Gå til innhold

Hvis man har et hekt på noen,kan man få de likevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: bcdba...b10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn som er ordentlig interesserte hekter deg ikke. De er ikke av og på. 

Slett og move on.

Anonymkode: 40ed1...772

• Liker 7
Skrevet

Få og få.

Fikk alltid hekten som ung. Problemet var at det gjorde flere og. Samtidig 😆

Anonymkode: e47ae...e99

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Slett og move on.

Dette er helt rett, de som bare hekter og kaster ut smuler er bare ikke interessert nok. Så det er bare å gå videre, blokkere og slette og aldri se seg tilbake. Slike mennesker endrer seg aldri! En oppegående mann og kvinne sier klart i fra når de ikke er interessert lenger, de som hekter er bare egoistiske! De fleste som hekter vet veldig godt om de selv.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Slett og move on.

Vil ikke utdype for mye i fare for gjenkjennelse, men kan ikke så mye om hekt men det har ikke vært smuler. Det har vært alt eller ingenting kan du si. 

Skrevet
Antiviruset skrev (3 minutter siden):

Dette er helt rett, de som bare hekter og kaster ut smuler er bare ikke interessert nok. Så det er bare å gå videre, blokkere og slette og aldri se seg tilbake. Slike mennesker endrer seg aldri! En oppegående mann og kvinne sier klart i fra når de ikke er interessert lenger, de som hekter er bare egoistiske! De fleste som hekter vet veldig godt om de selv.

Personen det gjaldt var mer interessert enn meg når det pågikk. Jeg som bremset litt. Det var en konflikt som det ikke har blitt snakket ut om og jeg får ikke fred i sjelen. (Ikke kom å si er ikke alt man skal få svar på, kom deg videre, glem personen, det var ikke meant to be etc. Er hva man gjør det til selv). 

Skrevet

Tror du må gå til en spåkone med de spørsmålene der.

Anonymkode: e5ba1...586

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil ikke utdype for mye i fare for gjenkjennelse, men kan ikke så mye om hekt men det har ikke vært smuler. Det har vært alt eller ingenting kan du si. 

Alt eller ingenting? Det skjønte jeg ikke. 

Anonymkode: e8447...df0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Personen det gjaldt var mer interessert enn meg når det pågikk. Jeg som bremset litt. Det var en konflikt som det ikke har blitt snakket ut om og jeg får ikke fred i sjelen. (Ikke kom å si er ikke alt man skal få svar på, kom deg videre, glem personen, det var ikke meant to be etc. Er hva man gjør det til selv). 

Det var en konflikt der ? Ta kontakt med han og snakk ut da! Om han ikke vil så er jo dette kjørt uansett. Da kan du bare klamre deg fast til et håp, er det verdt det ? Om ikke er det å blokkere og slette den beste metoden til å komme seg videre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Alt eller ingenting? Det skjønte jeg ikke. 

Anonymkode: e8447...df0

Personen var veldig på når vi hadde kontakt,hver dag,hele tiden. Så ble jeg vel ghostet,noe jeg har innsett i det siste. Noe som jeg ikke trodde denne personen var "kapabel" til.. Eller alle er jo kapable til det de vil hvis de føler det er det rette for dem. Det var aldri noen brødsmuler når vi var i kontakt.
Det skjedde noe jeg ikke kan utdype her i fare for å få de bitre sure kjærringene på nakken for det ene og andre. Dette gjorde at det ble helt tysst.  

Jeg tok kontakt i begynnelsen av desember men det er ikke åpnet eller x ut? Er ikke blokkert men vet ikke om personen får opp meldingen fordi vi ikke er venner på facebook, eller det har blitt ignorert med vilje. Er ikke naiv. Hadde bare håpet vi kunne snakket om det som skjedde. Det er ingen closure eller noe. Vet ikke om personen holdt på med andre og derfor bare ghostet meg eller om det var fordi noe annet skjedde og da bare ble det sånn.  Det er litt unfinished buisness så derfor er det kanskje et "hekt". Vi planla flere ting vi skulle gjøre og den var kjempe gira på å treffes men nå har det gått litt tid. Men vet om mange som har tatt opp igjen kontakten med folk selv om det har gått litt tid. Tid er en illusjon. 
Blokkering er ikke svar på alt her i verden. 

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 555f1...09e

Skrevet

Vet ikke om det er hekt akkurat, men jeg ble tidlig ganske besatt av nåværende kjæreste. Det var han som fortalte at han var forelsket i meg, før jeg trodde at han engang så på meg som potensiell kjæreste. Han er en veldig deilig mann, og da han sa han var forelsket ble jeg veldig satt ut, lykkelig, superglad, og litt besatt. Er det fremdeles, to år siden vi ble kjærester. Føler det er litt usunt, at jeg er så ekstremt opptatt av han og forelsket i han, men han elsker heldigvis meg og så det er noe gjensidighet. Men forteller han ikke hvor ekstremt forelsket jeg er i han. 🥴🥰

Anonymkode: addda...e1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Vet ikke om det er hekt akkurat, men jeg ble tidlig ganske besatt av nåværende kjæreste. Det var han som fortalte at han var forelsket i meg, før jeg trodde at han engang så på meg som potensiell kjæreste. Han er en veldig deilig mann, og da han sa han var forelsket ble jeg veldig satt ut, lykkelig, superglad, og litt besatt. Er det fremdeles, to år siden vi ble kjærester. Føler det er litt usunt, at jeg er så ekstremt opptatt av han og forelsket i han, men han elsker heldigvis meg og så det er noe gjensidighet. Men forteller han ikke hvor ekstremt forelsket jeg er i han. 🥴🥰

Anonymkode: addda...e1e

Da har du vært heldig som regel blir man mer avvist og så hekta fordi de fortsetter å holde kontakten og holde deg varm. I disse tilfellene tror jeg det er svært liten sjans for å få en du er hekta på. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon og svar til dette. 

- Matas, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...