Gå til innhold

Dusjet på treningssenteret, fikk utrolig kjeft av eierne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en 20 år gammel student som studerer geologi. Har åpenbart ikke så mye penger og pga de absurde strømprisene har jeg forsøkt å være hensynsfull med strømforbruket. 
Dusjer alltid på treningssenteret etter trening.
 I går gikk jeg til treningssenteret kun for å dusje, dette fikk da eieren med seg.. Han truet meg med å si at han ville bannlyse meg hvis jeg gjorde det igjen.
Skjønner absolutt ingenting. Så lenge jeg betaler og er medlem, så kan jeg vel få lov til å dusje der AKKURAT når det passer meg? 
Er i tillegg personen som kanskje trener mest på dette senteret, men etter gårsdagen hendelse vurderer jeg å bytte treningssenter asap.. 

Anonymkode: 47c78...4da

• Liker 28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hvis alle skal gjøre det samme som deg må du tåle at prisen for medlemskapet femdobles og vel så det. Ikke bare der, men hos samtlige treningssentre. 

Anonymkode: c6276...6c2

• Liker 43
Skrevet

Du får betale for dusjingen din selv. Du har ikke betalt for ekstra dusjing gjennom medlemsskapet ditt. 

Anonymkode: 42afb...9a9

• Liker 22
Skrevet

Best at du bytter studio, de trenger ikke en som deg der.

De fleste studioene har nå stengt dusjene sine pga viruset, en kan skifte klær der men ikke dusje.

Det at du studerer geologi og at du tror du er den som trener mest der har ikke noe å si, så jeg forstår ikke hvorfor du tok med dette.

Samma faen om du studerer butikkfag eller medisin, en kunde er en kunde. Og nei, du er sikkert ikke den som benytter deg av senteret mest.

Anonymkode: ddc9f...f3c

• Liker 38
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du får betale for dusjingen din selv. Du har ikke betalt for ekstra dusjing gjennom medlemsskapet ditt. 

Det er en prinsippsak. Jeg har betalt for å trene der, hvor de i tillegg har dusjer. Da skal jeg søren meg få lov til å bruke dem. 

• Liker 31
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Best at du bytter studio, de trenger ikke en som deg der.

De fleste studioene har nå stengt dusjene sine pga viruset, en kan skifte klær der men ikke dusje.

Det at du studerer geologi og at du tror du er den som trener mest der har ikke noe å si, så jeg forstår ikke hvorfor du tok med dette.

Samma faen om du studerer butikkfag eller medisin, en kunde er en kunde. Og nei, du er sikkert ikke den som benytter deg av senteret mest.

Anonymkode: ddc9f...f3c

Tok med dette for å vise at jeg er en av de som trener mest på dette senteret. Det burde ledelsen sette pris på, i motsetning til å kjefte på meg. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er en 20 år gammel student som studerer geologi. Har åpenbart ikke så mye penger og pga de absurde strømprisene har jeg forsøkt å være hensynsfull med strømforbruket. 
Dusjer alltid på treningssenteret etter trening.
 I går gikk jeg til treningssenteret kun for å dusje, dette fikk da eieren med seg.. Han truet meg med å si at han ville bannlyse meg hvis jeg gjorde det igjen.
Skjønner absolutt ingenting. Så lenge jeg betaler og er medlem, så kan jeg vel få lov til å dusje der AKKURAT når det passer meg? 
Er i tillegg personen som kanskje trener mest på dette senteret, men etter gårsdagen hendelse vurderer jeg å bytte treningssenter asap.. 

Nei det kan man vel ikke? Dusje når du vil, det kan du gjøre på svømmehallen mot betaling. Treningssenteret er for trening og dusjing deretter hvis man vil det, kan tenke meg eieren ble sint ja, for dette er utrolig frekt gjort. Du kunne spurt i resepsjonen først? Hvis alle skulle gjort dette måtte prisene blitt høyere også.

Og det at du studerer geologi har ingenting med verken trening, eller denne saken å gjøre.

Endret av Rosatoast
  • Liker 14
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er en prinsippsak. Jeg har betalt for å trene der, hvor de i tillegg har dusjer. Da skal jeg søren meg få lov til å bruke dem. 

Du har betalt for og trene, ja så tren da! Du mener selv at strømprisene er absurde, så da skal de som prøver og drive treningsentre som bedrift betale for din absurd dyre dusj når du ikke trener? Bra du ble oppdaget. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dusjene på treningssenter er ikke der for å erstatte dusjing hjemme. De er der for at folk skal kunne benytte treningssenteret (og dermed bli medlem) før jobb om morgenen etter etter jobb og dusje av hensyn til å ikke stinke svette for alle på T banen på vei hjem før man kan ta en ordentlig dusj hjemme. 

Anonymkode: bbcf7...208

• Liker 11
Skrevet

Jeg er enig med deg TS. 

Anonymkode: ca604...865

• Liker 21
Skrevet

Tok med dette for å vise at jeg er en av de som trener mest på dette senteret. Det burde ledelsen sette pris på, i motsetning til å kjefte på meg. 

De tjener på antall medlemskap, ikke på hvor mye den enkelte er der. De de tjener mest på er jo de som betaler men som aldri er der.

• Liker 49
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Veldig spesielt å dra dit KUN for å dusje, du får heller trene litt i samme slengen da. 

Anonymkode: cad4a...fc0

Hadde han bare løpt 20 min på mølla sp hadde ingen sagt noen ting

Anonymkode: 40c68...d45

• Liker 11
Skrevet

Haha, nei. De setter mest pris på alle med støttemedlemskap. Du sliter derimot på apparatene og tror du kan bruke dem som dusjhotell. De er nok glade for at du sier opp.

• Liker 14
Gjest laPistola
Skrevet

Hvorfor skal de sette pris på at du trener mest? Hvis du har medlemskap så er jo du som trener mest den de tjener minst på allerede ved bruk og slitasje, og nå skal de sette pris på at du også dusjer utenom all denne treningen? 

Skrevet

Skjønner ikke hva som er problemet med at TS bare dusjer. Hun kunne sikkert tråkket på tredemølla et par minutter og brukt et par av apparatene for så å dusje. Hvorfor skulle det være nødvendig?

Skal det også være sånn at hvis man ikke trener i minst en time så kan man bare dusje i 5 minutter også da eller?

Du har betalt for å kunne dusje der, om du trener først eller ikke skulle ikke ha noe å si, TS. 

Og. Når man dusjer uten å trene først så sliter man ikke på apparatene heller... 

Anonymkode: 7b8d3...a43

• Liker 40
Skrevet
TreningsSofie skrev (Akkurat nå):

Jobber som PT.
Skjønner frustrasjonen til eieren, men samtidig så har du juridisk lov til å dusje der når du vil. Du betaler nemlig for å kunne være i selve fasiliteten, ikke bare treningen. Så hva de andre sier her og mener, stemmer ikke.

Jaja, de får bare ta hovedkrana og minne alle på å ta med vannflaske. «Reparatør er bestilt»-lapp og vips, der var den juridiske floken løst.

• Liker 4
Skrevet

Det hjelper ikke treningssenteret at du trener mye. De er opptatt av penger og hver kunde er et tall, en kunde som er et negativt tall er ikke en kunde de vil ha. Nå som strømutgiftene er så høye er det mange treningssentere og hoteller som ikke har råd til å holde oppe fordi de går så mye i minus så du burde tatt hensyn til det og være glad de holder åpent og ikke gjøre denne tiden enda vanskeligere for dem. Om alle skulle gjort som deg hadde senteret gått konkurs og dere hadde ikke hatt noe treningstilbud. Jeg tror du undervurderer denne strømkrisen og hvor mye den har å si for store bedrifter som bruker fem tusen ganger mere strøm enn deg som singel privatperson i en leilighet 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det hjelper ikke treningssenteret at du trener mye. De er opptatt av penger og hver kunde er et tall, en kunde som er et negativt tall er ikke en kunde de vil ha. Nå som strømutgiftene er så høye er det mange treningssentere og hoteller som ikke har råd til å holde oppe fordi de går så mye i minus så du burde tatt hensyn til det og være glad de holder åpent og ikke gjøre denne tiden enda vanskeligere for dem. Om alle skulle gjort som deg hadde senteret gått konkurs og dere hadde ikke hatt noe treningstilbud. Jeg tror du undervurderer denne strømkrisen og hvor mye den har å si for store bedrifter som bruker fem tusen ganger mere strøm enn deg som singel privatperson i en leilighet 

Om TS hadde trent litt først for så å dusje så hadde det vært greit, men fordi hun ikke brukte noen av treningsapparatene så var det ikke greit å dusje. 

Jeg skjønner ikke logikken til dere som mener det var feil av TS å bare dusje der. 

Anonymkode: 7b8d3...a43

• Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...