Gå til innhold

Venninne som oppfører seg merkelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 mnd siden gjorde dumpet min forlovede gjennom 5 år meg. Fikk min bestevenninne til å hente meg. Hun oppførte seg ganske rart da jeg kom hjem til henne den dagen også... var bare klein, og begynte med engang å lage middag som om jeg ikke var der... 

vi snakker sammen mye på melding, men hver helg velger hun være med kjæresten (han jobber på et prosjekt langt unna, så kun hjemme i helgene) så føler meg veldig glemt av henne...  

hver gang i helgene sender hun hele tiden masse snapper i gruppechatten av alt de gjør, og at hun savner han når han drar igjen.. dette opplever jeg som triggende. Fikk derfor en annen venninne i gjengen til å si i fra til henne

hun har ikke skrevet til meg siden, og jeg gidder ikke skrive til henne først når hun skal oppføre seg sånn? Hun kan beklage først for oppførselen sin syns jeg... 

Får også høre fra de andre i gjengen at hun klager til de hvor kjipt hun har det om dagen (hun har nylig tatt en selvbestemt abort, mistrives i jobben og sliter med ensomhet.. sier hun) og om ikke de vil finne på noe med henne... men hun sier aldri noe til meg. Så fikk en av de venninnene til å si at hun måtte skrive til meg om hvordan det går med meg? Det har hun ikke gjort ... 

vet ikke helt hva jeg skal gjøre med henne jeg...

Anonymkode: 31504...d36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har du skrevet før. Ble den andre tråden slettet? Dropp hu venninna, hu er ikke en god venn. 

Anonymkode: cd5d1...04d

• Liker 5
Skrevet

Triggende? Herregud, du har da ikke blitt utsatt for overgrep heller. Du kan ikke forlange at alle rundt deg skal gå på eggeskall rundt deg og ta hensyn i månedsvis og årevis fordi du ble dumpet! De har sine liv og sine kjærester, og må da for svingende få snakke om de fritt på sosiale medier om de så vil.

Slutt å vær så sutrete og nærtagende. Verden går videre selv om du ble dumpet. Kom deg opp av gjørma og gå videre i livet.

Anonymkode: 067b9...8f5

• Liker 10
Gjest Kerrs Pink
Skrevet

Og for guds skyld, slutt å bruk andre som budbringere, har du ett problem med bestevenninna de så ta det opp med henne, ikke alle andre. 

Ta deg sammen kvinnfolk og oppfør deg ordentlig.

Bortsett fra det så håper jeg du får det bedre til neste år, å bli dumpa er dritkjipt ❤

Skrevet

Hvorfor tar du ikke bare kontakt med henne selv? Skriv hvordan du har oppfattet situasjonen. Kanskje det er annerledes fra hennes synspunkt.  Er dessuten veldig dumt å bruke andre som budbringere. Da blir ting ofte feil

• Liker 1
Skrevet

Husker godt den forrige tråden din hvor du var utakknemlig for at venninna di ikke avlyste kjæresteferien for å være med deg, og syns hun var rar og tok for lite hensyn til deg selvom hun kom rett etter jobb å henta deg så fort hun fikk vite om bruddet, tok deg med hjem til seg og lagde middag hun spurte om du ville ha (men du sa nei). Jeg svarte deg i den tråden der og skriver det samme nå at du kan ikke forvente at andre stopper hele sitt liv bare for å sitte med deg å sørge over bruddet. Hun har jo stilt opp masse men enda så krever du mere og skulle helst hatt at alle satte livene sine på pause virker det som.. Jeg skjønner at du har tatt tungt på vei for dette bruddet og jeg skjønner også at det er sårt for deg å se snapper av andre glade kjærestepar men du kan selv velge å ikke gå inn i den gruppechatten når du er sårbar og ikke tåler at andre har et eget liv som ikke handler om din kjærlighetssorg. 

Brudd er vondt men man må komme seg gjennom det, du har venninner som er der for deg og støtter deg men du kan ikke forvente at de stopper å leve sine egne liv. 

Håper du klarer å komme deg videre snart 🤗

Anonymkode: 003a2...c43

• Liker 6
Skrevet

Ellers syns jeg også det er rart med den "hun skal sende meg melding først". Dette er ikke barneskolen, ærlig talt. Oppfør deg

• Liker 1
Skrevet

Tenker du må skjerpe deg

• Liker 2
Skrevet

Er ikke dere voksne mennesker? Snakk sammen, istedenfor gjennom andre 

Skrevet

Denne leste jeg nettopp på facebook. 

• Liker 1
Skrevet
Anonymous 91 skrev (4 timer siden):

Denne leste jeg nettopp på facebook. 

Hvor på fb? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvor på fb? 

Jenter for jenter gruppa 

Skrevet

Du høres en smule krevende ut TS. At du klager over at hun vil være med kjæresten sin i helgene fordi hun heller skulle passet på deg?! Veit ikke hvor lenge det vennskapet vil være om det skal være sånn. Hun har egne greier å sti med. Du Oppfører deg veldig needy!! 

Anonymkode: 630aa...f4e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...