Gå til innhold

Når mannen ikke forstår at jeg vil ha mye mer sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så nedverdigende og si ifra at jeg ikke får nok sex. Spesielt siden jeg er dame. Føler det er menn som klager på lite sex.
Jeg så skuffet og lei meg alle de gangene jeg tenker på sex, og han tydeligvis ikke. Føler meg så avvist og såret. At han ikke tenker feks at nå har vi tid til en kjapp en. 
Jeg har nevnt at jeg har fått mer lyst. Men han gjør dessverre ikke noe med det. Tydeligvis ikke så mye lyst som meg tyder det på da?

Jeg blir gal! Av kåthet og lyst og sex tanker dagen lang. Går det over? Snart 40 år. Jeg var ikke slik før. Alltid hatt lyst da. Men nå tenker jeg på sex hele tiden. Og kunne hatt sex flere ganger til dagen. Er jeg veldig unormal? Noe som kan slukke lysten litt?
Jeg blir faktisk flau av meg selv. Og får meg ikke til å fortelle han hvor mye jeg faktisk tenker på seg. 
Han er 13 år eldre. 
Vær så snill og hjelp meg/oss. Noen råd?

Anonymkode: f47e1...6b2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolll....lolol...

Anonymkode: 584d0...02d

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen råd?

Spre skinkene dine for han og spør om han er keen på en skikkelig drittjobb.

Anonymkode: d7149...97d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Trolll....lolol...

Jaha? Hvor tar du det fra? 

Anonymkode: 7e7d0...6b7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Synes det er så nedverdigende og si ifra at jeg ikke får nok sex. Spesielt siden jeg er dame. Føler det er menn som klager på lite sex.
Jeg så skuffet og lei meg alle de gangene jeg tenker på sex, og han tydeligvis ikke. Føler meg så avvist og såret. At han ikke tenker feks at nå har vi tid til en kjapp en. 
Jeg har nevnt at jeg har fått mer lyst. Men han gjør dessverre ikke noe med det. Tydeligvis ikke så mye lyst som meg tyder det på da?

Jeg blir gal! Av kåthet og lyst og sex tanker dagen lang. Går det over? Snart 40 år. Jeg var ikke slik før. Alltid hatt lyst da. Men nå tenker jeg på sex hele tiden. Og kunne hatt sex flere ganger til dagen. Er jeg veldig unormal? Noe som kan slukke lysten litt?
Jeg blir faktisk flau av meg selv. Og får meg ikke til å fortelle han hvor mye jeg faktisk tenker på seg. 
Han er 13 år eldre. 
Vær så snill og hjelp meg/oss. Noen råd?

Dere kan ikke hjelpes....du kan..

Skrevet
SlemUlv skrev (7 minutter siden):

Snakk sammen 😁

Jeg tørr dessverre ikke. Han liker ikke og snakke. Hverfall ikke om sex. Og hver gang jeg prøver og snakke om sex, ler han det bort. Så derfor tørr jeg ikke. 

Skrevet

Ja, veldig skuffende at mannen ikke er tankeleser.

Skjerp deg, og si det til ham. Hvorfor skulle det være flaut? Hvis du ekstreme problemer med å si det, så send en melding eller skriv en lapp.

Anonymkode: 66ee3...30c

• Liker 7
Skrevet
ABM skrev (1 minutt siden):

Dere kan ikke hjelpes....du kan..

Hva mener du med det? At det er min feil? Og at jeg er kravstor?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Trolll....lolol...

Hvorfor tror du det?

Skrevet

Hvordan er forholdet deres ellers da? Jeg hadde samme problem med min eksmann. Etter hvert ble det altfor sjelden og så nesten aldri og det ødela vårt forhold. Etter mange år uten sex døde forholdet vårt. Vi hadde forskjellig behov. For han var ikke sex så viktig som det var for meg men dette tok det år før kom opp i dagen fordi vi ikke var så gode til å snakke sammen. Så ja, snakk sammen. 

Anonymkode: 7c11b...c1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tørr dessverre ikke. Han liker ikke og snakke. Hverfall ikke om sex. Og hver gang jeg prøver og snakke om sex, ler han det bort. Så derfor tørr jeg ikke. 

Klassisk KG. Høyst relevant tilleggsinformasjon kommer ikke før uti tråden.

Sukk

('Tørr' med to r'er betyr 'ikke våt'.)

Anonymkode: 66ee3...30c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Det menes at om du ikke sier fra, hvordan skal han vite hva du vil? 

Ingen er tankelesere 

• Liker 2
Skrevet

Nei..du må finne en mann som funker...eneste muligheten..Snakk med mannen og si du vil ha elsker, eller ff heter det vel nå ...

Jeg har hatt det som deg i 40 år..🙈..så jeg vet hvordan det føles ...

Skrevet

Jeg stusser litt på at folk blir såret og tar det personlig at partneren ikke ønsker sex? Det kan jo ha tusen grunner, og det er langt ifra sikkert at det handler om deg. Her er det kommunikasjon som er nøkkelen.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvordan er forholdet deres ellers da? Jeg hadde samme problem med min eksmann. Etter hvert ble det altfor sjelden og så nesten aldri og det ødela vårt forhold. Etter mange år uten sex døde forholdet vårt. Vi hadde forskjellig behov. For han var ikke sex så viktig som det var for meg men dette tok det år før kom opp i dagen fordi vi ikke var så gode til å snakke sammen. Så ja, snakk sammen. 

Anonymkode: 7c11b...c1e

Forholdet er veldig bra. Felles barn. God mann og pappa. Men dette gnager veldig på meg. Vil ikke gå ifra han kun pga sex. Elsker han. Men dette plager meg veldig da. Vi er ikke så flinke på snakking. Gå i dybden. Derfor jeg ikke tørr og si alt. Men har så lyst. 

Skrevet
SlemUlv skrev (26 minutter siden):

Nei. Det menes at om du ikke sier fra, hvordan skal han vite hva du vil? 

Ingen er tankelesere 

Trodde menn tenkte på muligheten for sex nesten hele tiden?

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Trolll....lolol...

Hvorfor mener du det?

Skrevet
Gjenferdet skrev (16 minutter siden):

Jeg stusser litt på at folk blir såret og tar det personlig at partneren ikke ønsker sex? Det kan jo ha tusen grunner, og det er langt ifra sikkert at det handler om deg. Her er det kommunikasjon som er nøkkelen.

Fordi noen/jeg kan ha opplevd svik tidligere, som gjør at disse følelsene blir forsterket. 

Skrevet

Trodde menn tenkte på muligheten for sex nesten hele tiden?

Ikke alle menn er like. 

Som er grunnen til at man må snakke sammen 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...