AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Jeg lurer på hvorfor etnisk norske kvinner ikke vil gifte seg med en pakistansk mann. Dere som ikke foretrekker det, hvorfor vil dere ikke gifte dere med pakistansk mann? Anonymkode: e55df...c37
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Fordi jeg allerede har funnet mannen i mitt liv og hverken han eller jeg er særlig gira på polygami. Anonymkode: 07d13...b1a 8
solmåneogstjerner Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Fordi jeg er ganske sikker på at kulturen vår er for forskjellig. Det er selv om han ikke er veldig religiøs. 11
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor etnisk norske kvinner ikke vil gifte seg med en pakistansk mann. Dere som ikke foretrekker det, hvorfor vil dere ikke gifte dere med pakistansk mann? Anonymkode: e55df...c37 Frykt for kulturkrasj. Anonymkode: 1b843...bf5 11
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 solmåneogstjerner skrev (1 minutt siden): Fordi jeg er ganske sikker på at kulturen vår er for forskjellig. Det er selv om han ikke er veldig religiøs. Hva skal til for at du skal kunne gifte deg med en pakistansk mann? Anonymkode: e55df...c37
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Frykt for kulturkrasj. Anonymkode: 1b843...bf5 Har du konkrete hendelser som du frykter? Anonymkode: e55df...c37
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 Hva slags spm er det? Det er mange norske kvinner som er gift/sammen med en pakistaner. Også finnes det mange norske kvinner som har funnet kjærligheten med norske menn eller andre menn med annen bakgrunn! Handler kun om kjærlighet og kjemi! Også handler det selvfølgelig om kulturforskjell for de fleste, både for menn og kvinner… Anonymkode: 5e35c...3f4 8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #8 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi jeg allerede har funnet mannen i mitt liv og hverken han eller jeg er særlig gira på polygami. Anonymkode: 07d13...b1a Bigami er ikke lovlig i Pakistan. Det er fremdeles noen som prøver seg: https://www.sivilombudet.no/uttalelser/utlendingsnemndas-begrunnelse-ved-avslag-pa-visumsoknad/ Anonymkode: e55df...c37 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #9 Skrevet 30. desember 2021 Det er så fjernt fra alt jeg har drømt om eller vurdert, at jeg kan ikke tenke tanken engang. Anonymkode: 37b85...a88 4
herremann Skrevet 30. desember 2021 #10 Skrevet 30. desember 2021 Fryktelig kulturkræsj. Selv om vi bor i Norge er det forventet at det er vi som tilpasser oss dem. 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #11 Skrevet 30. desember 2021 herremann skrev (1 minutt siden): Fryktelig kulturkræsj. Selv om vi bor i Norge er det forventet at det er vi som tilpasser oss dem. Hvorfor vil du ikke tilpasse deg dem? Anonymkode: e55df...c37
solmåneogstjerner Skrevet 30. desember 2021 #12 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva skal til for at du skal kunne gifte deg med en pakistansk mann? Anonymkode: e55df...c37 Nå er jeg ikke så interessert i å gifte meg uansett, og om jeg skulle gjort det så hadde det blitt med kjæresten (som er norsk). Kommer aldri til å gifte meg med en pakistansk mann, nei. 4
herremann Skrevet 30. desember 2021 #13 Skrevet 30. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor vil du ikke tilpasse deg dem? Anonymkode: e55df...c37 Fordi vi bor i Norge. Hadde vært annerledes om vi bodde i Pakistan. Men det gjør vi ikke. 12
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #14 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bigami er ikke lovlig i Pakistan. Det er fremdeles noen som prøver seg: https://www.sivilombudet.no/uttalelser/utlendingsnemndas-begrunnelse-ved-avslag-pa-visumsoknad/ Anonymkode: e55df...c37 Jeg mente Bigami er lovlig i Pakistan, men ikke i Norge. Likevel er det noen som prøver seg i Norge. Det var bare ett svar til deg, siden du sa hverken han eller du er interessert i bigami. Det er forøvrig avsporing av tråden. Du kan lese denne om du vil vite mer om det: https://www.nrk.no/norge/norske-ambassade-i-pakistan-slar-alarm_-norsk-pakistanske-menn-har-kone-nummer-to-i-pakistan-1.1369851 Anonymkode: e55df...c37 2
Silva Pluvialis Skrevet 30. desember 2021 #15 Skrevet 30. desember 2021 (endret) Med mindre han er oppvokst i Norge, kjent med den norske kulturen, kristen, og snakker flytende norsk, nei. Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #16 Skrevet 30. desember 2021 herremann skrev (Akkurat nå): Fordi vi bor i Norge. Hadde vært annerledes om vi bodde i Pakistan. Men det gjør vi ikke. Da spør jeg deg igjen: Hva skal til for at du skal gifte deg med pakistanske menn? Anonymkode: e55df...c37
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #17 Skrevet 30. desember 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Med mindre han er oppvokst i Norge, kjent med den norske kulturen, kristen, og snakker flytende norsk, nei. Jeg er ikke spesielt god i engelsk og kunne ikke tenke meg å måtte kommunisere på et annet fremmedspråk enn spansk (som er det eneste språket jeg kan godt, utenom norsk). Det finnes pakistanske kristne. Kunne du ha tenkt å gifte deg en pakistansk kristen mann, som er født og oppvokst i Norge? Anonymkode: e55df...c37
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #18 Skrevet 30. desember 2021 For min del blir gapet i kultur for stort. Jeg synes heller ikke sort hår på menn er pent (uavhengig av hvor de kommer fra, Norge, Spania, Pakistan samme greia). Synes derfor at store deler av den mannlige befolkningen ikke er særlig tiltrekkende, kanskje en grunn for at jeg enda er singel 😂 men jeg er flink til å være singel, fungerer helt utmerket alene 😄 Anonymkode: 7c3b5...024 1
herremann Skrevet 30. desember 2021 #19 Skrevet 30. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: Da spør jeg deg igjen: Hva skal til for at du skal gifte deg med pakistanske menn? Anonymkode: e55df...c37 Nå snakker jeg generelt, siden jeg selv er mann. Men at dere tilpasser dere vår kultur og frasier dere islam. Ikke det at jeg har noe imot islam, men det er så grunnleggende forskjellig fra hvordan jeg lever livet mitt. 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #20 Skrevet 30. desember 2021 herremann skrev (Akkurat nå): Nå snakker jeg generelt, siden jeg selv er mann. Men at dere tilpasser dere vår kultur og frasier dere islam. Ikke det at jeg har noe imot islam, men det er så grunnleggende forskjellig fra hvordan jeg lever livet mitt. Om du ikke har noe imot islam, så burde det ikke ha noe å si. Er du ikke enig? Anonymkode: e55df...c37 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå