AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Del Skrevet 30. desember 2021 Hva vil dere ha i retur? Har en kristen nabo som ofte sender meg tekstmeldinger med bibelord og sånn, jeg svarer med hyggelige takk og ha en fin dag, eller lignende. Jeg respekterer deres syn og at dette er deres måte å ønske meg godt, men jeg synes det er vanskelig å vite hva jeg skal si. Jeg er ikke kristen, og det vet alle. Anonymkode: d7dd6...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Del Skrevet 30. desember 2021 Ufint gjort. Sender kuken min i retur. Anonymkode: cd12b...5b9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ufint gjort. Sender kuken min i retur. Anonymkode: cd12b...5b9 Er ikke det litt overkill? Vil du ikke beholde den selv? Anonymkode: d7dd6...01b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Del Skrevet 30. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: Er ikke det litt overkill? Vil du ikke beholde den selv? Anonymkode: d7dd6...01b Det er så lite(n)... Anonymkode: 7fe51...fe0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er ikke det litt overkill? Vil du ikke beholde den selv? Anonymkode: d7dd6...01b Sender bare 10 cm. Fortsatt mye igjen til meg. Anonymkode: cd12b...5b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 30. desember 2021 #6 Del Skrevet 30. desember 2021 «Jeg og min Far er EN!!!» «Jeg og min Far er EN!!!» «Jeg og min Far er EN!!!» «Jeg og min Far er EN!!!» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #7 Del Skrevet 30. desember 2021 Send utdrag fra Koranen tilbake. Anonymkode: f966d...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #8 Del Skrevet 30. desember 2021 Takker for forslag, men jeg tenkte mer på ting som bevarer nabolagsfreden 😁 Anonymkode: d7dd6...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. desember 2021 #9 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takker for forslag, men jeg tenkte mer på ting som bevarer nabolagsfreden 😁 Anonymkode: d7dd6...01b Bare slett dem. Han kommer vel ikke innom for å sjekke at du har pugget dem?🤯 Må si det er veldig ufint, uhøflig og påtrengende å holde på sånn. Har han psykiske problemer? 😵 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 30. desember 2021 #10 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ufint gjort. Sender kuken min i retur. Anonymkode: cd12b...5b9 Hadde jeg fått noe slikt så hadde jeg nok sendt som svar at de har sendt feil. Altså oppegående mennesker kan da ikke sitte å sende slikt til folk som ikke deler "troen". Når du allerede har takket for de så tror han nok du liker det... Uff, bare ikke send noe mer svar, la det være. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #11 Del Skrevet 30. desember 2021 Send en artikkel med evolusjonen tilbake... Anonymkode: 3fde6...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #12 Del Skrevet 30. desember 2021 Entern skrev (13 minutter siden): Bare slett dem. Han kommer vel ikke innom for å sjekke at du har pugget dem?🤯 Må si det er veldig ufint, uhøflig og påtrengende å holde på sånn. Har han psykiske problemer? 😵 FrøkenMånestråle skrev (9 minutter siden): Hadde jeg fått noe slikt så hadde jeg nok sendt som svar at de har sendt feil. Altså oppegående mennesker kan da ikke sitte å sende slikt til folk som ikke deler "troen". Når du allerede har takket for de så tror han nok du liker det... Uff, bare ikke send noe mer svar, la det være. Vet ikke om det er psykiske problemer eller noe akkurat, tror ikke det, vi har møttes på ting i nabolaget her og drukket kaffe sammen, de er hyggelige, men jeg blir litt satt ut når det kommer sånt.. jeg tenker at jeg presser ikke mine tanker og tro på andre, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal svare på sånt, tenkte jo at det var uhøflig å ikke svare. Jeg tror de er pinsevenner, mener det ble nevnt en gang. Anonymkode: d7dd6...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. desember 2021 #13 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke om det er psykiske problemer eller noe akkurat, tror ikke det, vi har møttes på ting i nabolaget her og drukket kaffe sammen, de er hyggelige, men jeg blir litt satt ut når det kommer sånt.. jeg tenker at jeg presser ikke mine tanker og tro på andre, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal svare på sånt, tenkte jo at det var uhøflig å ikke svare. Jeg tror de er pinsevenner, mener det ble nevnt en gang. Anonymkode: d7dd6...01b De mener nok ikke noe vondt, pinsevenner er jo stort sett snille. Du kan jo si på en høflig måte at litt færre bibelord hadde vært fint 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #14 Del Skrevet 30. desember 2021 "Deres småbarn skal knuses mens de ser på, deres hus skal plyndres og kvinnene voldtas." Anonymkode: 26ba7...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå