Gå til innhold

Klexane og alkohol?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde en operasjon i ankel for 4-5 uker siden. Det vil si at jeg har gått på Klexane i noen uker. Det er nyttår i morgen og jeg er invitert ut på en liten fest. Jeg opplevde også i går krampeaktige/dunkende hodepine anfall slik at jeg måtte ta paracett(ikke at dette hjelper stort.. Men det blir raskt vondt og så går det bort etter 3 sec og kommer igjen etter 3 sec…det fortsetter slik. Så kan det gå en stund(timer) og så kommer det igjen, vontene kan vare lengre også. Leste at dette kan være en bivirkning av klexane og at dette var obs obs. Men som sagt så har jeg ingen andre plager bare hodepine på ve side vekselsvis ve panne og ve side av hodet. Jeg er 23 år og har ingen andre symptomer en den ‘uskyldige’ hodepinen. Jeg har skjeldent hodepine til normalen. 
Jeg har da to spørsmål.
Kan jeg drikke alkohol i morgen og isåfall hvor ‘mye’?

hva ville dere sagt hodepinen er? Kan det være bivirkning av klexane?(selv om det først kommer nå etter 4-5 uker?)

På forrhånd takk for hjelp!

Anonymkode: 06c3a...a7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hodepine kan komme fra ulike ting, men er ofte relatert til medisiner. Felleskatalogen nevner jo det som VANLIGE bi-effekter av Klexane.

Normale ting å få hodepine fra er feks:
- Vanligvis drikker man mye lettbrus og slutter for en periodde, kjent bi-effekt av aspartham.
- Spist noe med mye sukker av som brukes fort opp og blodsukkeret faller fort
- Sluttet å drikke kaffe eller drikker med koffein

Hodepine kan være veldig mye. Generelt er det bedre for nyrer og tarm å drikke te om du har hodepine enn piller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...