Sara1996 Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Jeg er ei kvinne på 25 år og ALDRI fått orgasme under samleie. Kun klitoris stimulering… Finnes det flere kvinner som meg? Synes dere også det er kjedelig å ikke oppnå orgasme under samleie?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Samme her også dessverre 😕 Anonymkode: f19f1...777
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Det hadde ikke jeg heller da jeg var 25. Var faktisk over 30 første skjedde - og over 35 før det ble «vanlig». Det blir bedre! Anonymkode: 6fffc...630
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 Det er svært vanlig at kvinner trenger klitoris stimuli for å oppnå orgasme. Stillinger som gjør d enkelt å komme til med en eller annen form for vibrator , som enten du eller han styrer kan gjøre at du får en annen opplevde . Anonymkode: 18011...b68 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 Fikk aldri det de første 4-5 årene jeg hadde sex men så innså jeg at det var fordi jeg bare hadde ligget med menn som var dårlig i senga og som brukte kort tid! Finn deg en ordentlig mann som vet å verdsette kvinnekroppen og vet at den trenger helt annet stimulering enn hva en mann og penis gjør. Jeg fikk min seksuelle åpenbaring med en som hadde ligget med over 100 jenter og var så god i senga at hele kroppen skalv i to timer etterpå for jeg kom så mye 😅🙈 Da forstod jeg at det jeg trodde var sex og hadde opplevd hittil istedet var skikkelig ræva sex og ikke sånn sex skal være 😛 Livet er for kort på dårlig sex uten orgasme så finn deg en bedre elsker rett og slett ❤️ Anonymkode: f055a...81e 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 Scriptet for heterofil samleie er for å tilfredsstille mannen og ikke kvinnen. Dere må jakte på deres egen nytelse, lære å kjenne kroppen, være trygge på de dere har sex med, kommunisere godt, kunne puste og slå av tenkehjernen litt. Å trene kegels er også veldig nyttig. Man må kunne gi helt slipp. Anonymkode: dd924...378
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #8 Skrevet 30. desember 2021 Jeg er 40 år og har aldri kommet ved penetrering Anonymkode: fb746...fb4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #9 Skrevet 30. desember 2021 Jeg har svært vanskelig for å oppnå orgasme, men med samboeren min nå får jeg det av og til en sjelden gang. Og veldig ofte veldig nær orgasme. Det blir bedre. Jeg fikk orgasme for første gang ved penetrering når jeg var 26. Anonymkode: 0919e...c22
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #10 Skrevet 30. desember 2021 Jeg får kun orgasme når jeg onanerer, da tar det bare noen minutter, men er fortsatt veldig glad i sex. Når jeg først får orgasme er jeg «ferdig» for en god stund (timer). Det hadde egentlig vært litt kjipt om jeg fikk det lett ved sex siden jeg liker å holde på lenge. Jeg liker bedre alt det andre; kroppskontakt, lidenskap, å gi den andre glede.. Det plager nok partner mer enn meg at jeg ikke kommer helt i mål (om de får det med seg). Orgasme er egentlig kun sovemedisin 😄 Anonymkode: b345c...d3d 1
Gjest Trøst Skrevet 30. desember 2021 #11 Skrevet 30. desember 2021 Skjønner ikke helt. Du kan jo stimulere klitoris når du har sex, og dermed få orgasme?
Gjest ABM Skrevet 30. desember 2021 #12 Skrevet 30. desember 2021 Sara1996 skrev (11 minutter siden): Jeg er ei kvinne på 25 år og ALDRI fått orgasme under samleie. Kun klitoris stimulering… Finnes det flere kvinner som meg? Synes dere også det er kjedelig å ikke oppnå orgasme under samleie? Du trenger bare en ordentlig mann så ordner det seg.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #13 Skrevet 30. desember 2021 ABM skrev (Akkurat nå): Du trenger bare en ordentlig mann så ordner det seg. Nei. Man må kjenne sin egen kropp. Anonymkode: dd924...378 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #14 Skrevet 30. desember 2021 Har aldri opplevd å få orgasme med en mann. Men med kvinner har jeg fått det. Anonymkode: 45a78...68a
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #15 Skrevet 30. desember 2021 Det viktigste er å ikke høre på de som sier at det er menns skyld, så du må finne en mann som gir det orgasme. Det er ikke slik det fungerer, sånne råd kommer antakeligvis fra tenåringsjenter Anonymkode: 8771c...925 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #16 Skrevet 30. desember 2021 Trøst skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke helt. Du kan jo stimulere klitoris når du har sex, og dermed få orgasme? Jeg er ikke TS, men svarer likevel. Det er ikke alltid så enkelt. For min del klarer jeg ikke gjøre begge deler på én gang. Å stimulere klitoris føles rett og slett ikke like godt når jeg samtidig blir penetrert. Og for å få nytelse må man jo ha fokus på det, og ved to former for stimuli klarer ikke jeg å ha fokus på noen av delene, dessverre (er generelt en person som ikke klarer å gjøre to ting på én gang - mulig det er en sammenheng ). Dessuten driver jo disse mannfolkene å beveger seg hele tida, og da kommer man ut av det... Jeg er 36, og klarer kun å komme av klitorisstimulering utenom samleie. Anonymkode: 54eb2...215 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #17 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 40 år og har aldri kommet ved penetrering Anonymkode: fb746...fb4 Det knuser hjertet mitt. Kom deg ut å finn en hingst kvinne! Anonymkode: f055a...81e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå