Gjest Varg-Menja Skrevet 15. oktober 2005 #1 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg lurer på om det er mulig for meg å få samboeren min til å kjøpe nye p-piller til meg på apoteket, dersom han får med resepten min? Det er jo ikke noe b-preparat akkurat... Eller må jeg skrive lapp, sende med legitimasjon eller noe?
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #3 Skrevet 15. oktober 2005 Tror det skal funke helt ok. Jeg får iallefall ut min mors hjertemedisiner uten noe problem.
lillesky Skrevet 15. oktober 2005 #5 Skrevet 15. oktober 2005 Min samboer har hentet p-piller for meg. Ikke noe problem!
Bentebent Skrevet 15. oktober 2005 #6 Skrevet 15. oktober 2005 Går helt fint det. De skjønner sikkert at det ikke er kjæresten din som skal ha de uansett. Hehe Samboeren min har hentet mine p-piller før uten problemer (bortsett fra at han var litt flau da. Han var vel bare 18-19 da )
Gjest Varg-Menja Skrevet 16. oktober 2005 #8 Skrevet 16. oktober 2005 Kjempefint, ellers hadde det blitt litt krise her... Tak for svar.
liv Skrevet 16. oktober 2005 #9 Skrevet 16. oktober 2005 Men mannen min fikk ikke hente ut mine uten at han kunne fødselsnr. ! Og det er selv om vi har samme etternavn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå