AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Hei, Er i et litt nytt forhold med ei kjekk jente. Vi hadde litt trøbbel helt i starten hvor hun var litt med eksen, men ellers ikke noe. ( Vi har i etterkant snakket sammen om dette ). Jeg sliter med å stole på henne, får vondt i magen når hun skal ut, når jeg egentlig VET at jeg absolutt ikke trenger det. Er klar over at dette kanskje har med psyken min å gjøre, men skulle ønske jeg kunne endret dette. Hvorfor klarer jeg ikke stole 100% på henne når jeg virkelig vil det... Vet hvordan hun var mot meg i starten da hun hadde type, da var hun jo litt gira på meg, selv om hun hadde type. Tror kanskje det er dette jeg "Ser for meg". Mann 28år. Anonymkode: a91a6...a90
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Du må snu det. Tenk at om det skjer noe, javel, da er det hade til hun. "Kos deg, men koser du deg for mye er du singel" Anonymkode: 09840...f21 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Skjønner deg. Blir vanskelig å stole på henne etter dette med eksen. Gjorde det slutt med en jente på grunn av det. Fant ut at hun hadde overnattet hos ham, mens jeg var på ferie. Hun løp rett tilbake til eksen da jeg ikke ville mer. I dag er de gift med barn. Ville ikke stolt på henne. Anonymkode: 9d5f6...10d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Skjønner jo at du blir skeptisk. Personlig ville jeg ikke dratt på byn på mange år hvis jeg var i nytt forhold. Byen er jo hovedsakelig en arena for å treffe nye folk... Jeg hadde avstandsforhold ca. 1 år og begge synes det var veldig ubehagelig at den andre dro ut. Anonymkode: 7b8fb...1da 1
IDGAF Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skjønner jo at du blir skeptisk. Personlig ville jeg ikke dratt på byn på mange år hvis jeg var i nytt forhold. Byen er jo hovedsakelig en arena for å treffe nye folk... Jeg hadde avstandsforhold ca. 1 år og begge synes det var veldig ubehagelig at den andre dro ut. Anonymkode: 7b8fb...1da Men du ville ha dratt på byen etter noen år? 🤨 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 Man mister de slik man fikk de som oftest. Dette er ikke liv laga. Anonymkode: 90868...42f 1
~ m a u d e ~ Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor klarer jeg ikke stole 100% på henne når jeg virkelig vil det... Anonymkode: a91a6...a90 Fordi hun ikke er til å stole på, vel. Du er i selskap med fryktelig mange kvinner som velger seg de mest heslige mannfolkene man kan tenke seg - menn som alle kan se at ikke er til å stole på - og så begir de seg ut på en ferd hvor de forsøker å undertrykke sine egne velfungerende magefølelser og tvinge seg til å stole på et menneske som ikke er til å stole på. «Hvordan kan JEG bygge opp tilliten til han etter at han var utro mot meg?» Det finnes bare én måte å gjøre det på, og det er ved å tylle seg full av dop og alkohol eller lobotomere seg eller noe i den duren. Fullstendig utslette seg selv og sine egne sunne og velfungerende følelser. Spørsmålet burde mye heller være; «Hvorfor velger JEG å bli kjæreste med en som er dårlig, og deretter forsøke å utslette meg selv?» Som like gjerne kan forenkles til; «Hvorfor oppfører JEG meg selvdestruktivt?» Svaret er åpenbart; Det er fordi man har et lavt selvbilde, manglende selvrespekt, og den elendige kjæresten man velger, er en av mange måter å fasilitere selvskading på. Endret 30. desember 2021 av ~ m a u d e ~ 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #8 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei, Er i et litt nytt forhold med ei kjekk jente. Vi hadde litt trøbbel helt i starten hvor hun var litt med eksen, men ellers ikke noe. ( Vi har i etterkant snakket sammen om dette ). Jeg sliter med å stole på henne, får vondt i magen når hun skal ut, når jeg egentlig VET at jeg absolutt ikke trenger det. Er klar over at dette kanskje har med psyken min å gjøre, men skulle ønske jeg kunne endret dette. Hvorfor klarer jeg ikke stole 100% på henne når jeg virkelig vil det... Vet hvordan hun var mot meg i starten da hun hadde type, da var hun jo litt gira på meg, selv om hun hadde type. Tror kanskje det er dette jeg "Ser for meg". Mann 28år. Anonymkode: a91a6...a90 Tittelen på tråden er feil. Det er ikke noe galt med deg. Det jeg har lært meg er at min magefølelse nesten alltid er riktig. Lytt til den. Du ønsker å stole på henne fordi du tror du vil ha et forhold til henne. Men dette er ikke bra for deg. Du har gode grunner til å ikke stole på henne, og det er helt naturlig at du får vondt i magen. Du fortjener mye bedre, og du kan finne noen som er mye bedre for deg. Lykke til! Anonymkode: 8d70d...a1a 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #9 Skrevet 30. desember 2021 Kjære deg, problemet her er ikke deg! Du sier at hun var med andre menn i begynnelsen av forholdet deres, så det at du får denne dårlige følelsen nå er en konsekvens av hennes utroskap. Det må hun ta ansvaret for og om det krever at hun slutter å gå ut for å gjenoppbygge tilliten hos deg så bør det være det hun prioriterer. Det tar lang tid å leges etter å ha blitt utsatt for utroskap, i de fleste tilfeller blir det aldri helt bra igjen desverre.. En knust tillitt er som å lime sammen en knust vase som fortsatt vil ha spor etter å blitt knust og vil være mye mer skjør Anonymkode: f2b9c...30e 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #10 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Tittelen på tråden er feil. Det er ikke noe galt med deg. Det jeg har lært meg er at min magefølelse nesten alltid er riktig. Lytt til den. Du ønsker å stole på henne fordi du tror du vil ha et forhold til henne. Men dette er ikke bra for deg. Du har gode grunner til å ikke stole på henne, og det er helt naturlig at du får vondt i magen. Du fortjener mye bedre, og du kan finne noen som er mye bedre for deg. Lykke til! Anonymkode: 8d70d...a1a Enig 💯💯💯 Den viktigste leksen jeg har lært er at når man ikke kan stole på partneren er det ikke noe vits å fortsette å være i forholdet og håpe det blir bedre. Det gjør det ikke og du blir bare lidende i forholdet, klandre deg selv og psykisk syk. Anonymkode: f2b9c...30e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå