AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Merker at jeg allerede har begynt å få rynker mellom øyenbrynene (30 år), og har en tendens til å myse veldig mye som bidra til den sinna-bekymra-rynken. Mener å ha lest et sted (kanskje på Kvinneguiden) at botox vil kunne gjøre så musklene "slapper av" og jeg på sikt kan slutte med å bruke mimikken så mye på den måten - uten å måtte fortsette med påfyll jevnlig. Er ikke interessert i å bruke masse tid og penger på det hver måned, kun som et forsøk. Anonymkode: 8ba46...5c7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 for å bremse utviklingen HI Anonymkode: 8ba46...5c7
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Følger denne, jeg er 33 og har merket det samme. Har begynt å gå med solbriller nå for å slutte å myse så mye, og prøver å bruke guasha stenen min hver kveld. Håper det hjelper! Ellers prøver jeg dermapenbehandlinghos salong, og eventuelt syrebehandling hvis ikke dermapen fungerer, og SÅ går jeg til Botox i verste fall. Har hørt altfor mange si at det ble verre etter botoxen og at de ble nødt til å fortsette med injeksjoner. Anonymkode: 2f416...ca2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Jeg har tatt det ca. 4 ganger siden jeg var 50, jeg er 54 nå. Nå er det lenge siden siste gang og jeg synes det har bremset utviklingen. Er ikke like naturlig for meg å bruke de rynkebegelsene nå som det var før. Anonymkode: d6306...3ff
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 Så lenge du tar botox jevnlig begrenser det utviklingen. Om du myser til vanlig, vil du fortsette med det så snart du får muligheten tilbake, så det holder ikke med en runde. Anonymkode: 17172...a52 1
Kaur Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 Ingen hensikt om du ikke vil legge mye penger i det og fortsette jevnlig bruk. Botox lammer musklene kun i 3 måneder av gangen så så fort det går ut så begynner du å myse og stramme musklene igjen. Praktisk talt må man fortsette med det "resten av livet" men om du bruker det i ti år så bremser det utviklingen av permanent sinnarynke de årene. Noen få måneder har ingenting å si på langtidsresultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå