AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Trenger masse støtte for å klare det og uten venner blir det vanskelig så kanskje KG kan være tingen. Jeg har vært hektet i snart 3 år. Jeg har prøvd å avhekte meg selv 3-4 ganger og den sorgprossen det tar å komme igjennom blir snart 4 gangen jeg skal igjennom. Det er tungt å tenke på. Men det som har skjedd før er at jeg har slettet og blokkert, men når ensomheten og savnet har blitt for stort har jeg unblokka og vips har han vært der med en melding igjen og jeg ble dratt inn i det igjen. Har prøvd å bare være venner men ikke det funker en gang for han er ingen god venn heller. Han kan si han vil treffes til kaffe og sier han skal melde om tid og så hører en ikke mer nå har jeg fått så jævlig nok. Jeg har blitt avvist to ganger før fra han så han har egentlig ingenting å stille opp med. Taktikken min denne gangen med at jeg selv ikke klarer å holde han blokkert til jeg er ute på andre siden er å be han om en siste tjeneste og det er at han må blokke og slette meg på alle arenaer vi har kontakt. Så kan jeg også blokke og slette og at det er en stor fordel for oss begge. Wish me luck. Anonymkode: 78c95...0d6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Det høres ut som et bra nyttårsforsett du kommer til å få mye igjen for når det er holdt! Masse lykke til ❤️❤️❤️ Anonymkode: f10f8...8b7 8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Idiot-taktikk. Du overlater kontrollen til en mann. Så da har du noen andre å skylde på. Du må begynne å sette pris på deg selv, ellers vil ingen andre gjøre det. Anonymkode: 13690...827 16
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Idiot-taktikk. Du overlater kontrollen til en mann. Så da har du noen andre å skylde på. Du må begynne å sette pris på deg selv, ellers vil ingen andre gjøre det. Anonymkode: 13690...827 VAnskelig når en stadig blir påminnet hvor lite verd en er til ett annet menneske. Når man får høre det mange nok ganger så tror man det til slutt. Men takk for bra støtte. Anonymkode: 78c95...0d6 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 Hvorfor ikke bare la være å kontakte han? Eller svare nei dersom han spør om kaffetreff? Anonymkode: dbcc4...ac6 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 Jeg har også det nyttårs forsettet. Er så lei av å ha det vondt. Vente på meldinger, vente på invitasjoner, få invitasjoner som ikke følges opp, fra stillhet til masse oppmerksomhet, fra hvor fantastisk du er til ghosting og avvisning.. denne julen skrudde han av alt igjen, etter å ha hektet meg på igjen for et par uker siden. Jeg har grublet meg gjennom hele julen og sikkert ødelagt for folk rundt meg. Tanker som; hva skjer? Liker han meg ikke lenger likevel? Var alt sammen misforståelser? Ble han lei av meg? Er jeg ikke god nok? Har han bare vært så interessert på lat? Hvor snudde alt? Hvorfor ingen forklaring? Det er et psykisk spill man bare må komme seg ut av. Uansett hvor fantastisk denne mannen har vært tidligere. For resten av livet skal jeg verdsette handling foran ord. Lykke til ❤️ Anonymkode: e1e30...452 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 Hvorfor lage så stor greie ut av det - vil du at han skal reagere? Blokker og la det være blokkert. Ikke la det være opp til ham og du det viljeløse offeret.... Anonymkode: 70aba...3f5 7
Nymerïa Skrevet 30. desember 2021 #8 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Taktikken min denne gangen med at jeg selv ikke klarer å holde han blokkert til jeg er ute på andre siden er å be han om en siste tjeneste og det er at han må blokke og slette meg på alle arenaer vi har kontakt. Så kan jeg også blokke og slette og at det er en stor fordel for oss begge. Nei, nei og nei. Du skal selvfølgelig ikke be denne mannen om noe som helst. Dette skal du kontrollere selv. AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men det som har skjedd før er at jeg har slettet og blokkert, men når ensomheten og savnet har blitt for stort Dette er bra; du har identifisert hva som utløser den skadelige atferden. Det du bør gjøre er å ha en plan for hva du gjør når ensomheten oppstår neste gang, for det kommer. 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #9 Skrevet 30. desember 2021 Hvorfor klarer du ikke å blokkere han selv? Anonymkode: 87b3a...7d8 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #10 Skrevet 30. desember 2021 NymeriaRhoynar skrev (1 minutt siden): Nei, nei og nei. Du skal selvfølgelig ikke be denne mannen om noe som helst. Dette skal du kontrollere selv. Dette er bra; du har identifisert hva som utløser den skadelige atferden. Det du bør gjøre er å ha en plan for hva du gjør når ensomheten oppstår neste gang, for det kommer. Det har jeg ikke noe plan for ensomheten ..man kan ikke bare knipse med fingrene når savnet og ensomheten kommer og vips har du stua fulle av venner som støtter deg 100%. Mitt liv er ikke slik. Jeg har ikke venner, korona nedstegninger gjør livet vanskeligere for meg, alt som var sosialt er nedstengt pga korona. Det er da jeg sliter som mest. Ikke bare han som skal slette men også meg men dobbelt opp må da virke bedre enn at jeg blokkere og så åpner jeg når jeg ikke klarer å stå i mot savnet og ensomheten. Det er han som sitter på makta uansett. Fordi han vet at jeg blokkere så hvis han finner meg på bensinstasjon eller hva det er så er jeg hekta igjen. Eller som at jeg skrev at savnet er størst så vet han at jeg vil unblokke og det er fritt fram. Jeg har gjort det 3 ganger før uten å lykkes. Hvorfor skulle jeg lissom lykkes noe mer nå? Anonymkode: 78c95...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #11 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor klarer du ikke å blokkere han selv? Anonymkode: 87b3a...7d8 Jeg har gjort det 3 ganger før men så ble savn og ensomhet for stort og så unblokket jeg og da han sendte en melding klarte jeg ikke å være irritert på han lengre. ts Anonymkode: 78c95...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #12 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har også det nyttårs forsettet. Er så lei av å ha det vondt. Vente på meldinger, vente på invitasjoner, få invitasjoner som ikke følges opp, fra stillhet til masse oppmerksomhet, fra hvor fantastisk du er til ghosting og avvisning.. denne julen skrudde han av alt igjen, etter å ha hektet meg på igjen for et par uker siden. Jeg har grublet meg gjennom hele julen og sikkert ødelagt for folk rundt meg. Tanker som; hva skjer? Liker han meg ikke lenger likevel? Var alt sammen misforståelser? Ble han lei av meg? Er jeg ikke god nok? Har han bare vært så interessert på lat? Hvor snudde alt? Hvorfor ingen forklaring? Det er et psykisk spill man bare må komme seg ut av. Uansett hvor fantastisk denne mannen har vært tidligere. For resten av livet skal jeg verdsette handling foran ord. Lykke til ❤️ Anonymkode: e1e30...452 Ja er veldig enig der. skal aldri gjøre en innsats mer når det gjelder mannfolk og ende opp slik igjen. Da skal de jaggu få bevise at de vil meg noe bra og at jeg er verd noe. Det er så vondt når de holder på sånn, men samtidig føler en så avhengig av dem. Fordi man ser ikke for seg at noe annet bra kan komme inn i livet. Det ser helt svart ut. Det er mørkt sted å være. Ja handling betyr mer enn ord. Jeg og burde lært det nå etter 3 år med dette tullet. Greit å hatt en tråd der en kan dele oppturer og nedturer for jeg vet jo at de vil komme. Har jo gjort det 3 ganger før. Er den støtten som mangler da hver gang man er på det laveste nivået og man sprekker. Blir jo som en slanke kur..sloss mot sin egen kropp og følelser. Klare og overbevise seg selv igjen og igjen at dette er til det beste når det er så innmari vondt i sjela. Det er det som er tøft. TS Anonymkode: 78c95...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #13 Skrevet 30. desember 2021 Slutt å gi mannen ansvaret og skylden for at du vingler i hva du føler og hva du vil. Anonymkode: 18a0a...bcf 5
Nymerïa Skrevet 30. desember 2021 #14 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det har jeg ikke noe plan for ensomheten ..man kan ikke bare knipse med fingrene når savnet og ensomheten kommer og vips har du stua fulle av venner som støtter deg 100%. Mitt liv er ikke slik. Jeg har ikke venner, korona nedstegninger gjør livet vanskeligere for meg, alt som var sosialt er nedstengt pga korona. Det er da jeg sliter som mest. Ikke bare han som skal slette men også meg men dobbelt opp må da virke bedre enn at jeg blokkere og så åpner jeg når jeg ikke klarer å stå i mot savnet og ensomheten. Det er han som sitter på makta uansett. Fordi han vet at jeg blokkere så hvis han finner meg på bensinstasjon eller hva det er så er jeg hekta igjen. Eller som at jeg skrev at savnet er størst så vet han at jeg vil unblokke og det er fritt fram. Jeg har gjort det 3 ganger før uten å lykkes. Hvorfor skulle jeg lissom lykkes noe mer nå? Anonymkode: 78c95...0d6 Jeg skjønner at du ikke kan knipse og ha 10 venner der, da hadde du ikke skrevet at ensomheten oppstod i utgangspunktet. Men ut fra det du skriver så er det det som skjer, ensomheten kommer og da svikter du. Når du vet dette så må du tenke gjennom hva du skal gjøre når dette skjer. Jeg kjenner ikke deg, jeg vet ikke hva som gir deg glede, dette må du finne ut selv slik at du har en strategi. 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #15 Skrevet 30. desember 2021 Hadde satt pris på støtte og ikke bli trøkt ned slik det er her nå. Dere som ikke har noe positivt å komme med kan forlate tråden. Jeg har ikke bruk for det hvis jeg skal klare dette her. Trenger støtte når jeg virkelig trenger det og det er når savnet er som verst og ha et sted jeg kan skrive, det blir nest beste etter venninner men ikke så morsomt det heller når en her blir stemplet som en komplett idiot. fysj. TS Anonymkode: 78c95...0d6 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #16 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Slutt å gi mannen ansvaret og skylden for at du vingler i hva du føler og hva du vil. Anonymkode: 18a0a...bcf Jeg gir ikke han skylden men når jeg ikke klarer det selv så må alle løsninger prøves. Jeg vil at han skal skjønne at han ikke må kontakte meg mer. Uansett hva som skjer. TS Anonymkode: 78c95...0d6 2
Morgan Le Fay Skrevet 30. desember 2021 #17 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg gir ikke han skylden men når jeg ikke klarer det selv så må alle løsninger prøves. Jeg vil at han skal skjønne at han ikke må kontakte meg mer. Uansett hva som skjer. TS Anonymkode: 78c95...0d6 Du klarer det hvis du vil.
Gjest BrittEkeberg Skrevet 30. desember 2021 #18 Skrevet 30. desember 2021 Det er jævlig vanskelig å slutte, men du kan finne deg en fyr som respekterer og elsker deg. Kom igjen! Blokker faenskapet!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #19 Skrevet 30. desember 2021 BrittEkeberg skrev (16 minutter siden): Det er jævlig vanskelig å slutte, men du kan finne deg en fyr som respekterer og elsker deg. Kom igjen! Blokker faenskapet! Takk for støtte er som å stå i hjørnet av bokseringen og få siste pep talk før en er i gang. Anonymkode: 78c95...0d6
Gjest BrittEkeberg Skrevet 30. desember 2021 #20 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for støtte er som å stå i hjørnet av bokseringen og få siste pep talk før en er i gang. Anonymkode: 78c95...0d6 De fleste har vært i din situasjon. Det er dritt! Men du veit at du fortjener noen mye bedre! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå