AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Spør ikke for meg selv: Er det normalt at en forelder blir forbanna og skriker til baby når den ikke vil sove på natten og når det blir mye? Den samme forelderen går også ut av rom og smeller igjen døra når den blir lei . Syns det høres veldig rart ut? Men har ikke barn selv. Anonymkode: cdcbd...1a7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Barnemishandling er det du beskriver her Anonymkode: 52132...aba 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Fødselsdepresjon? Hvor gammel er baby? Anonymkode: dbe2c...344 2
solmåneogstjerner Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Det høres rart ut ja. Man kan jo bli frustrert, men det skal ikke gå utover barnet likevel. Bedre å gå inn på et naborom og slå litt i en pute om det er så ille. Forventer at foreldre klarer å oppføre seg rundt barna. Har selv hatt kolikkbarn. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 1 år, det er far det er snakk om. Og det er når han må hjelpe til, men vet mor ivaretar barnet og far nesten ikke er med barnet. Men hørte de diskuterte det i plenum og da sa flere foreldre at de sier mye stygt på natt når de er trøtte og derfor unngår å snakke. TS Anonymkode: cdcbd...1a7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 Tror dessverre at desperasjon kan få foreldre til å gjøre ting vi ikke burde gjøre. Kjenner iallefall 3 foreldre til kolikk babyer som har sagt at de helt oppriktig har stått atmed vindue og vurdert å kaste seg selv eller ungen ut. Jeg var så utslitt på ett tidspunkt at tårene bare rant, og babyen nektet å sove. Hun stakk fingrene i munnen min og jeg strammet kjeven og bet faktisk tenne lett sammen. Idag kan jeg ikke fatte og forstå at jeg faktisk gjor det. Anonymkode: 7cbdb...e70
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 Eksen min håndterte babyen vår særdeles dårlig når han var trøtt og sliten, så det fikk han rett og slett ikke uansett hvor sliten jeg var. Det er overhodet ikke normalt, hvorfor reagerer ikke mammaen? Anonymkode: 3d289...5ce
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #8 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eksen min håndterte babyen vår særdeles dårlig når han var trøtt og sliten, så det fikk han rett og slett ikke uansett hvor sliten jeg var. Det er overhodet ikke normalt, hvorfor reagerer ikke mammaen? Anonymkode: 3d289...5ce Hun reagerer likt som deg og lar ikke far ta barnet med mindre det er helt krise(hun hadde knekt krageben en periode). Anonymkode: cdcbd...1a7
Cyndaquil Skrevet 30. desember 2021 #9 Skrevet 30. desember 2021 Jeg knakk sammen noen anledninger med kolikkbaby og spurte strengt hvorfor den aldri ville sove og aldri var glad for å så Fossgråte selv. Med hylende baby ved siden av som ikke ble mer glad av jeg knakk sammen. Men er et menneske, kolikkbaby er hardt men, er denne faren som regel sint og hissig når babyen gråter er det skadelig for babyen. Babyen kan bli redd og ikke tørre å si ifra om behovene sine senere når den opplever å bli skremt når den trenger noen som mest.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #10 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun reagerer likt som deg og lar ikke far ta barnet med mindre det er helt krise(hun hadde knekt krageben en periode). Anonymkode: cdcbd...1a7 Huff, stakkars mammaen og babyen 😕 Anonymkode: 3d289...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå