Gå til innhold

Men med 13/14/15 cm penis, se her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med penis på 13/14/15 cm.

Opplever dere at enkelte stillinge er vanskelig(ere) å gjennomføre, fordi penisen detter ut? Eller?

Anonymkode: 345ad...84f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vanskelig å få vist frem pikk og fitte mens vi filmer og puler. Med såppas kort kuk må en være nære.

Anonymkode: 04c98...848

Skrevet

Jeg er dame og opplever at når jeg rir, eller knuller i skje og misjonær med en med så liten penis så hender det at den detter ut ja.. Doggy gikk bra når jeg var yngre og tynn men etter å ha vokst på meg booty kommer ikke penisen langt inn da heller. 

Anonymkode: 906de...588

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er dame og opplever at når jeg rir, eller knuller i skje og misjonær med en med så liten penis så hender det at den detter ut ja.. Doggy gikk bra når jeg var yngre og tynn men etter å ha vokst på meg booty kommer ikke penisen langt inn da heller. 

Ser den ja. Men er 15 cm så liten da? Eller foretrekker du bare rent personlig 20cm+?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er jo rompa di som er blitt større ikke penisen som har krympa

Anonymkode: 245e7...751

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Med sååå liten som 14-15 cm ja, for det er jo kjempelite. Morsom du. 

Anonymkode: 55274...bb4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo ikke stort heller da. Har du erfaringer med den størrelsen?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ser den ja. Men er 15 cm så liten da? Eller foretrekker du bare rent personlig 20cm+?

Neida 15 er ikke SÅ liten men nå spurte du om 13cm og jeg var ærlig å svarte at det bydde på problemet med at peniser på den størrelsen noen ganger faller ut i enkelte stillinger, og at etter jeg fikk større rumpe kommer den heller ikke langt inn i doggy som er en stilling gutten kom lengre inn i når jeg var tynn og ikke hadde noe rumpe. 

20 cm er ikke min personlige preferanse nei. Ting er ikke så svart-hvitt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Med en liten en, ja, men det er ikke snakk om liten nå, men gjennomsnitt. Les overskriften. 

Anonymkode: 8f3a0...fe0

• Liker 2
Skrevet

Hvor har jeg sagt at det er kjempelite? Ordet "så" beskriver det det er snakk om beskrives i tilfellet her, altså en penis på 13 cm. Om noen spør om man liker fargen grønn må det være lov å si at så grønn liker man ikke men grønn liker man. 

Slutt å overdriv og vær så krenka 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med en liten en, ja, men det er ikke snakk om liten nå, men gjennomsnitt. Les overskriften. 

Anonymkode: 8f3a0...fe0

Jeg svarer på det tråden spør om. Kanskje du også skal det istedet for å angripe andre som svarer? 

• Liker 2
Skrevet

Neida 15 er ikke SÅ liten men nå spurte du om 13cm og jeg var ærlig å svarte at det bydde på problemet med at peniser på den størrelsen noen ganger faller ut i enkelte stillinger, og at etter jeg fikk større rumpe kommer den heller ikke langt inn i doggy som er en stilling gutten kom lengre inn i når jeg var tynn og ikke hadde noe rumpe. 

20 cm er ikke min personlige preferanse nei. Ting er ikke så svart-hvitt 

Så hvilken str foretrekker du da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Doggy gikk bra når jeg var yngre og tynn men etter å ha vokst på meg booty kommer ikke penisen langt inn da heller. 

Det er jo bare å dytte litt på skinkene. Eller er ræva di som to traktordekk? 

Anonymkode: d07b8...702

• Liker 6
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere med penis på 13/14/15 cm.

Opplever dere at enkelte stillinge er vanskelig(ere) å gjennomføre, fordi penisen detter ut? Eller?

Der har du laga deg kveldens runketråd ja. Kan du ikke bare slutte?

Anonymkode: 60ec2...e05

• Liker 1
Skrevet

Det er jo bare å dytte litt på skinkene. Eller er ræva di som to traktordekk? 

Anonymkode: d07b8...702

De der damene med gigantiske rumper, typ kim kardashian. De må vel ha minimum 20 cm penis for å kjenne noe bakfra.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

De der damene med gigantiske rumper, typ kim kardashian. De må vel ha minimum 20 cm penis for å kjenne noe bakfra.

Ja 😉 Ikke vanskelig å se at alle Kim K, Kendall og Khloe's menn har stor p..! Travis Scott nye kjæresten til Kourtney også. Alle de har minst 19+ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja 😉 Ikke vanskelig å se at alle Kim K, Kendall og Khloe's menn har stor p..! Travis Scott nye kjæresten til Kourtney også. Alle de har minst 19+ 

Ja. Vi menn med 15 cm bør nok unngå damer med svær rumpe.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Sikkert lurt. 

.

Anonymkode: 5dd5b...5e1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snittet er 13 cm (14 cm i Norge), hvis 14-15 cm er for lite så må man kanskje se på seg selv. Jeg har 19 cm og det er ofte et problem at den blir for stor, siden man aldri kan gå dypt inn. De fleste jeg har vært med får ikke inn mere enn 14-16 cm uansett.

Anonymkode: 009dd...83a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Og passe på at magen din ikke blir stor. Da er det helt håpløst 

Anonymkode: 66f52...2a7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...