AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 Jeg har så sterke ligamentsmerter nå tidlig i graviditeten at det gjør ekstremt vondt til tider, og når det ikke er sterke smerter så er det konstante murringer hele tiden. Det er så vondt at legen trodde det var en exu, før de heldigvis fant graviditeten i livmoren. Jeg ligger derfor mye fordi det er aller verst når jeg går rundt, og det er såklart kjedelig for mannen, men jeg har liksom ikke noe valg. Når mannen min la seg i dag så sa han til meg at han trodde jeg overdrev med smertene og det såret meg. Jeg ble sur, og han ble sur fordi han mente jeg lager drama. Men hvor hyggelig er det liksom, og ligge der å ruge i smerter for så å høre av den som burde støtte deg at han tror du faker. Lager jeg drama her? Han har nå lagt seg med ryggen til og er pottesur fordi jeg sa at det var ikke greit sagt og at det såret meg. Anonymkode: 136f9...0e3
Silva Pluvialis Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 (endret) Nei. Du overreagerer ikke. Han er dust når han ikke tror på deg. Endret 31. desember 2021 av Gjenferdet 6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #3 Skrevet 31. desember 2021 Nå har han sovnet uten en eneste tanke om at det han sa var galt tydeligvis. Jeg orker rett og slett ikke ligge ved siden av han når han oppfører seg sånn, og gikk derfor å la meg på sofaen nå. Anonymkode: 136f9...0e3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #4 Skrevet 31. desember 2021 Det er nok litt vanskelig for disse mennene å sette seg inn i alt som skjer i gravidkroppen. Vi hadde en stor greie rundt å gå på butikken her om dagen. Han mente jeg burde få til det i og med at jeg har juleferie og han er på jobb. Jeg blir så kvalm inni munnbindet på butikken at jeg klarer ikke være der, han mente at det måtte jeg vel tåle. Når jeg har kraftige ligamentsmerter er han der, holder meg i hånden og vitser om at jeg er noen måneder for tidlig ute for så sterke smerter. Alle er forskjellig, gi mannen din også tid til å la dette store livsendrende synke inn. Jeg har gitt min både apper og lesestoff for at han skal forstå meg bedre, det hjalp veldig! 😊 Anonymkode: fd2b5...bdb
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #5 Skrevet 31. desember 2021 Oi, han begynner sterkt som medforelder og far, gitt. For en fjott. Håper han skjerper seg! Med mindre du har for vane å være dramaqueen for hver minste lille vondt i kroppen så burde han holde kjeft og være lykkelig for at det er han som slipper å gå gravid og føde barna sine, med de plager og farer for skader det medfører. Anonymkode: 3cc15...82e 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #6 Skrevet 31. desember 2021 Du overdriver ikke! Selv hadde jeg til tider så sterke ligamentsmerter da jeg var gravid at jeg lå helt stille i fosterstilling på baderomsgulvet og var livredd. Hver minste bevegelse gjorde at det kjentes ut som jeg skulle revne da det stod på som værst. Helt jævlig og grusomt vondt! Anonymkode: e889e...af3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå