Ariana807 Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Kjenner jeg faktisk gleder meg til i morgen 🤩 En rolig kveld hjemme, god mat. Spandere på meg sushi, lage noe sjokolademousse. Masse kos for meg og katten 😸 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Gleder meg også ⭐️ 🤩 Kose meg med matlaging, familie på besøk, stressfri kos og lave skuldre ❤️ Barna som har stjerner i øynene etter å ha gått nyttårsbukk og får være lenge oppe og brenne stjerneskudd. Anonymkode: 33c03...f35 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Nei ser ikke frem til nyttårsaften, hater rakettene som smeller så grusomt og skremmer både dyr og enkelte folk. Fatter ikke hvorfor en må ha raketter i det hele tatt. Sliter i tillegg psykisk og har det ikke så godt nå heller så alt hjelper på for en dårlig nyttårsaften. Anonymkode: f0711...a25
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Dere som skal være alene; hva gjør dere for å få en fin kveld?🙂 Jeg skal være alene - ikke frivillig. Orker ikke enda en nyttår hvor jeg tilbringer meste tiden av kvelden på å være lei meg fordi jeg er alene. Noen gode tips til en som ønsker å få en fin kveld?😊 Anonymkode: 38814...a52
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere som skal være alene; hva gjør dere for å få en fin kveld?🙂 Jeg skal være alene - ikke frivillig. Orker ikke enda en nyttår hvor jeg tilbringer meste tiden av kvelden på å være lei meg fordi jeg er alene. Noen gode tips til en som ønsker å få en fin kveld?😊 Anonymkode: 38814...a52 Lag deg en god drink, skru på musikk, lag deilig mat, hvis du føler deg lat imorgen så hvorfor ikke bestille take-away? 😄 Finn noe gøy å se på og bare nyt aleine tiden☺️ Anonymkode: 9ef4b...184
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 Jeg skal også være ufrivillig alene, elsker nyttårsaften. Men den pleier å minne meg på hvor ensom jeg er. jeg ser veldig frem til dette året som ny singel da, gleder med til min nye hverdag Anonymkode: 3b2ed...faa
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 Jeg hadde elendig jul hos svigerfamilie pga svigerbror og dama hans. Så da gledet jeg meg heller til nyttårsaften fordi de ikke skulle feire med oss, men så ombestemte de seg og ville feire nyttårsaften hjemme hos mor og far til gutta ( Jeg og denne kvinnen er sammen med to brødre ) Så dette gidder jeg ikke når jeg ble helt ignorert på julaften, ingen ord utvekslet mellom meg og denne kvinnen som engang var min venninne. Hun er ei skikkelig kald person som ønsker å ha meg og typen min unna for å få aleine tid med svigerforeldre. Svigerbror var kul å ha med å gjøre før han begynte å ta med hu mye hjem…. Han er hjernevaska! På bursdagen min forrige måned så kom de for å ødelegge, da reiste jeg bort ! Vil ikke oppleve julaften igjen, så jeg skal heller overraske typen med en feiring kun meg og han på hytta! Han tror jeg reiser til mitt området og skal feire med mine venninner! Han ønsker ikke å feire med familien sin aleine når foreldra hans gir andre sønnen sin og dama hans all oppmerksomheten ! Så håper nyttårsaften blir en bra dag for meg etter alt dette😅 Anonymkode: 9ef4b...184
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #8 Skrevet 30. desember 2021 Gleder meg ikke. Nok en gang vil det minne meg på at jeg ikke har venner. Har mann og en ungdom hjemme da, så ikke helt alene. Men værst å føle seg ensom med andre i hus. Denne jula har det vært mye sjokoladespising og tårer (kan ikke snakke med mannen) Anonymkode: 6a050...6eb
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #9 Skrevet 30. desember 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Gleder meg ikke. Nok en gang vil det minne meg på at jeg ikke har venner. Har mann og en ungdom hjemme da, så ikke helt alene. Men værst å føle seg ensom med andre i hus. Denne jula har det vært mye sjokoladespising og tårer (kan ikke snakke med mannen) Anonymkode: 6a050...6eb Hvorfor kan du ikke snakke med mannen?❤️ Anonymkode: 3b2ed...faa
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #10 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lag deg en god drink, skru på musikk, lag deilig mat, hvis du føler deg lat imorgen så hvorfor ikke bestille take-away? 😄 Finn noe gøy å se på og bare nyt aleine tiden☺️ Anonymkode: 9ef4b...184 Takk for gode råd🤗 Blir nok litt vin og noe god mat, ja. Føler jeg ser på tv så mye ellers, så har prøvd å vri tankene rundt ifht noe annet å finne på. Går litt tom for ideer😳 Anonymkode: 38814...a52
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #11 Skrevet 31. desember 2021 I år har jeg gledet meg til nyttårsaften. Fordi vi skal være hjemme og kose oss bare jeg, mannen og barna. Pinnekjøttet står å damper, bordet er dekket til fest, desserten klar. Vi skal se film, spille brettspill og så på fyrverkeri. Bare fred og ro. I fjor var vi hos svigers, og da gledet jeg meg overhodet ikke. Mannen har et trøblete forhold til foreldrene sine, så det blir alltid en ubehagelig greie… Og de serverer middag kl. 16, slik at kvelden blir uendelig lang… bare sitte i sofaen mens NRK1 står å maser hele kvelden. Anonymkode: 11dd7...0b7
Ariana807 Skrevet 31. desember 2021 Forfatter #12 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dere som skal være alene; hva gjør dere for å få en fin kveld?🙂 Jeg skal være alene - ikke frivillig. Orker ikke enda en nyttår hvor jeg tilbringer meste tiden av kvelden på å være lei meg fordi jeg er alene. Noen gode tips til en som ønsker å få en fin kveld?😊 Anonymkode: 38814...a52 Sushi står i kjøleskapet, desserten tiner på kjøkkenbenken. Jeg har mange timer med GoT jeg skal kose meg med å se 😄Kvelden blir det man gjør den til. Jeg har aldri syntes at nyttår har vært noe spennende, men press hjemmefra har gjort at jeg har stresset livet av meg i mange år for at jeg «må» ha noen å feire med, at jeg må ut på fest. Nyttår for 2016 er siste gang jeg feiret med noen, og jeg savner det ikke. Husker jeg satt å gråt i bilen. Hadde vært i forening der det var snakk om nyttårsplaner. Jeg hadde ikke hørt noe fra andre, en invitasjon eller noe, og følte jeg trengte meg på når jeg satt der, så spurte ikke om det var plass til meg hos noen. Jeg sendte en melding til en relativt ny venninne mens jeg satt i bilen, og vi fant på noe. Men jeg bestemte meg at jeg ikke ville sitte å være helt fra meg for jeg ikke hadde planer mer. Jeg bestemte meg for at jeg ville slutte å stresse livet av meg pga. dette «man må ha noen å feire sammen med» som er trykket ned i hodet på meg. Jeg bestemte meg for at i fremtiden skal jeg feire slik jeg vil feire. Og det er det jeg gjør. Beste avgjørelsen jeg noen gang har gjort! Jeg har katt, og skylder jo litt på at han trenger tilsyn, men det er bare for å ha en akseptert unnskyldning å gi til folk. For generelt føler jeg det er tabu å si «jeg feirer alene, frivillig». Om jeg sier jeg skal bare være hjemme til noen, sier de alltid «ja du har jo katt, så da må du vel det». Greia er jo at jeg vil være alene. Jeg hater fest og fyll. Jeg liker ikke alkohol. Jeg kan synes at fyrverkeri er pent å se på, men er direkte redd hver gang jeg har vært med på å skyte opp/stå i nærheten mens andre skyter opp. Nyttår er ikke min kveld. Så jeg gjør det beste ut av den. Jeg feirer, bare meg og katten, alene hjemme. Vi storkoser oss. God mat, noe bra på tv, og absolutt ingen stress! 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #13 Skrevet 31. desember 2021 Ariana807 skrev (48 minutter siden): Sushi står i kjøleskapet, desserten tiner på kjøkkenbenken. Jeg har mange timer med GoT jeg skal kose meg med å se 😄Kvelden blir det man gjør den til. Jeg har aldri syntes at nyttår har vært noe spennende, men press hjemmefra har gjort at jeg har stresset livet av meg i mange år for at jeg «må» ha noen å feire med, at jeg må ut på fest. Nyttår for 2016 er siste gang jeg feiret med noen, og jeg savner det ikke. Husker jeg satt å gråt i bilen. Hadde vært i forening der det var snakk om nyttårsplaner. Jeg hadde ikke hørt noe fra andre, en invitasjon eller noe, og følte jeg trengte meg på når jeg satt der, så spurte ikke om det var plass til meg hos noen. Jeg sendte en melding til en relativt ny venninne mens jeg satt i bilen, og vi fant på noe. Men jeg bestemte meg at jeg ikke ville sitte å være helt fra meg for jeg ikke hadde planer mer. Jeg bestemte meg for at jeg ville slutte å stresse livet av meg pga. dette «man må ha noen å feire sammen med» som er trykket ned i hodet på meg. Jeg bestemte meg for at i fremtiden skal jeg feire slik jeg vil feire. Og det er det jeg gjør. Beste avgjørelsen jeg noen gang har gjort! Jeg har katt, og skylder jo litt på at han trenger tilsyn, men det er bare for å ha en akseptert unnskyldning å gi til folk. For generelt føler jeg det er tabu å si «jeg feirer alene, frivillig». Om jeg sier jeg skal bare være hjemme til noen, sier de alltid «ja du har jo katt, så da må du vel det». Greia er jo at jeg vil være alene. Jeg hater fest og fyll. Jeg liker ikke alkohol. Jeg kan synes at fyrverkeri er pent å se på, men er direkte redd hver gang jeg har vært med på å skyte opp/stå i nærheten mens andre skyter opp. Nyttår er ikke min kveld. Så jeg gjør det beste ut av den. Jeg feirer, bare meg og katten, alene hjemme. Vi storkoser oss. God mat, noe bra på tv, og absolutt ingen stress! Takk for svar😊 Høres ut som du har planlagt en kveld hvor du bare skal kose deg og slappe av, så herlig😊 Kan tenke meg det er mye godt selskap i katten. Jeg har ikke dyr, har jobbet for mye til at det har latt seg gjøre. Har lyst på hund men alt ansvaret med jobb har blitt for mye. Jeg har ikke ønsket å få et dyr for så å ikke kunne ta skikkelig vare på det fra starten. Veldig trist at du gråt den siste kvelden du feiret med noen. Slik skal det jo ikke være. Jeg kjenner meg godt igjen i å sitte med mennesker og være den som ikke blir spurt om å komme steder. Eller høre om foreninger, fester, sosiale sammenkomster i ettertid. Det er sårt. Hadde en vennegjeng som endte opp med å behandle meg slik. De har jeg ikke kontakt med i dag. Nå har jeg ei veldig god venninne som er helt super fremfor 5 "venninner". Min venninne skal være med sin mor i kveld og jeg vil ikke trenge meg på. Da må jeg gjøre det beste ut av kvelden på egenhånd😊 Det er nok det sosiale 'presset' knyttet til høytiden som gjør at jeg kjenner på å være litt trist av å være alene. De følelsene skal jeg prøve å legge til siden i kveld. Blir nok noen filmer her også. Mat er handlet inn. Skal prøve å slappe av, se på film og kose meg😊 Anonymkode: 38814...a52 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå