AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Jeg er i uke 6 og har noen voldsomme tak med smerter som kommer omtrent til samme tidspunkt hver dag. Gjerne på kvelden og morgenen. Det kjennes ut som det tøyer og strekker og kan stikke helt ut i låret. Kjennes likevel ut som smertene «bor» i livmorområdet. Noen ganger er det så vondt at det nesten tar pusten fra meg. Har vært sånn i 4-5 dager nå. Har lest litt om ligamentsmerter og synes det kan ligne på hvordan det er forklart, men visste ikke at man kunne få det så tidlig? Burde jeg være bekymret? Anonymkode: 840e6...709
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Jeg er 5+4 og kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Tror det er vanlig, og ikke er noe grunn til bekymring så lenge du ikke blør kraftig i tillegg 😊 Anonymkode: 97be6...22e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er 5+4 og kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Tror det er vanlig, og ikke er noe grunn til bekymring så lenge du ikke blør kraftig i tillegg 😊 Anonymkode: 97be6...22e Å, det var godt å lese, takk! Har holdt på med googlingen igjen og finner så mye skummelt! 🙈 Har fin stigning i hcg på tester og ikke spor av blod, så da satser jeg på at det er mini som gjør seg comfy der inne 😉 Anonymkode: 840e6...709
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Det er nok ligamentsmerter. Har hatt det i begge mine svangerskap, og var et av de første symptomene som dukket opp hos meg, fra ca uke 4-5. Verst i første trimester 😊 Anonymkode: e8d73...0a5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er nok ligamentsmerter. Har hatt det i begge mine svangerskap, og var et av de første symptomene som dukket opp hos meg, fra ca uke 4-5. Verst i første trimester 😊 Anonymkode: e8d73...0a5 Det var betryggende å høre, tusen takk! Mye nytt å lære som førstegangsgravid 😅 Anonymkode: 840e6...709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå