Gå til innhold

Epstein ble drept - ny informasjon ute

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hadde vel for mye grov info om for mange mektige folk...

• Liker 13
Gjest Storebror
Skrevet

Dette er ikke ny informasjon. Document.no bruker en kilde fra 2019...

Skrevet

Nei, nå ble jeg sjokkert...

• Liker 1
Skrevet

Ikke sikkert han ble drept fordi han visste ting om andre, kan være fordi han voldtok barn. Slike monstre får ikke mye fred i fengsel. 

• Liker 10
Gjest Storebror
Skrevet
Matrosen skrev (2 minutter siden):

Ikke sikkert han ble drept fordi han visste ting om andre, kan være fordi han voldtok barn. Slike monstre får ikke mye fred i fengsel. 

Han voldtok ikke barn. 

Skrevet
Storebror skrev (2 minutter siden):

Han voldtok ikke barn. 

Hva gjorde han da? 😅

• Liker 7
Gjest QL2yBCGXlW
Skrevet
Storebror skrev (3 minutter siden):

Han voldtok ikke barn. 

Han voldtok barn jo. Mange av damene han utpresse og voldtok var mindreårige når det skjedde på tidspunktet. 

Skrevet
Zebrina skrev (Akkurat nå):

Hva gjorde han da? 😅

Les deg opp!

• Liker 1
Skrevet
Mina 2 skrev (2 minutter siden):

Les deg opp!

?? 

Da pandemien startet så gjorde jeg ikke annet enn å lese om Epstein og alt av konspirasjonsteorier rundt han. Vil si at man fortsatt er barn når man er tenårene. 

• Liker 2
Gjest Storebror
Skrevet
Zebrina skrev (3 minutter siden):

Hva gjorde han da? 😅

Han betalte for å ligge med barn(tenåringsjenter)

Skrevet
Storebror skrev (1 minutt siden):

BRUH

• Liker 2
Skrevet
Zebrina skrev (5 minutter siden):

?? 

Da pandemien startet så gjorde jeg ikke annet enn å lese om Epstein og alt av konspirasjonsteorier rundt han. Vil si at man fortsatt er barn når man er tenårene. 

Er det greit å pule en 14årig meksikansk / tysk jente? Spørs fordi det er dette nivået seksuell lavalder ligger på i disse landa.

Skrevet
Storebror skrev (5 minutter siden):

Du tenker ikke at endel av de tenåringsjentene følte seg presset til å ha sex? 

• Liker 1
Skrevet
judith52 skrev (1 minutt siden):

Er det greit å pule en 14årig meksikansk / tysk jente? Spørs fordi det er dette nivået seksuell lavalder ligger på i disse landa.

Wtf slags spørsmål er det. Epstein var 66 år da han døde, så det er vel ikke noe jeg trenger å svare noe videre på. 

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo noe vi alle har vist, er bare media som skriver om selvmord.

• Liker 1
Skrevet

Han døde ikke fordi han voldtok jenter under seksuell lavalder.

Han døde fordi han var en hallik som forsynte andre med jenter under seksuell lavalder.

Såpass må være ganske åpenbart.

Tenk på alle topp-politikerne som var gjester hos han. Som var venner med han.

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke så usannsynlig at han ble drept fordi han vet for mye som ikke tåler dagens lys om mange mektige menn. Han har jo blitt sett med Trump, Clinton, en av Dronningens sønner, osv en rekke kjente og mektige menn. Den sikreste måten å sørge for at han ikke sier noe i retten for å få mildere straff, er å tie ham for alltid. 

P.S. Jeg liker ''Kjøp et Document-abonnement til noen som trenger det!'' reklamen 😄 Jeg kan tenke meg mange venstrevridde som trenger det. 

• Liker 4
Skrevet

Vaktene som ikke tok runden sin og sjekket USA`s mest omtalte fange. En narsessist som ikke følte anger og som var optimistisk i sitt møte med advokater. Kameraopptak som tilfeldigvis forsvant. Det er jo ikke en sjel som egentlig tror dette var selvmord, hvis de ikke ønsker å tro på det. De tror jo gjerne på det fordi myndighetene forteller det, men resten tror jeg fortviler inni seg for en totalt korrupt og ødelagt stat de befinner seg i, der rike maktmennesker kommer seg unna med hva som helst. 

• Liker 3
Skrevet

Folk avviser konspirasjonsteorier fordi de ikke kan tro at slikt kan bli skjult for allmennheten over tid. Men saker som denne viser at det ikke nødvendigvis handler om å være så veldig flink til å skjule ting, for selv når åpenbare bevis slår dem i fleisen så velger folk flest bare lukke øyne fordi de ikke klarer å håndtere den skumle virkeligheten. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...