Gå til innhold

Er helt satt ut her jeg sitter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud… 

Jeg er godt gift og har store barn. 
Jeg jobber i barnehage, og en far av et barn jeg har hatt der ( det barnet er skolebarn nå ) er alltid hyggelig å snakke med. 
Jeg la han til som venn på fb, da han er hyggelig. Vi har chattet litt om politikk o.l da han er aktiv der. 
Nå skriver han meldinger hele tiden, og på natta. 
Han er gift og har mange barn. 
i da fikk jeg meldinger igjen, der han skriver at han har lyst å sove sammen med meg?? Kjente jeg ble helt kvalm.. jeg rekk å lese meldingen før han angret melding. 
Hvorfor kan ikke vi damer ha normale samtaler og et vennskap til menn uten at det skal bli slik? 
Jeg gikk bare inn og blokkerte han. Synes dette var fryktelig ubehagelig. 
måtte bare få det ut 

Anonymkode: 559c6...5f9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god regel er å IKKE adde foreldre!!!!

Jeg er lærer og gjør i alle fall ikke det, nettopp for å unngå sånne situasjoner. 

Anonymkode: f621e...603

• Liker 14
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor du la han til. Virker jo rart. 

Anonymkode: a6c42...3ee

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Skjønner ikke helt hvorfor du la han til. Virker jo rart. 

Anonymkode: a6c42...3ee

Vi bor på et lite sted, der alle kjenner alle.. 

angrer som en hund.. hadde ikke forestilt meg at han var der. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har jo ikke gjort noe galt, selv om du sikkert føler på skam. Det er det som er det store problemet når noen går langt over grensen mot oss. Akkurat som om det er vår skyld, hvilke det ikke på noen måte er. Du la han til på grunn av hyggelige samtaler og politisk engasjement. Det er da helt i orden.

Drit i dem som prøver å få deg til å føle deg skyldig her. Det er han som har vært en stor dust! Noen menn...

• Liker 4
Skrevet
SoWhat? skrev (22 minutter siden):

Du har jo ikke gjort noe galt, selv om du sikkert føler på skam. Det er det som er det store problemet når noen går langt over grensen mot oss. Akkurat som om det er vår skyld, hvilke det ikke på noen måte er. Du la han til på grunn av hyggelige samtaler og politisk engasjement. Det er da helt i orden.

Drit i dem som prøver å få deg til å føle deg skyldig her. Det er han som har vært en stor dust! Noen menn...

Måtte bare fortelle det til ei venninne.. samme mannen har gjort det samme mot henne, og flere. Da ble jeg litt lettet. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Måtte bare fortelle det til ei venninne.. samme mannen har gjort det samme mot henne, og flere. Da ble jeg litt lettet. 

Herregud, for en fyr. Men skjønner deg 🙂

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er uprofesjonelt av lærere og barnehagelærere å legge til foreldre på sosiale medier. Hvorfor?! Man skal ha et profesjonelt forhold. 

Anonymkode: 64b99...90d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg synes det er uprofesjonelt av lærere og barnehagelærere å legge til foreldre på sosiale medier. Hvorfor?! Man skal ha et profesjonelt forhold. 

Dette!

Anonymkode: 21b40...85a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

På et lite sted kjenner alle alle. Vi har ofte en relasjon med foreldre utenfor jobb. Det kan være barn i samme klasse, felles venner osv. denne mannen har ikke barn i barnehagen lengre. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så om man bor på en bitteliten plass, der alle kjenner alle, skal man holde seg for god for å være venner med foreldre??

Anonymkode: bffb4...3bd

• Liker 1
Skrevet

Ts er uproff? Hva med han tosken som driver og er åpenbart utro og legger an på alt og alle? 

Anonymkode: 025a2...ed2

• Liker 3
Skrevet

Huff så utrolig ubehagelig og kleint. Jeg vil tro han ruser seg på noe når han skriver sånt til deg på natta... Kanskje hinte litt til de ansatte i barnehagen om å følge ekstra godt med. 

Og til han må du bare blokkere. Du behøver ikke forklare deg, og bare hils og si hei/nikkehei hvis du møter på han tilfeldig men ikke la han få mulighet til ytterligere prat 

Anonymkode: 4a5b1...fc5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så om man bor på en bitteliten plass, der alle kjenner alle, skal man holde seg for god for å være venner med foreldre??

Anonymkode: bffb4...3bd

En ting er etter endt barnehage - eller skolegang, men underveis bør man ikke legge til elever eller foresatte, tenker jeg.

Skrevet

Tips hans kone

Anonymkode: 9e66c...7a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ørsta? Volda?

Anonymkode: d0ecb...88e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...