Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2002 #1 Skrevet 11. oktober 2002 Jeg har akkurat vært på alternativmesse her i Tromsø, og møtte ei dame som kunne fortelle meg litt om disse hjelperene som man har. Jeg har vært borti slikt før; har hørt på hva Margit Sandemo har sagt om dem. Jeg ble fortalt at jeg hadde hele 8(7+1) hjelpere, de fleste hadde 1-7. Hovedhjelperen min var en kvinne, en sterk og autoritær en, og der var også en liten person, dvs en nisse, og en gammel og kroket person. Var også flere menn. Er det noen som har vært borti slikt som dette før? Jeg har full tro på at ting som dette finnes. Det er jo mer mellom himmel og jord enn man vet om. Men jeg er litt skeptisk til de personene som driver med dette. Det er jo tross alt dyrt å finne ut av slike ting, og man vet jo ikke om de bare lurer deg eller ei. Men Margit Sandemo har jeg tro på. Bare synd man sikkert aldri får sjansen til å treffe henne
Salina Skrevet 11. oktober 2002 #2 Skrevet 11. oktober 2002 Hei rabalder! Jeg skal i morgen... Skal ta aura fotografi da...... Spennende.... Gleder meg.... Jeg har fått høre at jeg har 2 guider, er det det samme?? Mine er iallfall veldig spennende, en mann og en kvinne....... Sikkelig spennende at du har 8! Du gjør sikkert rett i å være skeptisk, men det er mange der ute som vet hva de gjør! man finner sikkert flere som er bedre enn andre. :D
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2002 #3 Skrevet 11. oktober 2002 Ja guider er vel et annet ord for det jeg ble forklart i dag, antar jeg Det var veldig mye spennende på messa, men det var også dyrt. Ganske mange hundrelapper for å prøve både det ene og det andre. Hadde det vært gratis, så hadde jeg nok prøvd det meste der :D Lurer på om det er en hensikt med at jeg har 8 guider, mens du bare 2? Trenger jeg flere til å passe på meg?? Iallefall skal jeg finne ut mer om dette, for dette var noe som fascinerte meg. Alt er jo verdt et forsøk.
Thea Skrevet 11. oktober 2002 #4 Skrevet 11. oktober 2002 Nope, men jeg skal på alternativmesse i Oslo på november og skal benytte meg av masse da. Synes slik er kjempe spennende jeg. Har veldig lyst til å ta aura foto. Jeg var på en lesning (reading) like før jeg flytta til Oslo. Fikk vite en masse interessant da. Kjempe moro
Fiola Skrevet 11. oktober 2002 #5 Skrevet 11. oktober 2002 Hei! Jeg har bare en hjelper. Det er litt bra for jeg liker å ha det roligt rundt meg :D Jeg har vært flere ganger på messa, mye kjekt å få med seg der.
Mirabella Skrevet 12. oktober 2002 #6 Skrevet 12. oktober 2002 Nope, men jeg skal på alternativmesse i Oslo på november og skal benytte meg av masse da. Synes slik er kjempe spennende jeg. Har veldig lyst til å ta aura foto. Jeg var på en lesning (reading) like før jeg flytta til Oslo. Fikk vite en masse interessant da. Kjempe moro Når i november da??? Hadde vært kjempeinteressant ..kanskje..om jeg tør... Mirabella
Gjest Tutte Skrevet 12. oktober 2002 #8 Skrevet 12. oktober 2002 jeg har hört at når man har det bra så har man mindre hjelpere for da har man ikke så stor bruk for dem og når man har det vondt eller töfft så har man fler hjelperer......stemmer dette ? Har ikke värt på sånne messer för men min mor sier at hun vet at min oldefar på min fars side er en av mine hjelpere.....vet ikke om jeg skal tro på henne..... Er litt skeptisk til sånne ting jeg..
Thea Skrevet 12. oktober 2002 #9 Skrevet 12. oktober 2002 Er ikke helt sikker. Skal være med mamma og ei venninne av hun jeg. Hun har varme hender og healer. Tror hun også har to hjelpere med seg. Skal spørre henne i dag jeg om eksakt tidspunkt. Kanskje du vil være med oss Vinga???? Så kan jeg og du surre litt for oss sjøl vi
Gjest Janna Skrevet 12. oktober 2002 #10 Skrevet 12. oktober 2002 Ja, klart jeg vil være med!!!! Herregud, sånt er jo kjempemorsomt å være med på, tenk da; en hel messe med masse uforståelige saker og mystiske ting Si fra når dere drar og hvor hen, så dukker jeg opp (om det passer, da! Må sjekke med kalenderen)....
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2002 #12 Skrevet 12. oktober 2002 Ja, jeg tror så gjerne at jeg har 8 hjelpere... Har vel aldri hatt så mye å tenke på før som nå, jo. Jo hører de fleste har en 1 eller 2. Dvs at de da har et godt liv og ikke trenger hjelp? :D Oioioi... Hva skal det bli av meg da?... *sukk* Messa var spennende, og hadde jeg hatt mere penger, så hadde jeg nok utforsket mer på dette. Det er jo veldig interessant da. Har lett mange plasser på nettet her, men det er ikke så mye å finne syns jeg. Står bare litt generellt her og der. Jeg får bare fortsette å lete!!
Gjest ikke innlogget Tutte Skrevet 12. oktober 2002 #13 Skrevet 12. oktober 2002 Hei Rabalder.... sånn jeg har forstått det så kommer hjelperene når vi trenger dem og drar når vi ikke har behov for dem.... Så du har dem ikke der for alltid...det er hvist bare en til to faste store sterke....slik har min mor fortalt meg at det er ...... og som døtre flest når mødre parter i det uendelige så har jeg en tildens til å lukke ørene når det blir for mye og desverre har jeg gjort det hær også...... Blir for mye mas om noe jeg ikke helt har troen på.....men det er vilst slik det er.... Så fortvil ikke ....de blir bare så lenge som du har behov for dem Er jo en fin tanke at man ikke er alene i de tunge stundene i livet......men for meg blir det som med en annen tro...det innteriserer meg og jeg kan godt høre og lære mer om det ,men om jeg tror på det er en helt annen sak...... Men de som tror på det har jo en flott støtte på lik linje som andre med et annet syn på livet og religion...... Klem fra Tutte
*Lillian* Skrevet 12. oktober 2002 #14 Skrevet 12. oktober 2002 Hallo, er det noen som vet hvor og når denne alternative messen i Oslo er, eller?? Synes det hørtes kjempespennende ut å gå på noe sånt...
Tusenfryd Skrevet 12. oktober 2002 #15 Skrevet 12. oktober 2002 Tror det er 15.-17. november. Jeg skal også - tenk om vi alle treffes... spoooky... makes you freeze... doesn't it.... Klem!
Lilly Skrevet 12. oktober 2002 #16 Skrevet 12. oktober 2002 Ble skuffa over alternativmessen i Oslo jeg. Synes den var ganske rotete og så savnet jeg en del, i hvertfall i fjor. Når det gjelder prisene er de helt sinnsyk. Jeg har prøvd en del slikt selv og i forhold til hvor mye du får for de pengene på messen vil det ofte svare seg å prøve en vanlig "konsultasjon"i stede. Jeg innbilte meg at man skulle bruke messen for å tilby de nysgerrige å prøve litt uten å bli flådd, men dessverre så tok jeg nok feil der Men kjenner jeg meg selv rett så må jeg vel innom en tur i år også. Her finner dere dato og program for Alternativ messen i Oslo http://www.altnett.no/ Lilly
Gjest Starya Skrevet 12. oktober 2002 #17 Skrevet 12. oktober 2002 Skulle likt å tittet innom en slik messe, men det er lite slikt her oppe, i tillegg til at det skorter på kronasjen.. Når det gjelder hjelpere, så utelukker jeg ingenting. Jeg hadde en utrolig sterk drøm en gang, der jeg hadde følelsen av at jeg traff på en som var der spesielt for meg. Siden da har jeg hatt følelsen av at han var en av mine hjelpere.
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #18 Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har aldri hatt slike drømmer, eller andre ting som har fått meg til å lure og tenke litt. Tror jeg... Urettferdig :D Hvem kan man prate med for å finne ut mer om dette, tro? Noen som virkelig kan dette. Har kjempelyst til å finne ut mer om det "spennende jeg" :D Noen som vet om noen??
Sirkeline Skrevet 14. oktober 2002 #19 Skrevet 14. oktober 2002 Jeg synes kvinneguiden kunne opprette et eget forum for "alternative saker". Det er jo flere og flere som blir interessert i hva som skjer utenfor vårt fysiske liv. Jeg tror at vi alle har "noen" rundt oss hele tiden. Hvor skulle ellers sjelene/åndene være? Om du tenker på at TID, dermed så skjer alt her og nå. De levende er "døde", og de "døde" er levende på samme tid. Samme sak med ROM (herfra til derfra, og det som er midt imellom), den er også relativ og finnes egentlig ikke. Dermed er det egentlig ikke så mystisk at vi har sjeler/hjelpere rundt oss hele tiden. Jeg er veldig engasjert i det åndelige og alternative, håper dere kommer med kommentarer.
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #20 Skrevet 14. oktober 2002 Ja jeg er helt enig! Dette burde de legge inn som fast emne her på KG!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå