AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Skal servere tapas på nyttårsaften. Hva må med? Hva er din favorittrett? Både barn og voksne blant gjestene. Anonymkode: 00c22...851
Gulleplutt Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Lomper med kremost og enten røkelaks eller serranoskinke i skiver er ganske safe. Tannpirkere (minus mentolsmak) med ostebiter og druer. Små saltbakte poteter med mojo rosso. Små kjøttboller. Laksemousse på små skiver av rista baguetter. Pinner med mozzarellakuler, basilikum og cherrytomat. Eltefritt focacciabrød og aioli. Spekeskinke og ost på pinner. 2
Brunhilde Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 *Baconsurrede dadler *Scampi *Manchego *Albondigas *Kyllingvinger *Spekeskinke *Spekepølse *Oliven *Saltbakte poteter *Patatas bravas *Aioli *Focaccia Jeg pleier i tillegg å ha frityrstekt blekksprut, ostefylte chili, salat med granateple og hva jeg ellers faller over på butikken. Jeg har aldri wraps med kremost og laks/skinke, det er bortimot det kjedeligste jeg vet å spise. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Hva slags tapas? Klassisk spansk? Juletapas? Asiatisk? Italiensk inspirert? Anonymkode: c80f6...f59
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 Brunhilde skrev (4 minutter siden): *Baconsurrede dadler *Scampi *Manchego *Albondigas *Kyllingvinger *Spekeskinke *Spekepølse *Oliven *Saltbakte poteter *Patatas bravas *Aioli *Focaccia Jeg pleier i tillegg å ha frityrstekt blekksprut, ostefylte chili, salat med granateple og hva jeg ellers faller over på butikken. Jeg har aldri wraps med kremost og laks/skinke, det er bortimot det kjedeligste jeg vet å spise. Takk for opplysningen! Jeg for min del kjøper eller spiser aldri scampi, siden det som kjent er en miljøversting som for min del derfor vokser i munnen! Anonymkode: 59847...a19
Brunhilde Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Takk for opplysningen! Jeg for min del kjøper eller spiser aldri scampi, siden det som kjent er en miljøversting som for min del derfor vokser i munnen! Anonymkode: 59847...a19 Jeg er helt enig når det gjelder scampi, men må innrømme at jeg spiser det av og til allikevel. Shame on me, men jeg styrer unna gåselever, da. Ellers forstår jeg ikke hvilke opplysning du takker for, hvis ikke det var forklaringen på hvorfor jeg ikke foreslår (akk så kjedelig og lite smakelige) wraps som nordmenn har en hang til å inkludere i enhver sammeheng. Glemte forresten asiatisk ribbe, det er som regel en slager på tapasbordet. (Selv om det ikke er en spansk rett )
Luckiness Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 Bacondadler foccacia aioli oliven diverse spekemat (parmaskinke, italiensk salami feks) en frisk salat Scampi Er nok mer jeg ikke kommer på. Ellers er det godt med feks vårruller, kylling satay, stekt ris. 1
Ukjentkjendis Skrevet 4. januar 2022 #9 Skrevet 4. januar 2022 Pytt i panne!👌 Smaker mye bedre enn deres albondigas focaccia overkomplisert galskap...
Brunhilde Skrevet 5. januar 2022 #10 Skrevet 5. januar 2022 (endret) Ukjentkjendis skrev (12 timer siden): Pytt i panne!👌 Smaker mye bedre enn deres albondigas focaccia overkomplisert galskap... Det er mye mulig, men har det noe med tapas å gjøre? Ikke det? Nei, det var det jeg trodde Endret 5. januar 2022 av Brunhilde 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #11 Skrevet 5. januar 2022 Brunhilde skrev (3 minutter siden): Det er mye mulig, men har det noe med tapas å gjøre? Ikke det? Nei, det var det jeg trodde Enig, og aolien var ment som forslag til å ha på foccaiaen. Anonymkode: 3cffe...30e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå