Gå til innhold

For tidlig utløsning, tips? Penisring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten kommer etter 3-5 min. Hvordan holde lenger? Vi prøver roe ned tempo, stoppe helt opp litt også, men med en gang han er inni meg igjen så kommer han på 2 sekunder

Han sier det er alt for godt og han syntes det er vanskelig å holde igjen utløsning. (Og han prøver virkelig altså). Han kan stoppe opp, trekke seg ut av meg, så går det 5 sekunder og han kan komme da også

vi er i 30 åra

Vi møtes i helger. Første runde er nesten for å bare få det overstått, for da har han null kontroll og kommer på 30 sekunder

Vi kan ha sex alt fra 2-5 ganger på en dag (i helgen), og de siste gangene så sliter han med å få ereksjon og komme

Jeg føler meg litt rådløs. Skal jeg be han ta seg et runk tidligere på dagen før han møter meg? Men er da redd for at han ikke skal få ordentlig reisning de siste gangene vi har sex

Under sexen, må han stoppe opp og trekke seg ut tidligere? For å få roet ned litt FØR han er så nære utløsning? Hva gjør vi i mens? Skal vi da vente til den er semi hard før vi fortsetter?

fungerer penisring på de siste øktene hvor han mister reisningen? Eller er han da ikke lenger like kåt? Kan en mann miste boneren under sex men fortsatt er like kåt? Eller hva om vi tar på penisring, som vil gi en mer falsk reisning og han ikke er kåt, eller er han da kåt fordi han er hard?

beklager mye spørsmål 

Anonymkode: 85041...927

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan han øve selv på sin fritid? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Kjæresten kommer etter 3-5 min. Hvordan holde lenger? Vi prøver roe ned tempo, stoppe helt opp litt også, men med en gang han er inni meg igjen så kommer han på 2 sekunder

Han sier det er alt for godt og han syntes det er vanskelig å holde igjen utløsning. (Og han prøver virkelig altså). Han kan stoppe opp, trekke seg ut av meg, så går det 5 sekunder og han kan komme da også

vi er i 30 åra

Vi møtes i helger. Første runde er nesten for å bare få det overstått, for da har han null kontroll og kommer på 30 sekunder

Vi kan ha sex alt fra 2-5 ganger på en dag (i helgen), og de siste gangene så sliter han med å få ereksjon og komme

Jeg føler meg litt rådløs. Skal jeg be han ta seg et runk tidligere på dagen før han møter meg? Men er da redd for at han ikke skal få ordentlig reisning de siste gangene vi har sex

Under sexen, må han stoppe opp og trekke seg ut tidligere? For å få roet ned litt FØR han er så nære utløsning? Hva gjør vi i mens? Skal vi da vente til den er semi hard før vi fortsetter?

fungerer penisring på de siste øktene hvor han mister reisningen? Eller er han da ikke lenger like kåt? Kan en mann miste boneren under sex men fortsatt er like kåt? Eller hva om vi tar på penisring, som vil gi en mer falsk reisning og han ikke er kåt, eller er han da kåt fordi han er hard?

beklager mye spørsmål 

Bruk en penishylse. Det demper sensitiviteten i penis som gjør at han holder lengre.

Anonymkode: 8705c...61e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer med en gang er 53. Har aldri fkset det. Utrolig kjipt for henne og meg. Men andre har det verre.

Anonymkode: fb7c9...600

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Bruk en penishylse. Det demper sensitiviteten i penis som gjør at han holder lengre.

Anonymkode: 8705c...61e

Kjøp en Fatboy Cocksleeve av model med tjukk vegg. De kommer i ulike lengder, farger og tykkelser.

Har brukt dem siden de kom.

De er lette å bruke, å rengjøre, og lagres i bomull.

Pris moderat.

Sono 17 er og bra, men da en har lang blir den litt for lang med Sono 17.

Fatboy er nok best for omkrets sultne norske kvinner, med menn som sliter med tidlig utløsning.

Jeg bruker den fordi hun er hva det på KG kalles tungpult. Null stress, sleeve på. Når hun kommer blir hun kjempefornøyd. Tungpulte damer vet at ikke alle menn kan bidra til at de kommer i mål. 

Så, prøv dere frem. En sleeve kan løse ulike prøvelser.

Anonymkode: 51e46...6b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...