Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #1 Skrevet 15. oktober 2005 Eksen min må ha slettet sendt-boksen min på online mailadressen min ! Er det mulig? Han sitter på et helt annet sted i landet. Men etter noen uoverenstemmelser det jeg skrev jeg skulle bruke hans mailer som bevis er nå hele mailboksen tom
Cupcake Skrevet 15. oktober 2005 #2 Skrevet 15. oktober 2005 Hvis han hadde logg inn informasjonen din er det fullt mulig det ja, dessverre.
Shine21 Skrevet 16. oktober 2005 #4 Skrevet 16. oktober 2005 Man kan vel ikke politi anmelde sånn hvis hun har gitt han passord o.l til mailadressen???
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #5 Skrevet 16. oktober 2005 Var det riktig av vedkommende å true med å spre sensitive opplysninger i en privat krangel til andre, bl-. a bevisførsel i rettsak mot barnevern osv.? Loggin iformasjon på e-postkontoen ble også lagt frem frivillig i samband med at eksen helpte till med installering av bredbånd. Det er kanskje forståelig at eksen går inn og sletter mailer som vedkommende har sendt i impulsive krangler.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #6 Skrevet 16. oktober 2005 Det er helt greit å melde en person som står helt alene i ei lita bygd til barnevernet. Da har man overhodet ingen betenkelighetrer. Rotte seg sammen, legge planer om å ta denne moren, lyve, true, manipulere: barnehage, ppt, og ekser. Men er ens egen situasjon truet og man riskerer å få et rykte på seg i bygda så blir man pissredd.....
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #8 Skrevet 17. oktober 2005 Du gir deg ikke du! ← Hvorfor skal jeg det..dere gir jo så gode råd til de.
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #9 Skrevet 17. oktober 2005 Enkelte har tydeligvis altfor mye fritid.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #10 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg synes det er merkelig altså. Her beskriver jeg at noen har gått inn og slettet mailer i min e-post, og så er det nærmest jeg som får skylden. Selv om man har fått tilgang på passord, så er det da ikke slik at det er greit å spare på de, og ta de i bruk når det måtte passe en. Her innrømmer jo til og med den som har gjort det at det er gjort. I denne saken gjaldt det etter min oppfatning temmelig sterke holdepunkter for at enkelte helt klart har samarbeidet for å sverte meg, og kanskje til og med prøve å frata meg omorgen for mine barn. Og så blir jeg gang på gang beskyldt for å være paranoid her inne...At det går an!
Brunhilde Skrevet 18. oktober 2005 #11 Skrevet 18. oktober 2005 At det går an! ← Ingenting, absolutt ingenting, er umulig...
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #12 Skrevet 18. oktober 2005 Ingenting, absolutt ingenting, er umulig... ← Den skjønte jeg ikke. Du skulle vel ikke tilfeldigvis være ansatt i barnehage? Eller komme fra bygda? Her har man altså en person som åpent innrømmer å ha slettet mailer fordi de kunne inneholde ubehageligheter for både vedk. selv, og andre offentlige etater, og der disse off. etatene har brukt vedk. uttalelser som om de skulle komme fra en meget pålitetlig person....for å hindre meg i å ta med ungen å flytte... Og så sitter man bare å ler.. Men det gjør meg absolutt ingen ting hva dere måtte tenke. Jeg har da klart meg greit hittil. Sikkert fordi disse etatene og vedk. hører på rådene fra dere. Om man følger lover og regler så blir man beskyldt for å gjøre seg "perfekt"... Det er helt sprøtt.
Scheherazade Skrevet 19. oktober 2005 #14 Skrevet 19. oktober 2005 Men fra spøk til alvor, du kan prøve å ta kontakt med mailleverandøren din. Kommer an på hvordan mailserverne deres er bygget opp, men det er vanlig å ta backup og ta vare på slettete mailer en viss tid. Jeg har fått rekonstruert mailboksen min engang, det var en feil med ett eller annet. Du kan jo ta kontakt å høre, taper ingenting på det. Men det begynner vel å bli noen dager siden.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #15 Skrevet 19. oktober 2005 Bra at noen her fikk seg en god latter da. Om det er dette som skal til for å le godt så unner jeg dere all glede..kan jo ikke være ofte det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå