Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg har gått et par dager over terminen, og lurte på om noen vil fortelle om hvordan de merket at fødselen startet.

Jeg har kjent noe i ryggen nå et par ganger, det er ikke vondt, men jeg kjenner noe. kan dette være tegn på at en fødsel nærmer seg?

Ellers kjennes magen tung ut nå, nede ved bekkenet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det varierer veldig hvordan fødsler starter, men kan jo fortelle hvordan MIN fødsel startet;

Jeg våknet om natten og følte meg "rar" i magen og hadde litt smerter i korsryggen, jeg stod opp og da gikk "slimproppen" (litt blod og slim kom ut). Den rare følelsen i magen vedvarte utover dagen, først da det nærmet seg kveld gikk følelsen over i veer som kom tettere og sterkere utover natta. Ca. klokka tre om natta reiste vi til sykehuset, og klokka ni om morgenen var vidunderet endelig ute! (Ja, det skjedde jo litt i mellom tre og ni da, men du lurte på hvordan fødselen startet...)

Jeg fødte forresten fem dager etter termindatoen, og føler med deg nå... Selv om noen få dager ikke høres så ille ut, så er det noe med den termindatoen som du har forholdt deg til så lenge - jeg fikk liksom en følelse av at barnet aldri kom til å komme når DATOEN var passert...

Håper bebissen din kommer snart!

Lykke til med fødselen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...