Gå til innhold

Forelsket i bestekompisen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ganske frustrert her. Jeg er 22 år og har blitt forelsket i bestekompisen min, aner ikke hva jeg skal gjøre. Vi har vært venner ganske mange år og jeg har ett godt forhold til familien hans. Vet han har vært forelsket i meg tidligere, men vet ikke om han fremdeles er det, vi har en ganske flørtete tone og alle rundt oss sier hele tiden vi er søte sammen, aner ikke hva jeg skal gjøre... Vi facetimer 2-3 ganger dagen om vi ikke er sammen, vi henger som regel hver dag. Er veldig glad i han og vil ikke miste vennskapet vårt heller.

Anonymkode: 221b5...2d7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil sikkert ha deg. Kjør på:)

Anonymkode: b6b28...68e

• Liker 3
Skrevet

hvordan skal jeg gå frem, er så redd for å bli avvist også er hele vennskapet i vasken...

Skrevet

Jeg som skrev denne tråden btw

Skrevet
kvinnetrengerguide skrev (2 timer siden):

hvordan skal jeg gå frem, er så redd for å bli avvist også er hele vennskapet i vasken...

Den risikoen må du bare ta. Han har helt sikkert lyst på deg og. Gutter/Menn er ofte ikke bestevenn med damer uten at de vil noe mer eller er homofil. Sikkert mangen som ikke er enig. Men det er min lange erfaring som dame og med vennskap med motsatte kjønn. Har ikke vært venn med en som ikke har villet noe mer faktisk. Og jeg har vært venn med mange. Dessverre så har ikke det gått bra siden jeg måtte avise de og de ble sjalu hvis jeg fikk meg type eller snakket om andre. 
Mitt tips..prøv deg frem forsiktig.

Anonymkode: 9bba0...a4f

Skrevet

Dette hørtes ut som kunne vært meg og min bestekompis. Han er også 22 år, og likte han før, og liker han ennå. Alt passet utenom face-time tingen. 

Jeg sier kjør på! ☺️

Anonymkode: b9ca5...534

Skrevet

Har aldri tenkt på han som noe mer, men nå i det siste har det vært mye kommentarer fra både venner og familie om at vi er så søte sammen og alt det, vet ikke om det kanskje kan ha trigget noen følelser for meg at jeg derfor kunne sett for meg noe mer..

Skrevet
kvinnetrengerguide skrev (2 minutter siden):

Har aldri tenkt på han som noe mer, men nå i det siste har det vært mye kommentarer fra både venner og familie om at vi er så søte sammen og alt det, vet ikke om det kanskje kan ha trigget noen følelser for meg at jeg derfor kunne sett for meg noe mer..

Jeg var også venn med en i flere år og plutselig så jeg han i ett annet lys. Vi ble kjærester i flere år. Beste måten å treffes på spør du meg. 

Anonymkode: 9bba0...a4f

Skrevet

Jeg er enig i at du burde gå litt forsiktig fram, kanskje ikke si "jeg er forelska i deg" fordi det kan være litt skremmende.

Anonymkode: 7ed63...674

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...