AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Litt inspirert av the holiday og lysten på å komme litt bort fra Norge, så har jeg funnet noen "byttelåne-bolig" sider. hadde vært utrolig gøy å prøve, men virker litt vanskelig å matche både med dato og at de som man vil leie hos, vil ha din osv. Er det noen som har forsøkt dette og har erfaringer? (Tenker ikke med det første pga begrensinger, men kanskje til sommeren, hvis ting ser okey ut i begge land) Anonymkode: ede28...e23
mansplaining Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 (endret) Har registrert meg på en side, men ikke testet ennå. Virker spennende! Endret 1. januar 2022 av mansplaining
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Hvilke sider er det? Anonymkode: 11902...620
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 For flere år siden byttet vi bolig med en familie fra Danmark og ett annet år med en fra Sverige. Vi lånte ut hytten vår begge gangene og lånte hus og hytte av disse familiene. Gikk kjempefint begge ganger. Anonymkode: bb467...625
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 Min mor bruker home exchange eller noe sånt, og der opparbeider man seg poeng slik at det ikke trenger å matche med den konkrete ferien til de du skal låne av. Du bare bruker poengene og spør om det er ledig, de skal kanskje en helt annen plass i det tidsrommet og kan bruke sine poeng igjen på noe annet. Anonymkode: dc18c...6a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå