AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Har kjent på mye rart i dag og er så usikker på om det er noe å bry seg over eller ikke, blant annet mye vonde kynnere som plutselig sitter i hele magen og i ryggen. Tidligere har kynnerne sittet bare rundt venstre lyske. Har også reagert litt på at jeg plutselig må tisse sjeldnere og at utfloden har blitt veldig flytende. Ingen vond lukt eller noe sånt, bare tynnere utflod. Er det noe å bry seg over? Uke 36. Anonymkode: 26f1f...5f6
Luckiness Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Kommer de regelmessig? Kanskje ringe fastlegen eller jordmor for urinprøve i tilfelle urinveisinfeksjon.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 2 minutter siden, Luckiness said: Kommer de regelmessig? Kanskje ringe fastlegen eller jordmor for urinprøve i tilfelle urinveisinfeksjon. Vil si de kommer uregelmessig. Har gjennom dagen vært regelmessige i perioder, men med uregelmessige "pauser", om det gir noe mening. Eneste tydelige mønsteret jeg har merket er at det begynte litt etter jeg sto opp og har tatt seg opp utover kvelden. Både fastlegen og jordmor har stengt i morgen, men har time hos jordmor på mandag. Anonymkode: 26f1f...5f6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Dette kan jo være modningsrier, men jammen ikke lett å si! Hvis det tar seg opp ville jeg helt klart ringt føden. De kan svare på veldig mye over tlf, men også stille en del kontrollspørsmål for å få et klarere bilde av situasjonen din, så blir det opp til de å avgjøre om du bør inn for en sjekk eller ikke. Den ene gangen jeg kontaktet føden gjennom svangerskapet var de veldig tydelige på at man alltid skal ringe en gnag for mye enn en for lite! Anonymkode: 538af...ea6
Luckiness Skrevet 31. desember 2021 #5 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vil si de kommer uregelmessig. Har gjennom dagen vært regelmessige i perioder, men med uregelmessige "pauser", om det gir noe mening. Eneste tydelige mønsteret jeg har merket er at det begynte litt etter jeg sto opp og har tatt seg opp utover kvelden. Både fastlegen og jordmor har stengt i morgen, men har time hos jordmor på mandag. Anonymkode: 26f1f...5f6 Har det fortsatt i dag? Ring isåfall føden. Så får du kyndige råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå