Gå til innhold

For sent å få barn nr 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk barn tidlig (20 og 23 når vi fikk førstemann, 23 og 26 når vi fikk nr 2). Barna er nå 14 og 17 år, og jeg kjenner at jeg har så utrolig lyst på et barn til. Mannen min er skeptisk, han syns det er deilig å være ferdig med småbarnsfasen og mener vi nå endelig kan roe litt ned. Er det galskap å begynne på nytt når barna er blitt så store?

Anonymkode: 399a2...890

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tredjemann hos har vært virkelig en gave. Det er mindre avstand hos oss. Det har vært deilig å gå gravid,barsel har gått i en blunk, jeg har vært trist da det nærmet seg 40 dager. Det var deilig å amme, ligge i senga,slappe av og amme. Ingen kom med dumme råd,de vet allerede at vi skal ikke følge dem. De bare himlet med øynene for de forventet ikke tredjemann. Alle som før sa "vent til du får førstemann eller andremann" stilnet. For det er ikke noe de kan si nå. Det har vært en stille,fin, periode. De andre barna er store nok til å klare seg selv. Jeg har vært gjennom en sorgprosess når det gjelder klærstørrelse. Tenk at han er blitt 5 år ALLEREDE. tredjemann er å anbefale. 

Anonymkode: 922ba...c0d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tredjemann hos har vært virkelig en gave. Det er mindre avstand hos oss. Det har vært deilig å gå gravid,barsel har gått i en blunk, jeg har vært trist da det nærmet seg 40 dager. Det var deilig å amme, ligge i senga,slappe av og amme. Ingen kom med dumme råd,de vet allerede at vi skal ikke følge dem. De bare himlet med øynene for de forventet ikke tredjemann. Alle som før sa "vent til du får førstemann eller andremann" stilnet. For det er ikke noe de kan si nå. Det har vært en stille,fin, periode. De andre barna er store nok til å klare seg selv. Jeg har vært gjennom en sorgprosess når det gjelder klærstørrelse. Tenk at han er blitt 5 år ALLEREDE. tredjemann er å anbefale. 

40 dager?

Anonymkode: f2778...6be

• Liker 2
Skrevet

Nei det er ikke for sent, og det er koselig med småbarnsfase uansett hva Hollywood og kg forteller deg

Anonymkode: cbaae...8aa

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke orket. Og skjønner din mann veldig godt. Et barn til kan og ødlegge forholdet. Nå holder dere sammen fremdeles. Skjeldent! Jeg hadde ikke utfordret forholdet med en etterpåklatt.

Anonymkode: ac33c...1cd

• Liker 3
Skrevet

Koselig med baby, men herregud det er noe styr også.

Anonymkode: a8f53...0c8

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

40 dager?

40 første dager.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi fikk barn tidlig (20 og 23 når vi fikk førstemann, 23 og 26 når vi fikk nr 2). Barna er nå 14 og 17 år, og jeg kjenner at jeg har så utrolig lyst på et barn til. Mannen min er skeptisk, han syns det er deilig å være ferdig med småbarnsfasen og mener vi nå endelig kan roe litt ned. Er det galskap å begynne på nytt når barna er blitt så store?

Anonymkode: 399a2...890

våre var 18 og 14 når de siste kom, angret aldri, jeg var 38

Anonymkode: 91961...22c

Skrevet

Jeg skjønner mannen din. Han er 41 år nå, og er da 42-43 år når evt nr 3 blir født. Jeg er 40 år og trebarnsmor, og jeg skulle ønske at spesielt yngstemann på 5 år var større. Mannen min er 45 og han er også veldig sliten. Men våre 2 andre er 8 og 10 da, så de er jo mye tettere enn deres. Deres nr 3 vil jo i praksis vokse opp som enebarn. Med mindre dere får tvillinger.

Anonymkode: 5c897...5c2

• Liker 1
Skrevet

For sent. Bare flaut å få et barn til nå.

Anonymkode: 65528...449

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For sent. Bare flaut å få et barn til nå.

Flaut? 🤦‍♀️

Anonymkode: eb7e6...e9f

• Liker 1
Skrevet

Som attpåklatten vil jeg sterkt anbefale deg å gå for to. 

Jeg er det eneste søskenet som ikke har vokst opp med søsken. Og jeg var enebarn fra jeg var 6 år. 

Jeg har hatt en fantastisk oppvekst. Men hjelpe meg det hadde vært kjekt å delt den med noen. Spesielt siden mine to søsken alltid hadde hverandre.

Anonymkode: b82dd...dc4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Flaut? 🤦‍♀️

Anonymkode: eb7e6...e9f

Flaut, ja. Er ikke særlig artig for de eldste.

Skrevet

Selvsagt kan dere gå for nr 3! Det finnes haugevis av flotte folk som har vokst opp uten tette søsken. Se på godene: barnet får alt det behøver av oppfølging og oppmerksomhet. Mads lekekamerater på skolen og i gata. 

Anonymkode: 5523f...d66

Skrevet

Dette er det bare du som kan vite, vil du ha en til, så må du såklart bare kjøre på 😊

Anonymkode: 7dbea...99c

• Liker 1
Skrevet

Er straks 39 år og vurderer tredje barn selv. Nå som småbarnslivet er over, savner jeg det veldig. 

Anonymkode: acfb2...bfa

Skrevet

Vær så greie å slutt å få så mange barn. 

Anonymkode: 02cf8...d32

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 32 og synes det er litt gammel for å få barn nå. Min mor var 22 da jeg ble født og jeg synes det var bra å ha en ung mor. 

Anonymkode: bdae0...129

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg er 32 og synes det er litt gammel for å få barn nå. Min mor var 22 da jeg ble født og jeg synes det var bra å ha en ung mor. 

Anonymkode: bdae0...129

Du er for gammel ja😂1950-tallet ringte og ville ha tilbake meningene sine.

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Flaut, ja. Er ikke særlig artig for de eldste.

Det må da gjelde alle de der far får nye barn med yngre kjæreste og? 

Anonymkode: e79d1...5fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...