Gå til innhold

Crabsticks og poteter på nyttårsaften. Hva annet bør vi ha av tilbehør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så flink til å lage mat og svigermor og svigerfar kommer. Vil gjerne imponere de.

Anonymkode: d62ce...794

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kjøper du heller ferdig pizzabunn som du ruller ut, har på forskjellige fyll. Google hvit pizza f. Eks eller se på pizzamenyene på litt bedre pizza stedene. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke så flink til å lage mat og svigermor og svigerfar kommer. Vil gjerne imponere de.

Det klarer du ikke med crabsticks og poteter. Det er ikke festmiddag. Du bør endre meny.

Det finnes en del mat som en lett å lage, har du sett på årets forslag til meny fra Lise Finckenhagen? Du må ikke lage alle tre altså. Ser det overkommelig ut eller virker det for vanskelig? Jeg vil hjelpe og må vite sånn ca hvilket nivå du ligger på.

Anonymkode: 2283a...269

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det klarer du ikke med crabsticks og poteter. Det er ikke festmiddag. Du bør endre meny.

Det finnes en del mat som en lett å lage, har du sett på årets forslag til meny fra Lise Finckenhagen? Du må ikke lage alle tre altså. Ser det overkommelig ut eller virker det for vanskelig? Jeg vil hjelpe og må vite sånn ca hvilket nivå du ligger på.

Hva vil du anbefale?

Skrevet

Joikakaker og spagetti?

Kan du ikke bare google enkel nyttårsmiddag og velge noe? Og droppe crabsticksene, som forøvrig er fisk, ikke krabbe.

Anonymkode: 11b23...de7

• Liker 4
Skrevet

Krabstic og poteter er bare kjipt.

Kjøp en ferdig kokt juleskinke. Skjær den opp og varm den inni søkvfolie, kok eller stek poteter. Lag grønnsaker i form ved siden av. Velg selv den sausen du skulle ønske. Be samboeren din om å trå til.

Anonymkode: 1343f...952

• Liker 2
Skrevet

Crabsticks og poteter??? Hæ 😅

Anonymkode: 355a5...167

• Liker 14
Skrevet
Snurrepurre skrev (5 minutter siden):

Hehe, ja det var vel sikkert ts som skrev den tråden også🤣

Anonymkode: 69cd5...c6c

• Liker 1
Skrevet

Nei, til crabsticks og poteter. Det passer ikke helt sammen synes jeg. 

Til nyttår burde man ha forett, hovedrett og dessert.

Forrett kan gjøres enkelt som melon og spekeskinke f.eks. 

Hovedrett synes jeg også juleskinke som noen nevner her. Hva med denne oppskriften?

https://www.aperitif.no/oppskrifter/oppskrift/juleskinke-med-sennepsaus-og-ovnsbakte-rotgronnsaker,249

Eller hva med baconsurret kylling?

https://www.prior.no/oppskrifter/kylling-surret-med-bacon

Dessert f.eks. vaniljeis med varme bær.

Anonymkode: 43e52...360

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Tittelen på tråden sier vel alt du trenger å vite her. Gå for enklest mulig, og bruk teskje. 😄

(Ellers klarer jeg ikke helt å ta TS seriøst, altså. :) ) 

Anonymkode: b06fa...dc6

Skrevet

Crabsticks og poteter?!! 😳😳😳 

Er det seriøst eller? Passer jo overhodet ikke sammen? 

Anonymkode: 8c222...6b7

• Liker 3
Skrevet

Dette er garantert en tulletråd🤣

Anonymkode: 83420...6d0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Crabsticks og poteter?!! 😳😳😳 

Er det seriøst eller? Passer jo overhodet ikke sammen? 

Anonymkode: 8c222...6b7

Klart det ikke er seriøst. :) 

Men om man virkelig skal prøve å få et spiselig måltid ut av det hadde jeg prøvd med hollandaisesaus og asparges. :) 

Anonymkode: b06fa...dc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...