Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 17 og skal på min første fest i morgen. Jeg tror ikke jeg skal drikke osv. men jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg. Det eneste jeg har en en helt svart topp/genser og en svart løs bukse. Føler meg ikke nok pyntet, men jeg har ikke noe annet. Og alle andre kommer sikkert til å gå med fine kjoler og veldig pyntede klær. Men jeg har ingen pynta klær. Tror dere folk tenker at jeg er stygg? For set er helt hverdagslige klær jeg skal ha på..

Anonymkode: 990b6...534

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til ett bilde av klærne

922AFEAC-2A56-4F0B-8DA4-51B07274BAA1.png

FCC0EAC6-6194-4651-A664-2E73E2FA0A35.png

Anonymkode: 990b6...534

Skrevet

Absolutt innafor! Svart antrekk er tidløst. Du kan alltids pynte det opp med tilbehør hvis du føler for det. Det viktigste er at du har på deg noe du føler deg bra i slik at du kan konsentrere deg om å ha det gøy.

Skrevet

Synes det der så stilig ut jeg :)

Anonymkode: 0ea96...748

• Liker 1
Skrevet

Tråden vil bli stengt pga manglende overskrift. Kontakt moderator for å bytte overskrift, eller lag en ny.

Anonymkode: d36ee...d79

Skrevet

Det var jo kjempe fint! Å være pyntet kan være å kle seg i svart og være classy, eller glitrende kjoler for mer party. Jeg syntes classy er absolutt best ;)  Og funker som bare det på nyttårsaften! 

Anonymkode: 4a9c2...736

• Liker 1
Skrevet

Ikke rart det blir mer smitte her i landet da amme skal på fest å drikke seg drota, drikka fra hverandres glass, og trykke tunga ned i kjeften på andre. Jada. Du må nok regne med enten å bli smittet, smitter eller havner i karantene. 

Just saying

Anonymkode: a0c06...67b

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Rhodiola, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...