AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Er han da litt glad i meg/betatt? Han skriver ofte at han savner både meg og sexen, begge deler. Og at jeg er god. Savner å kysse meg og mange hjerter. Hvordan tolke det? Anonymkode: c592e...50d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Trollolol. Anonymkode: 57e3e...2a7 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er han da litt glad i meg/betatt? Han skriver ofte at han savner både meg og sexen, begge deler. Og at jeg er god. Savner å kysse meg og mange hjerter. Hvordan tolke det? Anonymkode: c592e...50d Aldri hør på hva en mann sier, se hva han gjør. Savner han deg på den rette måten, så vil du merke det. Anonymkode: 813cd...a61 3
wandagirl Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 Erfaring tilsier at han holder deg varm. Han savner deg i øyeblikket, du gir en egoboost. Det sitter nok ikke dypere. Som nevnt over her, handling taler mer enn ord. 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 Han savner nærheten til et menneske. Alle mennesker blir avhengig av den når de puler på noen, det er oxytocin. Har ikke noe å si for om det er selve deg som person så nei det betyr ikke at han liker deg eller noe Anonymkode: a5490...86a 2
Gjest Alterego666 Skrevet 31. desember 2021 #7 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er han da litt glad i meg/betatt? Han skriver ofte at han savner både meg og sexen, begge deler. Og at jeg er god. Savner å kysse meg og mange hjerter. Hvordan tolke det? Anonymkode: c592e...50d Han mener mest sannsynlig akkurat det han sier. Han setter pris på deg og relasjonen deres.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #8 Skrevet 31. desember 2021 Alterego666 skrev (11 timer siden): Han mener mest sannsynlig akkurat det han sier. Han setter pris på deg og relasjonen deres. Mest sannsynlig ikke for noe annet enn å tømme seg. Hvorfor tror du det egentlig? Er jo en grunn til at hun er elskerinna og ikke dama hannes. Anonymkode: a2b13...ca3 4
Gjest Trøst Skrevet 31. desember 2021 #9 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mest sannsynlig ikke for noe annet enn å tømme seg. Hvorfor tror du det egentlig? Er jo en grunn til at hun er elskerinna og ikke dama hannes. Anonymkode: a2b13...ca3 Sex er jo "noe", og en seksuell relasjon kan bety mye. Jeg tolker det slik trådstarter at han savner å ha sex med deg.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #10 Skrevet 31. desember 2021 Folk slenger jo rundt seg med hjerter nå til dags, men jeg vil tenke han er litt glad i deg eller betatt, ja. Det er nå iallfall min erfaring, menn blir litt forelsket når sexen er bra og man har det fint sammen. Selv om den klare avtalen er bare sex. Det er dette punktet hvor du bør kutte relasjonen (med mindre du også er interessert i noe mer). Selv har jeg nok "utnyttet" noen menn og holdt dem som elskere selv om jeg har skjønt de vil noe mer, men det er jo ikke spesielt fint gjort, og jeg har knust et par hjerter på min vei. Anonymkode: 54b19...b5e 2
TLR Skrevet 31. desember 2021 #11 Skrevet 31. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er han da litt glad i meg/betatt? Han skriver ofte at han savner både meg og sexen, begge deler. Og at jeg er god. Savner å kysse meg og mange hjerter. Hvordan tolke det? Anonymkode: c592e.. Endret 31. desember 2021 av TLR
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #12 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Mest sannsynlig ikke for noe annet enn å tømme seg. Hvorfor tror du det egentlig? Er jo en grunn til at hun er elskerinna og ikke dama hannes. Anonymkode: a2b13...ca3 Hva er greia med at damer på KG mener at menn er det som har all makta og alle kvinner er svake mennesker som bare vil bli "oppgradert" fra elskerinne til kjæreste? Lurer på hvilken stein dere bor under.. kvinner styrer sexmarkedet og spiser menn til frokost. Anonymkode: 54b19...b5e 1
TLR Skrevet 31. desember 2021 #13 Skrevet 31. desember 2021 TLR skrev (2 minutter siden): Noe han sier til alle kanskje
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #14 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er han da litt glad i meg/betatt? Han skriver ofte at han savner både meg og sexen, begge deler. Og at jeg er god. Savner å kysse meg og mange hjerter. Hvordan tolke det? Anonymkode: c592e...50d Han savner å knulle deg. Anonymkode: 9177b...e13
TLR Skrevet 31. desember 2021 #15 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Aldri hør på hva en mann sier, se hva han gjør. Savner han deg på den rette måten, så vil du merke det. Anonymkode: 813cd...a61 Enig. Denne mannen høres ut som min ex og han viste seg å ha flere damer. Veldig flink til å snakke for seg 2
Gjest Warrior Skrevet 31. desember 2021 #16 Skrevet 31. desember 2021 Kan bety han savner deg og sexen. Kan også bety han har fått følelser for deg. Det vet bare han
Gjest Alterego666 Skrevet 31. desember 2021 #17 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mest sannsynlig ikke for noe annet enn å tømme seg. Hvorfor tror du det egentlig? Er jo en grunn til at hun er elskerinna og ikke dama hannes. Anonymkode: a2b13...ca3 Det er jo slik et ff-forhold med greie premisser er. Ser ikke noe galt i det så lenge man er enige om premissene.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #18 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva er greia med at damer på KG mener at menn er det som har all makta og alle kvinner er svake mennesker som bare vil bli "oppgradert" fra elskerinne til kjæreste? Lurer på hvilken stein dere bor under.. kvinner styrer sexmarkedet og spiser menn til frokost. Anonymkode: 54b19...b5e Mohaha. Damer og menn flest på KG, har faktisk erfart både sex og forhold, og kan derfor komme med slike utsagn. Du derimot, tror at "sexmarkedet" er løsrevet fra "følelsesmarkedet" og "forholdsmarkedet". Get a life. Anonymkode: 665cf...73c 3
Katten.2.0 Skrevet 1. januar 2022 #19 Skrevet 1. januar 2022 Kan fint savne selskapet og sexen til partnere uten at det er kjæreste-følelser. Jeg omgir meg kun med mennesker jeg liker, blir venner med og glad i.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #20 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva er greia med at damer på KG mener at menn er det som har all makta og alle kvinner er svake mennesker som bare vil bli "oppgradert" fra elskerinne til kjæreste? Lurer på hvilken stein dere bor under.. kvinner styrer sexmarkedet og spiser menn til frokost. Anonymkode: 54b19...b5e Tull, kvinner styrer tilfeldig sex (som de uansett ikke er ute etter). Menn styrer om det blir forhold eller ikke. Skal mye til for at en mann velger å forplikte seg (klok av skade og etter å observere andre forhold). Anonymkode: a2b13...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå