Tror uansett ikke noen hundrelapper spiller noen rolle når man skal betale mange tusenlapper for tingen/e. Ingen som vet noe om å innføre store summer til Norge? He, he, den siste setningen der hørtes jo nesten kriminell ut!
Veslejenta Skrevet 20. oktober 2005 #4 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg mener grensen er på 25 000 norske kroner, eller valuta tilsvarende dette beløpet, før man må melde i fra. Dette gjelder både ut og inn av landet.
royaltrux Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Det er ting som ikke veier så mye, så det går nok bra. Tror uansett ikke noen hundrelapper spiller noen rolle når man skal betale mange tusenlapper for tingen/e. Ingen som vet noe om å innføre store summer til Norge? He, he, den siste setningen der hørtes jo nesten kriminell ut! ← Du må først opprette Paypal konto. De har krav på legitimasjon som må fakses til de, og signeres. Da selge du varene på Ebay, så komme pengene rett inn på Paypal konto, så kan du da velge å videresende til egen konto. Tror ikke det skal være noen problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå