AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Har en jobb der jeg prater veldig mye med andre mennesker. Noen dager kjenner jeg at jeg rett og slett synes det er pes å small talke med andre foreldre 1 time når vi ser på trening f eks. Snakker om det samme hele tiden. Gir meg overhode ingenting. Føler meg sær og rar. Det er så klart noen foreldre jeg har bedre kontakt med enn andre, men det virker som om andre foreldre virkelig koser seg med denne sosialiseringen. Jeg har venner og er sosial så er ingen einstøing sånn sett. Anonymkode: be00e...083
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Hater smalltalk med alle. Utmattende, meningsløst og helt uinteressant🤮🤮🤮 Anonymkode: 0456c...1f8 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hater smalltalk med alle. Utmattende, meningsløst og helt uinteressant🤮🤮🤮 Anonymkode: 0456c...1f8 Enig!😒så jævlig utmattende å utveksle intetsigende pjatt😩 Anonymkode: 943d9...5b3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Er helt enig.. Gjør det jo av og til fordi jeg syntes det er viktig å bli kjent med foreldrene til kompisene, og for å ikke bli tatt for å være helt rar. Men begrenser det når jeg kan.. Anonymkode: 5da60...45c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 Ja, jeg synes det er pes! Anonymkode: 76bb1...c06
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 Helt enig. All ufrivillig sosial omgang er veldig energikrevende. Man må være «på», smile, gi av seg selv, være en aktiv lytter. Jeg jobber også med mennesker og er helt tom etter en arbeidsdag. Jeg har mange venner og koser meg med å være sosial når jeg har valgt det selv. Tvangssosialisering på ulike arenaer (med andre foreldre under fritidsaktivitet, samkjøring til kamper og turneringer, arrangementer for foreldre i klassen, smalltalk ved tilfeldige møter) er det verste jeg vet. Anonymkode: 7a637...00a 1
visp Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 Det er ikke noen som liker den type omgangsform. Kan du ikke gå deg en tur mens barnet trener? Om det føles greit for ungen?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #8 Skrevet 30. desember 2021 Pes og uinteressant. Eneste vi har til felles er å ha klemt ut en unge samma året. Jeg har med headset og går meg en tur mens unga trener. Anonymkode: 5f951...96c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå