AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Hei! X min slo opp med meg for 5 måneder siden. Årsaken var at vi var på to forskjellig stadier i livet og aldersforskjellen. I tillegg til at han mente at vi ville forskjellig ting i livet. Før bruddet hadde vi et sexløst forhold på 2 år, han avviste alltid meg når for hver gang jeg spurte han om han ville gå en tur ut, finne på noe aktiviteter eller spise ute. Han ble alltid sur og avviste meg. Han prioriterte heller vennene hans. Jeg var utrolig deprimert i den perioden hvor jeg følte meg oversett og ensom i forholdet. Endelig tok han initiativet til å slå opp med meg, fordi jeg aldri turte. Jeg ble glad, men samtidig veldig lei meg. Er fortsatt såret over den dagen han slo opp med meg og jeg flyttet ut samme dagen. Vi var samboere i 4 år… Etter bruddet hadde vi jevnlig kontakt på SOME. Her om dagen fant jeg ut via at moren hans hadde lagt ut et bilde av at han hadde kjøpt seg en valp (privat gruppe), som jeg burde egentlig ikke være mer i gruppe i. De gangene vi har chattet har han ikke nevnt at han har kjøpt seg en valp. Dette synes jeg var litt rart å holde skjult for meg. Jeg konfronterte han med at jeg vet at han har kjøpt en valp via at moren la ut bildet. Spurte hvorfor han ikke hadde fortalt det til meg. Årsaken hans var at han ville vente og vise den til meg og om jeg ville passe på den. Derfor holdt han det skjult. Er veldig glad i han. Men er fortsatt veldig såret. Venninnen min sier jeg ikke burde ha kontakt med han i det hele tatt og hun synes det er rart at han spør meg om å passe på hunden av alle personer han kunne ha spurt og i tillegg til at han ville overraske meg med det… Hva burde jeg gjøre i denne situasjonen og hva er det han vil egentlig? Anonymkode: 11ed8...07d
Gjest ABM Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Seriøst? Slett og blokker....aldri se i hans retning en gang..
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Høres ut som ungdomsproblemer. Øøh pass bikkja hans i ny og ne eller drit i han? Anonymkode: 99706...292
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Jeg er 24 år og han er 31. -ts Anonymkode: 11ed8...07d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei! X min slo opp med meg for 5 måneder siden. Årsaken var at vi var på to forskjellig stadier i livet og aldersforskjellen. I tillegg til at han mente at vi ville forskjellig ting i livet. Før bruddet hadde vi et sexløst forhold på 2 år, han avviste alltid meg når for hver gang jeg spurte han om han ville gå en tur ut, finne på noe aktiviteter eller spise ute. Han ble alltid sur og avviste meg. Han prioriterte heller vennene hans. Jeg var utrolig deprimert i den perioden hvor jeg følte meg oversett og ensom i forholdet. Endelig tok han initiativet til å slå opp med meg, fordi jeg aldri turte. Jeg ble glad, men samtidig veldig lei meg. Er fortsatt såret over den dagen han slo opp med meg og jeg flyttet ut samme dagen. Vi var samboere i 4 år… Etter bruddet hadde vi jevnlig kontakt på SOME. Her om dagen fant jeg ut via at moren hans hadde lagt ut et bilde av at han hadde kjøpt seg en valp (privat gruppe), som jeg burde egentlig ikke være mer i gruppe i. De gangene vi har chattet har han ikke nevnt at han har kjøpt seg en valp. Dette synes jeg var litt rart å holde skjult for meg. Jeg konfronterte han med at jeg vet at han har kjøpt en valp via at moren la ut bildet. Spurte hvorfor han ikke hadde fortalt det til meg. Årsaken hans var at han ville vente og vise den til meg og om jeg ville passe på den. Derfor holdt han det skjult. Er veldig glad i han. Men er fortsatt veldig såret. Venninnen min sier jeg ikke burde ha kontakt med han i det hele tatt og hun synes det er rart at han spør meg om å passe på hunden av alle personer han kunne ha spurt og i tillegg til at han ville overraske meg med det… Hva burde jeg gjøre i denne situasjonen og hva er det han vil egentlig? Anonymkode: 11ed8...07d Hvorfor spør du hva han vil når han har gjort det slutt med deg? Nei han vil ikke ta deg tilbake. Slutt å drømme. Forholdet var jo ikke bra. Blokker og kom deg videre. Anonymkode: 4073d...1d1 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 Nei du burde ikke ha kontakt med han og du burde ikke passe valpen hans. Han holder fast følelsene dine og du må bryte kontakt for å lege sårene og etterhvert åpne opp for en ny mann istedet for å kaste bort livet på å sørge over og å opprettholde kontakt og følelser for denne mannen. Han er en ex, hvisk han ut av fremtiden din! Anonymkode: 60e61...b3b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå