Kr.sand Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 (endret) Hei. Min første gang som medlem her. Vi er et par i 40årene som ønsker trekant. Vi har hatt det før før vi ble kjent med hverandre. Det som er nytt nå er at vi to sammen vil finne ei. Hver for oss var det tilfeldigheter som dro oss inn i trekant. Ikke noe planlagt. Vi ønsker å få ei som kanskje kan være ei fast jente. Så mitt spørsmål er...hvordan finner vi ei slik? Fremgangsmåte? Sted? Hvordan presenterer vi våre fantasier? Takk for hjelpende svar. Endret 30. desember 2021 av Kr.sand
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Er drøssevis av parprofiler som søker tredjepart på Tinder. Forskjellen på de som får napp og de som ikke får napp er at de har bilde av seg selv, hjelper ikke å være et anonymt par "som kan sende bilde ved interesse". Dere må ha bilde for å vekke interesse og også helst skrive en setning eller to om åssen trekant dere vil ha. Skal det være fokus på mannen i paret, på kvinnen i paret eller på tredjeparten Anonymkode: 8868c...c96 5
Kr.sand Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2021 Hmmm...det har jeg ikke tenkt på. Takk for seriøst svar.
Gjest Trøst Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 (endret) Sjekk ut cupido.no. Det koster penger, men betal for en måned og se om dere får napp. Endret 30. desember 2021 av Trøst
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 Still dere opp ved hesten i Markens med et stort skilt. Da vil dere nok finne en eller to som er sugne på litt «tre veis kommunikasjon» på kammerset. Skulle det mot all formodning ikke fungere så er vel krysset Markens/Tolbodgt neste steg. Anonymkode: 8473a...1ae 6
Kr.sand Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2021 Trøst skrev (3 minutter siden): Sjekk ut cupido.no. Det koster penger, men betal for en måned og se om dere får napp. Takk
Kr.sand Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Still dere opp ved hesten i Markens med et stort skilt. Da vil dere nok finne en eller to som er sugne på litt «tre veis kommunikasjon» på kammerset. Skulle det mot all formodning ikke fungere så er vel krysset Markens/Tolbodgt neste steg. Anonymkode: 8473a...1ae Hahahaha ja det skulle tatt seg ut. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #8 Skrevet 30. desember 2021 Ikke skriv «3kant» og «åssen». Da blir det ingen bra fast jente på dere. Anonymkode: a85af...770 7
Kr.sand Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ikke skriv «3kant» og «åssen». Da blir det ingen bra fast jente på dere. Anonymkode: a85af...770 Hva gjorde jeg galt der? Setter pris på tilbakemelding.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #10 Skrevet 30. desember 2021 Kr.sand skrev (17 minutter siden): Hva gjorde jeg galt der? Setter pris på tilbakemelding. Å jakte enhjørninger, er mer som fluefiske, og ikke som å fiske gjedde med hagle. Anonymkode: 87725...111 4
Kr.sand Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #11 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å jakte enhjørninger, er mer som fluefiske, og ikke som å fiske gjedde med hagle. Anonymkode: 87725...111 Takk for svar, men henger ikke med nå. Beklager.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #12 Skrevet 30. desember 2021 Kr.sand skrev (16 minutter siden): Takk for svar, men henger ikke med nå. Beklager. Han mener at å finne jenter som er villig til å være tredjeperson i en trekant med et etablert par er like sjeldne som enhjørninger. Altså ikke lett å finne. Anonymkode: 6cd1d...72a 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #13 Skrevet 30. desember 2021 Kr.sand skrev (1 time siden): Hva gjorde jeg galt der? Setter pris på tilbakemelding. Å skrive 3kant og åssen får deg til å høres ung/umoden og ufornuftig ut. Et voksent menneske skriver trekant og hvordan. Anonymkode: 8868c...c96 3
Kr.sand Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #14 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han mener at å finne jenter som er villig til å være tredjeperson i en trekant med et etablert par er like sjeldne som enhjørninger. Altså ikke lett å finne. Anonymkode: 6cd1d...72a Ok. Takk
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #15 Skrevet 30. desember 2021 Kr.sand skrev (2 minutter siden): Ok. Takk Jeg må bare skyte inn at det fins eventyrlystne kvinner som synes slikt kan være spennende i perioder! For eksempel hvis man er ny singel og ikke ute etter noe seriøs dating akkurat nå. Slik som undertegnede😛 (Men altså, jeg bor for langt unna og har allerede et gift par som jeg treffer innimellom for gøy 😉 de fikk jeg forresten kontakt med på tinder. De hadde vel et diskré bilde som ikke avslørte identiteten deres, og så ble vi mer kjent på Snap før vi møttes. Lykke til!) Anonymkode: eb4a0...9c7 1
Kr.sand Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #16 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg må bare skyte inn at det fins eventyrlystne kvinner som synes slikt kan være spennende i perioder! For eksempel hvis man er ny singel og ikke ute etter noe seriøs dating akkurat nå. Slik som undertegnede😛 (Men altså, jeg bor for langt unna og har allerede et gift par som jeg treffer innimellom for gøy 😉 de fikk jeg forresten kontakt med på tinder. De hadde vel et diskré bilde som ikke avslørte identiteten deres, og så ble vi mer kjent på Snap før vi møttes. Lykke til!) Anonymkode: eb4a0...9c7 Så flott å høre. Tusen takk
Kr.sand Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #17 Skrevet 30. desember 2021 Kr.sand skrev (2 minutter siden): Så flott å høre. Tusen takk Og det er ok for deg? Å være nr tre? Skal prøve Tinder. Takk.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #18 Skrevet 30. desember 2021 Så en kan søke som par på tinder etter mann eller dame. Vi var å så, da så det ut som at en kun kunne søke dame/mann eller mann/dame. Ikke par søker dame eller mann. Hva er best av tinder og cupido Anonymkode: 011e8...fb9
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #19 Skrevet 30. desember 2021 Enklere å finne en ekstra mann, da greier du kanskje å gi kvinnen det hun vil ha også. Anonymkode: b0077...1a4
Kr.sand Skrevet 31. desember 2021 Forfatter #20 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enklere å finne en ekstra mann, da greier du kanskje å gi kvinnen det hun vil ha også. Anonymkode: b0077...1a4 Litt ufint?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå