Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal feire nyttårsaften alene i år. Jeg gjør dette pga jeg ikke er så glad i å feste. Noen som har tips til noe digg jeg kan spise den dagen? Jeg liker det meste men er så matlei😅 

Anonymkode: 58dfe...7fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha laget meg indrefilet av storfe eller noe med lam, og hatt stekte poteter/rotgrønnsaker til samt en god sjysaus.

Anonymkode: 2d76e...cd5

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke bare bestille noe godt da? 

Anonymkode: 07b05...526

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror jeg har landa på å kjøpe Sushi. De stenger hakket litt tidlig, men får bli en tidlig middag, og masse annet kos på kvelden 👍🏻

• Liker 3
Skrevet

Takk for gode tips. Tror det står mellom taco og kalkun 😅 eller kinamat men usikker på når de stenger, og jeg jobber til 16😀

• Liker 2
Skrevet

Skal være alene i år igjen. Tragisk.

Blir å runke og sutre...

Anonymkode: 4d2cd...1cc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for gode tips. Tror det står mellom taco og kalkun 😅 eller kinamat men usikker på når de stenger, og jeg jobber til 16😀

Da ville jeg gått for taco, når man har det alene får man jo alt av sine favorittingredienser.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da ville jeg gått for taco, når man har det alene får man jo alt av sine favorittingredienser.

LOL taco er det kjipeste [ spise alene da.

• Liker 1
Skrevet

Tacoskjell med rømme, salat, pico de gallo, mais, tacokjøtt, ost og tacosaus. 

Anonymkode: 4510a...04b

Skrevet

Taco er digg å spise alene! Jeg har tenkt å steke en hel kylling i ovnen, spise det jeg orker med potetbåter og salat. Så,har jeg resten til middager utover i uka. 

Anonymkode: 4e339...89b

• Liker 4
Skrevet

🥰😜pinnekjøtt med tilbehør.  2.bacalao (hvor du steker fisken) sjekk ferdig utvannet fra Dybvik (tilbehør rotgrønnsaker i ovn - ekstra piff= Bacon evt bare stek noe spekemat/skinke el l.  et øyeblikk i panna) 3. Stekt torsk 4. kokt kveite 5. Blåskjell oa skalldyr, krabbe, hummer. Hummer er foresten perfetto nyttårsmat.

Anonymkode: 9c30a...815

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har tenkt å steke en hel kylling i ovnen, spise det jeg orker med potetbåter og salat.

Anonymkode: 4e339...89b

Sjæl. 

Resten lager jeg kylling-gryte av.

• Liker 1
Skrevet

Vi er to, men vi bestiller en nyttårsmeny/nyttårssupé hver🙈 4-retters, så da ble det hummersuppe, kantarelltoast, noe kjøtt med fancy poteter til og hvit sjokoladepannacotta. 

Skrevet

Pinnekjøtt + en jævlig dyr flaske vin skal ned på høykant her 🌟🍷🥳

Skrevet

Så lei tung mat nå, lager meg nok en god salat og helsteker en liten ørret jeg har på lur. :) 

Anonymkode: 1a1ed...c39

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Skal være alene i år igjen. Tragisk.

Blir å runke og sutre...

Dakkars.. sifra hvis du trenger dra hjelp 😘

Anonymkode: d9980...78f

Skrevet

Fjordland. Fem minutter i micro, fem minutter å spise. Hvorfor kaste bort mer tid enn det? Kos deg heller med noe annet enn mat. F eks film eller kvinneguiden 😉

Fjordland Laksefilet med Urtesaus 500g | Coop.no

Anonymkode: 4f942...bd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...